מיהם.ן המנמ"ריות והמנמ"רים שזכו בתחרות מצטייני המחשוב?

אותות הערכה הוענקו היום (ה') ל-21 מנמ"רים ומנמ"ריות בטקס מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים ● מיהם.ן הזוכים.ות - ומדוע?

ברכות לזוכים.

21 מנמ"רים ומנמ"ריות זכו באותות הערכה על הצטיינותם בשנה החולפת במסגרת טקס מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים, שנערך היום (ה'). זו השנה ה-21 שבה מתקיים הטקס.

האירוע נערך במרכז האירועים והכנסים לאגו בראשון לציון. פרופ' גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב שימש יו"ר ועדת ההערכה, שבחנה והמליצה על המנמ"רים.ות המצטיינים.ות. לצידו בוועדה ישבו גדי דודיאן, לשעבר מנמ"ר בנק יהב; דן תל ניר, לשעבר מנמ"ר נחל שורק; אודליה לבנון, דירקטורית, מרצה ויועצת; יובב יהב, מנמ"ר עיריית ראש העין ויו"ר איגוד המנמ"רים בשלטון המקומי; מוריס קסנר, לשעבר מנמ"ר לאומית שירותי בריאות; ונתי אברהמי, מנכ"ל מחב"א (מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי) ובעבר מנכ"ל קבוצת יעל.

פרופ' אריאב אמר כי "זה יותר מעשור אני חוזר ואומר: 'קהילה מקצועית חפצת חיים זקוקה לגיבורים שלה כדי לסמן את מודל המצוינות שלה, את המודלים לחיקוי'. אבל השנה, המילה 'גיבורים' התמלאה במשמעות מטלטלת. חבריי ואני, השופטים, לא תיארנו לעצמנו שנצטרך להתייחס למנמ"ר המועצה האזורית שער הנגב, שנכנס לתפקידו מהרגע להרגע, כי המנמ"ר שכיהן במועצה נרצח ב-7 באוקטובר, או למנמ"ר בית החולים ברזילי, שניצל מפגיעת טיל בנסיעה מאתגרת לבית החולים, או לשימוש בטכנולוגיית AI לזיהוי גופות אלמוניות בסורוקה, ופתרונות דחופים של מנמ"רית בקופת חולים לשירות מי שאינם חברי הקופה, או למנמ"ר שהיה שותף לפתרון של ניידת סופרמרקט לשירות מפונים, שלא לדבר על מנמ"ר מגן דוד אדום, שבפועל הצטרף ללחימה. היצירתיות, ההסתגלות ומהירות התגובה שנדרשו מהמנמ"רים ב-7 באוקטובר ובמלחמה מאז נכחו בכל הראיונות שביצענו".

פרופ' אריאב ציין כי "בשנה שעברה אמרתי שאני מאחל לכולנו הצלחה רבה בטלטלות שמן הסתם מחכות לנו מעבר לפינה. אמרתי ולא תיארתי לעצמי מה באמת חיכה לנו…".

המנמ"רים הזוכים ותמצית מנימוקי השופטים

ויקטור מלכה, סמנכ"ל מערכות מידע בסלקום.

ויקטור מלכה, סמנכ"ל מערכות מידע בסלקום. צילום: סיון פרג'

ויקטור מלכה, סלקום
"מיישם את המושג הלקוח במרכז. לא מפחד לקחת סיכונים ולקבל החלטות שנויות במחלוקת. מגלה יוזמה עסקית ומפגין אומץ מקצועי. הוביל פישוט ארכיטקטורה ותהליכים, שכתוב של מערכת קיימת לטובת חיסכון ניכר בעלות התפעול. מעורב מאוד בניהול הפיתוח ובעל תפיסה מגובשת – פיתוח עצמי של תוכנה ארגונית. יזם תהליכי קונסולידציה ואיחוד מערכות. מוביל טכנולוגית ומבין היטב את הביזנס, קשוב לדרישות העסקיות, חי את הארגון, לומד בלתי נלאה ובעל כריזמה".

בועז תנעמי, מנמ"ר עיריית אשקלון.

בועז תנעמי, מנמ"ר עיריית אשקלון. צילום: אודי פורטל

בועז תנעמי, עיריית אשקלון
"ותיק בעירייה ומכהן מזה חמש שנים כמנמ"ר, מכיר היטב את הארגון. הכין וביצע תוכנית עבודה מקיפה ב-2022, שאפשרה התנהלות מתמדת בשגרת חירום ושאפשרה לאשקלון רציפות תפקודית במצב החירום שנוצר ב-7 באוקטובר. התמקד במעבר לענן, יצירת מאגר נתונים אחוד, דיגיטציה של שירותי העירייה ושדרוג אבטחת המידע. הוביל, בין השאר, הטמעת מערכת CRM ותהליכי עבודה מבוססי CRM, סריקת מפות תוך טיוב נתונים על ייעודיי קרקע, הדרכה מרחוק ושימוש במערכות שיתופיות. ביצע עבודה מרשימה תחת איום תמידי של מלחמה".

רקפת יעקבי, סמנכ"לית מערכות מידע בלאומית שירותי בריאות.

רקפת יעקבי, סמנכ"לית מערכות מידע בלאומית שירותי בריאות. צילום: יח"צ

רקפת יעקבי, לאומית שירותי בריאות
"עובדת בלאומית כמעט 20 שנה ומזה שנה וחצי מנמ"רית, שמנהלת כמעט 300 עובדים. מממשת את תפקידה כמבטיחת היציבות התפקודית, מקדמת תהליכים על בסיס טכנולוגיות ומובילה את לאומית להיות ארגון שצורך בינה מלאכותית. הובילה תכנון וביצוע של תוכנית עבודה ממוקדת לקוח לפי צרכים עסקיים, והסתכלות קדימה עם טכנולוגיות חדשות. עשתה שימוש פורץ דרך ב-AI בשנה האחרונה. הקימה אתר דיגיטלי חדש. הובילה שינוי במבנה הארגוני, וכחלק מתפיסה אסטרטגית ניהלה כמה פרויקטים, בשלמותם, במיקור חוץ מלא".

שי גלילה, מנכ"ל הראל המשמר מחשבים.

שי גלילה, מנכ"ל הראל המשמר מחשבים. צילום: גבע טלמור

שי גלילה, הראל
"משמש בתפקיד זה שנתיים וחצי, מנהל כ-1,000 עובדים, בחברה בת בעלת מורכבות ניהולית גדולה (הראל המשמר מחשבים). הוביל מהלך התייעלות תהליכית רוחבית בכל הארגון. מוביל שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומקדם את תחום הדיגיטל. חושב טכנולוגית על החברה והלקוחות, ומפתח פתרונות טכנולוגיים חדשניים בלא לאות. הקים סביבת מחקר כתשתית לפרויקטים מתקדמים שכבר פועלים כיום, בפרט בשימוש ב-LLM וב-GenAI בצורה מושכלת ומתקדמת. הוביל קיצור תהליכים בתקופת המלחמה. בעל ראייה טכנולוגית ועסקית מתקדמת ביותר, מפגין עבודה מתודולוגית, מסודרת ומרשימה".

שי ורדי, סמנכ"ל מערכות המידע של שופרסל.

שי ורדי, סמנכ"ל מערכות המידע של שופרסל. צילום: סיון פרג'

שי ורדי, שופרסל
"בעל היסטוריה 'מנמ"רית' ארוכה ומגוונת. מנהל כ-300 עובדים ובעל תפיסה עסקית וטכנולוגית מקיפה. הוביל שדרוג של מערכות ליבה וטיפול בסוף החיים של מערכות מיושנות, תוך השקה וניהול של פרויקטים חדשניים טכנולוגית, כולל תהליכים מונחי AI. מוביל את מיגון הסייבר והגנה על החנויות ולקוחות הקצה. פעל לרציפות תפקודית גם במהלך המלחמה. במנהיגותו הטכנולוגית הביא את שופרסל לקדמת הפרקטיקה העולמית בתחום המסחר הקמעונאי. מעורב בהיערכות לתקופת המלחמה ופתרונות חדשניים ל-'קמעונאות תחת אש'. בעל יד ניהולית בטוחה".

רונן דביר, מנמ"ר ביטוח חקלאי.

רונן דביר, מנמ"ר ביטוח חקלאי. צילום: יח"צ

רונן דביר, ביטוח חקלאי
"לאחר 30 שנה בתחום, הגיע לפני 3.5 שנים לסביבה טכנולוגית מיושנת והוביל מהפכה טכנולוגית. תכנן, אישר וביצע טרנספורמציה דיגיטלית, במשאבים מוגבלים, בחברה שמשרתת 280 ישובים וקיבוצים, בכל סוגי הביטוח. הוביל הטמעה של רכש פוליסות באופן דיגיטלי מלא, הגשה דיגיטלית של מסמכים, OCR, תשלום ב-ביט, והקים פורטל סוכנים. התמודד עם 30% גידול בפעילות בלא תוספת כוח אדם. הוביל פרויקט של העברת הפעילות לבניין חדש, כולל העברת הדאטה סנטר והמוקדים, תוך המשכיות עסקית מלאה. טיפל בצורה מעוררת כבוד בלקוחות החברה שנהרגו או נשבו ב-7 באוקטובר".

אוהד אפלבאום, מנמ"ר מקאן.

אוהד אפלבאום, מנמ"ר מקאן. צילום: יח"צ

אוהד אפלבאום, מקאן
"הוא מכהן ארבע שנים בתפקיד מנמ"ר בחברה בת של מקאן העולמית. הוביל את המעבר לתשתית מקאן העולמית ולענן, תוך שדרוג תשתיות ואבטחת מידע. שינה את תפיסת התפקיד של ה-IT בארגון, ממחלקת הלפדסק לחברות בהנהלה ולטיפול ביישומים. הביא להשלשת תקציב המחשוב, שימוש באוטומציה ו-AI. הוביל שדרוגים תשתיתיים משמעותיים, תוך שמירה על מסגרת תקציבית – הישג מכובד וראוי להערכה".

עידו רוזנבלט, סמנכ"ל הטכנולוגיות של מגן דוד אדום.

עידו רוזנבלט, סמנכ"ל הטכנולוגיות של מגן דוד אדום. צילום: מערכת אנשים ומחשבים

עידו רוזנבלט, מגן דוד אדום
"הוכיח עליונות דיגיטלית והסתגלות מהירה למצב מאתגר, תוך גיבוש פתרונות דיגיטליים במצב בלתי אפשרי. מנהל 60 מפתחים ומוביל פיתוח עצמי כולל של פורטל ארגוני, מערכות שו"ב, הקמת חיבור בזמן אמיתי עם מערכות גופי החירום וההצלה, ומתן מענה לגידול מעריכי בפניות באופן אוטומטי. הוביל הבניה והטמעה של יישום לשליחת צוותי הצלה באופן דיגיטלי, ממוכן ומבוסס מיקום, תוך ויסות עומסים בזמן אמת. סייע לארגונו רבות ב-7 באוקטובר לטפל במגוון נושאים שחורגים מתחום הטיפול המקובל של מגן דוד אדום. מנהיג טכנולוגי ועסקי".

קובי נח, מנמ"ר עיריית רמת גן.

קובי נח, מנמ"ר עיריית רמת גן. צילום: דוברות העירייה

קובי נח, עיריית רמת גן
"מוביל את אחד מגופי הטכנולוגיה המתקדמים בישראל, עם עשרות פרויקטים חוצי ארגון בביצוע, כולל פרויקטים מתקדמים, תוך שימוש ב-AI וב-RPA. הוביל פריסת תשתיות IoT בכל העיר ושימוש ביישומי BI לקבלת 'תעודת זהות אזרח' מכל המאגרים העירוניים ושילובם בעולמות החירום. מוביל שדרוג של פורטל עירוני חדש מבוסס ענן. שואף לקדם את עולם הרשויות המקומיות תוך שימוש בדיגיטל, אבטחת מידע חדשנית והקמת מערך המשכיות עסקית מתקדם. הוא חלוץ בין העיריות בשימוש בנימבוס למעבר מדורג לענן. מוביל מתמיד של שינוי בתחום פעילותו. בעל עשייה רבה ומרשימה לאורך השנים האחרונות".

דני מגידיש, מנמ"ר המועצה האזורית שער הנגב.

דני מגידיש, מנמ"ר המועצה האזורית שער הנגב. צילום: דוברות המועצה

דני מגידיש, המועצה האזורית שער הנגב
"מנמ"ר תחת אש. היה אחראי על המחשוב בבתי הספר וקריית החינוך במועצה האזורית שער הנגב ומילא את מקום המנמ"ר, שנרצח ב-7 באוקטובר. גייס את אוטומציה החדשה, בינת ועיריית באר שבע לתרומת ציוד ומערכות להקמת חמ"ל ומוקד טלפוני. התמודד עם סיטואציה של מחשבים נעולים וחיבור מרחוק למועצה שאינה נגישה פיזית, כדי לאפשר שירותים בסיסיים, כמו תשלום משכורות. גיבש צוות מתנדבים להקמת מערכות מחדש. פועל במציאות שלא תיאמן – ראוי להערכה על פועלו בזמן המלחמה".

ברנרדו פז-אלון (פדלון), מנמ"ר עיריית אופקים

ברנרדו פז-אלון (פדלון), מנמ"ר עיריית אופקים צילום: עצמי

ברנרדו פז-אלון (פדלון), עיריית אופקים
"מכהן חמש שנים בתפקיד. כל המחשוב של העירייה נשען עליו ועל טכנאי נוסף. חזר ארצה בעקבות פרוץ המלחמה. נדרש שהעירייה תתפקד ותיתן את השירותים החיוניים, למרות פינוי התושבים והעובדים. רכש ציוד לעבודה מרחוק והפעיל חמ"ל עירוני. גייס תמיכה של אוטומציה החדשה. גם הוא, כעמיתיו בדרום, פועל במציאות שלא תיאמן וראוי להערכה על פועלו בזמן המלחמה".

איריס נחשוני, סמנכ״לית מערכות המידע של אורמת טכנולוגיות.

איריס נחשוני, סמנכ״לית מערכות המידע של אורמת טכנולוגיות. צילום: יח"צ

איריס נחשוני, אורמת מערכות
"נמצאת 6.5 שנים בתפקיד. בתקופת פרויקט הסאפ שבוצע באורמת היא ניהלה יותר מ-100 עובדים, בחברה בינלאומית בפריסה גלובלית. התמודדה עם מערכת תפעולית ייעודית ובלעדית שפותחה בשנות ה-70' וסגרה פער טכנולוגי עם הטמעת מערכת סאפ בינלאומית לטובת אלפי משתמשים. מובילה יצירת ערך עסקי מבוסס טכנולוגיה. ערכה שדרוגים לתשתיות, לרשת ולחוות השרתים המקומית, ובתחום אבטחת המידע. הקימה מערכת שו"ב לתשתיות מחשוב. הביאה לניצול מושכל של מיקור-חוץ לתמיכה בינלאומית. מגלה הבנה עמוקה של הצד העסקי של פעילות החברה והשתלבה בצוות ההנהלה התפעולית של החברה".

גיא שבתאי, מנמ"ר Max.

גיא שבתאי, מנמ"ר Max. צילום: אורן דאי

גיא שבתאי, Max
"הוא נמצא 10 שנים בחברה, מהן שלוש כמנמ"ר וסמנכ"ל טכנולוגיות ופרויקטים. מנהל 300 עובדים. מדגיש את הפן העסקי ושימוש מושכל בנתונים. הוביל פיתוחים בעזרת מתודולוגיות אג'ייל להשקה מהירה של מוצרים פיננסיים, עם צוות מקומי וללא התבססות על מוצר מדף. השלים ב-2023 בניית מערכת ארנק מט"ח. מתמודד עם אתגר המעבר לענן ציבורי. מפגין מקצוענות מעוררת הערכה".

ערן ברבי, ראש מחלקת המחשוב ומערכות המידע בבית החולים סורוקה.

ערן ברבי, ראש מחלקת המחשוב ומערכות המידע בבית החולים סורוקה. צילום: רחל דוד, סורוקה

ערן ברבי, בית החולים סורוקה
"מנהל 55 עובדי מחשוב, שבסופו של דבר היוו הגורם המכריע ביכולת הביצועית של בית החולים בחירום. מממש את התפיסה של It's all about the people – זה הכול אנשים. אפילו בסורוקה למוד הקרבות, המערכות הטכנולוגיות לא היו בנויות למצב החירום שנוצר ב-7 באוקטובר. זיהה את המשבר כהזדמנות – ניצל שחרור תקציבים לפיתוח תשתיות ואימוץ ענן בלית ברירה. הקים מערכת תמצית תיק רפואי, עם תמיכה בקבלת החלטות מבוססת נתונים. הוביל שימוש אפקטיבי ב-AI לזיהוי קורבנות אלמונים. מצב החירום דרש ואפשר מימוש פתרונות מהירים, והוא תפקד תחת לחץ אירועי 7 באוקטובר – בצורה מיטבית".

ניר גרווה, מנמ''ר בית החולים ברזילי.

ניר גרווה, מנמ"ר בית החולים ברזילי. צילום: יח"צ

ניר גרווה, המרכז הרפואי ברזילי
"מנהל 50 עובדי מחשוב וחבר בהנהלה המורחבת של המרכז הרפואי. כבר שש שנים שאין שנה בלי אירועי חירום בברזילי, כשלאחר כל אירוע מתבצע תחקיר הפקת לקחים. כיום, מערך ה-IT של בית החולים עובר לתפעול במצב חירום בתוך שעתיים, בהסתמך על פריסה מוקדמת רחבה של נקודות תקשורת. ה-7 באוקטובר הציב בפניו אתגרים בקנה מידה לא מוכר. הוא הביא לייעול תהליכים שונים, תוך כדי התמודדות עם אירועי ה-7 באוקטובר, ביניהם שדרוג תיק מאושפז וגישה מרחוק לבני משפחה. ראוי להערכה על פועלו בזמן המלחמה. התמודד באופן ראוי להערכה עם מצב לחץ קיצוני, תוך מתן דוגמה אישית להובלה טכנולוגית. שרד פגיעה של טיל בנסיעה מאתגרת לבית החולים".

יגאל דויט, מנמ"ר המועצה האזורית אשכול.

יגאל דויט, מנמ"ר המועצה האזורית אשכול. צילום: עצמי

יגאל דויט, המועצה האזורית אשכול
"היה בעברו סגן מנמ"ר בסורוקה, ומזה שנה וחצי מכהן בתפקידו הנוכחי. פועל בהצלחה בעזרת ארבעה עובדי מחשוב ומול מוטת שליטה רחבה גיאוגרפית. פועל במועצה שנמצאת כמעט תמיד בשגרת חירום. מטפל בתפעול של 32 ישובים ותמיכה בתשתיות באזורים ללא תשתית. הוביל עבודה מסודרת, שחשפה את נקודות התורפה ואפשרה תכנון מקדים, למשל מעבר לעבודה בענן – שמאפשרת לפעול ללא שרתים מקומיים פגיעים. מכיר היטב את סביבת העבודה שלו. מתפקד היטב תחת לחץ, ניהל את האירוע בצורה מיטבית וראוי להערכה על פועלו בזמן המלחמה, תוך מתן דוגמה אישית להובלה טכנולוגית בעולמות התשתית ואבטחת המידע. יצירתי וחושב מחוץ לקופסה, ממוקד ומסודר".

גלינה שיינברג, מנמ''רית הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

גלינה שיינברג, מנמ"רית הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. צילום: ניב קנטור

גלינה שיינברג, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה
"צמחה בלמ"ס ומזה שנתיים בתפקיד. הלמ"ס מהווה 'עולם הנתונים' של המדינה, והיא מובילה את ניצול פוטנציאל הנתונים להשגת תוצאות ולשיפור תהליכים. הובילה פרויקטים גדולים כמו החלפת מערכת עתיקה לאיסוף נתונים וסקרים, מפקד האוכלוסין, העברה של מאות תהליכים סטטיסטיים ואלפי מאגרי נתונים לאגם מידע ממשלתי. הביאה להנגשת נתונים ב-'קפסולה' לחוקרים ברחבי הארץ. קידמה את הלמ"ס, תוך שיתוף העובדים ומחשבה על לקוחות המידע. הובילה גיבוש אסטרטגיה לטרנספורמציה הדיגיטלית של הלשכה. מנהלת 170 עובדים ביד רמה, ומובילה יישום של פרויקטים מורכבים ומתקדמים תחת אילוצי אבטחת מידע חמורים".

קטי בר שלום, מנמ"רית קופת חולים מאוחדת.

קטי בר שלום, מנמ"רית קופת חולים מאוחדת. צילום: ניב קנטור

קטי בר שלום, קופת חולים מאוחדת
"שמונה שנים בתפקיד, שבהן היא מביאה את הערך העסקי של הטכנולוגיה לשולחן ההנהלה. שמה למטרה לראות את החולים ולסייע להם באמצעות טכנולוגיה, למשל ניתוח מידע רפואי, שימוש ב-AI בניתוח היסטוריה רפואית ובחירת תרופה – למשל לחולים סוכרתיים. הובילה את המעבר לענן והטמעת מערכת CRM עם מידע רגיש – שהושלמו בהצלחה. לא חוששת לקבל החלטות אסטרטגיות וטקטיות כאשר היא משוכנעת שהן נכונות לארגון. מטמיעה טכנולוגיות חדשניות. מובילה עסקית וחיה את הארגון. הובילה את התמיכה החיונית של ה-IT בפעילות במצב חירום לאחר ה-7 באוקטובר, למשל בהיערכות לטיפול גם במפונים שאינם חברי הקופה. מאוד מוכוונת עסקית, ובעלת ראש גדול ויכולת ביצוע מרשימה".

שלי שלם, מנמ"רית המרכז הרפואי לגליל.

שלי שלם, מנמ"רית המרכז הרפואי לגליל. צילום: דוברות המרכז הרפואי

שלי שלם, המרכז הרפואי לגליל
"דואגת בצורה מרשימה להיערכות מהירה לתפקוד בזמן מלחמה ולרציפות התפקודית במצבי חירום של בית החולים, ועושה זאת עם 30 עובדי מחשוב. מובילה את התמיכה בעבודה, מאז תחילת המלחמה – במתחמים תת קרקעיים. טיפלה ברישוי תומך פעילות בחירום – זום, אינטרנט ופריסת תקשורת נרחבת. מובילה את ההכנות למלחמה עצימה ומצב חירום מתמשך. במקביל, מובילה פיתוח יישומים לכאבים מקומיים, כמו פיתוח דשבורד ייעודי. ראויה להערכה על פועלה בזמן המלחמה".

איציק בן דוד, מנהל אגף הטכנולוגיות ומערכות המידע של עיריית תל אביב-יפו. צילום: Oferxl

איציק בן דוד, עיריית תל אביב-יפו
"מנהל 555 עובדים, כולל בית תוכנה, עבור 500 אלף תושבי העיר. מנהל את התפעול של מערכות הליבה והדיגיטל, טיפול בכל התכנון ההנדסי – מהגשת הבקשה, דרך הפקת ההיתרים ועד לסיום הביצוע. הוביל פריסה של מערכת תקשורת רב ערוצית עם התושבים, כולל ווטסאפ שמחובר ל-CRM התושבים, עם דיאלוג בין המערכות וזיהוי (הקפצה) של פניות חירום לטיפול מזורז, תוך שימוש ב-AI ופרסונליזציה לתושב. מוביל את הדיגיטציה של התהליכים בעירייה. הביא למתן מענה מהיר לטיפול במפונים מהצפון והדרום שהשתכנו בעיר. הביא להקמה של דאטה סנטר בתצורת אקטיב-אקטיב במתקן גיבוי, תוך כדי המלחמה. מוביל אגף מאוד גדול להישגים משמעותיים במתן פתרונות מהירים וחדשניים לעובדי העירייה ולתושבים. מנהל אגף מורכב בצורה טובה מאוד – פשוט מקצוען".

איילה יחזקאלי, מנמ"רית מינהל התכנון.

איילה יחזקאלי, מנמ"רית מינהל התכנון. צילום: פרטי

איילה יחזקאלי, מינהל התכנון
"משמשת כארבע שנים בתפקיד. מנהלת 160 עובדים בארבעה אתרי פעילות. מנהל התכנון הוא משרד צעיר יחסית, וכרוך בבניית תשתיות חלוצית לשם קיצור תהליכים, יחד עם חשיבה לטווח ארוך של 20-30 שנים קדימה. מתמודדת עם אתגר הקשר ושיתוף נתונים בין משרדי ממשלה בזמן אמיתי, כדי לייעל תהליכי אישור בנייה. הובילה להקמה של מערכת תכנון מודרנית במקום מערכות מיינפריים ישנות, וכן ערכה פרויקט חוצה משרדים. במהלך המלחמה פעלה במהירות להוצאת תקן לממ"דים ולאישורים של הגנת העורף. מובילה בנייה של דור חדש של מערכות התכנון של מדינת ישראל".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יאלי

    בוא נאמר את האמת, המנמרים של הרשויות המקומיות הם לא פחות מבדיחה עצובה. פרויקטים בשקל, אנשים לא מתאימים, חוסר עמוק בתקציבים.

  2. רון

    ערימה של דיניזאורים "מומחים" לכלום ושום דבר. הכל מתבסס על "איגור" ו "שרגא" בסופו של יום

אירועים קרובים