האם iOS 11 צורכת יותר אנרגיה מהגרסה הקודמת?

לפי בדיקה שביצעו חוקרי וונדרה, המתמחה באבטחה ניידת בתחום הארגוני ובמוצרי ניהול נתונים, מדובר אפילו בצריכה גבוהה יותר באופן משמעותי ומאוד בולט

עדכון חדש וטוב ל-iOS?

האם iOS 11, גרסת מערכת ההפעלה החדשה של אפל (Apple) למכשירי ה-iPhone וה-iPad צורכת יותר אנרגיה מהגרסה הקודמת? לפי בדיקה שביצעו חוקרי וונדרה (Wandera), המתמחה באבטחה ניידת בתחום הארגוני ובמוצרי ניהול נתונים, מדובר אפילו בצריכה גבוהה יותר באופן משמעותי ומאוד בולט.

לטענת החברה שימוש ממוצע במכשירים המבוססים על גרסאות קודמות של iOS, ובעיקר iOS 10, גרם לסוללה להגיע ממצב שהיא מלאה לחלוטין עד למצב בו היא ריקה חלוטין – תחת סביבת עבודה מוגדרת – כ-240 דקות. עם השדרוג ל-iOS 11 ירד הזמן הממוצע הזה ל-96 דקות בלבד.

לפי החוקרים הם בדקו את הנושא במשך שלושה ימי שימוש ברציפות באמצעות 50 אלף משתמשים כבדים שקשורים לרשת האבטחה שלה.

"צריכת הסוללה היא בעיה שכיחה של iOS והיא צצה בדרך כלל במיוחד לאחר שדרוג דרסה עיקרי. כמו כן הבעיה הפעם נובעת בגלל חלק מהתכונות החדשות שמציעה מערכת ההפעלה, ובמיוחד Face ID. טכנולוגיית זיהוי הפנים משתמשת במצלמה באופן כבד במיוחד, והמצלמה היא אחת מזוללות הסוללה הכבדות ביותר", מסרה החברה.

עם זאת לטענת החברה הבעיה במכשירים הקודמים מתרחשת בגלל באג במערכת ההפעלה עצמה. החוקרים מציעים למי שכבר התקין את השדרוג ל-iOS 11 להגביל, עד לתיקון הבעיה, את מספר האפליקציות שפועלות ברקע, וכן את מספר האפליקציות שמאושר לגם לזהות את מיקום המכשיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים