למרות התוצאות הטובות: ירידה של 9% במניית AMD

הסיבה: אכזבה של המשקיעים מתחזית המכירות של החברה בעולמות הדאטה סנטרים ברבעון השני

המשקיעים לא מרוצים מהתחזית. AMD.

המניה של AMD ירדה אתמול (ד') במסחר בנאסד"ק בשיעור ניכר, על אף שהיא פרסמה עם סגירת המסחר שלשום דו"חות כספיים חיוביים. הסיבה לירידות הייתה התחזיות שהציגה החברה לרבעון הנוכחי, וליתר דיוק: תחזית המכירות באחד התחומים המרכזיים שלה – השבבים לדאטה סנטרים.

AMD סגרה את הרבעון הראשון עם גידול של 2.3% בהכנסות לכמעט 5.5 מיליארד דולר ועם מעבר לרווח נקי של 123 מיליון. למרות זאת, שער המניה שלה רשם אתמול ירידה תלולה, של 8.91%. זאת, מאחר שתחזית המכירות שהחברה פרסמה בעולם השבבים לדאטה סנטרים הייתה נמוכה מחלק מתחזיות האנליסטים. היא צופה כי המכירות שלה בתחום זה יעלו ברבעון השני בכ-6% ויעמדו על 5.7 מיליארד דולר, עם אפשרות סטייה של 300 מיליון למטה או למעלה. זה לא עומד בהערכת האנליסטים להכנסות רבעוניות של 5.71 מיליארד דולר מתחום זה. יש לציין שברבעון הראשון זינקו המכירות של AMD בעולם השבבים לדאטה סנטרים ב-80%.

מעניין לציין ש-AMD היא לא החברה היחידה שפועלת בעולמות הדאטה סנטרים שרשמה אתמול ירידות: המניה של סופר מיקרו צנחה ב-14%. במקרה שלה, לא התחזיות אכזבו את המשקיעים, אלא התוצאות עצמן: ההכנסות של החברה ברבעון השלישי של שנתה הכספית פספסו את התחזיות, ועמדו על 3.85 מיליארד דולר לעומת צפי ל-3.95 מיליארד. עם זאת הרווח הנקי למניה עקף את הערכות האנליסטים ועמד על 6.65 דולר לעומת צפי ל-5.78 דולר בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים