הסטארט-אפ LayerX גייס 26 מיליון ד'

הסבב מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-34 מיליון דולר ● כספי הגיוס יסייעו לחברת ה-Browser Security לאפשר עבודה בטוחה יותר מדפדפנים, מכל מחשב ובכל מקום

צוות הסטארט-אפ LayerX, שגייס 26 מיליון ד'.

LayerX – המפתחת פלטפורמת אבטחת מידע לעבודה בסביבת הדפדפן, אשר מבוססת על תוסף מותאם לכל סוגי הדפדפנים – השלימה סיבוב גיוס מסדרה A בסך 26 מיליון דולר.

הסיבוב הובל על ידי קרן הצמיחה המוקדמת גלילות+ של Glilot Capital Partners, בהשתתפות Dell Technologies Capital (ר"ת DTC) ומשקיעים נוספים.

כיום המוצר של החברה מותקן על מאות אלפי מחשבים ברחבי העולם, לרבות חברות פורצ'ן 100 (Fortune 100). הסבב מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-34 מיליון דולר.

העבודה הארגונית בעידן הנוכחי מבוססת ברובה המוחלט על שירותים בסביבת הדפדפן ואפליקציות SaaS. עובדי חברות ומשתמשים חיצוניים חשופים למגוון רחב של סיכוני אבטחת מידע, כשהם משתמשים בשירותי אינטרנט ו-SaaS ללא אבטחה או בקרה. הבעיה מחמירה לאור הערבוב בין השימוש בדפדפן הן לצרכים אישיים והן לארגוניים, כמו גם בגין העבודה מרחוק והשימוש במחשבים לא מנוהלים. כיום זליגת מידע ארגוני דרך הדפדפן, וכן גניבת זהויות וסיסמאות, מהווים את גורמי האיום החמורים בעולם הסייבר.

הפלטפורמה של LayerX מאפשרת למנהלי אבטחת מידע להפוך את העבודה דרך הדפדפנים הקיימים בארגון למאובטחת ומנוהלת תוך דקות. זאת מבלי לפגוע ביעילות, בחוויית ובמהירות הגלישה ובפרטיות של המשתמשים.

תוסף האבטחה של LayerX מותקן בתוך דקות, ללא התערבות המשתמש, ומותאם לכל הדפדפנים שנמצאים בשימוש נפוץ, בהם כרום, פיירפוקס, אדג' ועוד. הפלטפורמה של LayerX פועלת ללא התקנת סוכן (Agent), ללא VPN וללא שינויים לרשת הארגונית. לאחר ההתקנה צוות אבטחת המידע יכול לחסום או להגביל כל איום הנגרם מהמשתמש, מהדפדפן או מכל אתר, בזמן אמת ומבלי לפגוע או לשנות את חווית הגלישה.

הפלטפורמה מספקת הגנה כפולה, הן מפני סיכוני אבטחת מידע הנגרמים מפעולות שנעשות על ידי עובדים במכוון או בתום לב (למשל עובדים שמדביקים לתוך ChatGPT מידע ארגוני רגיש), והן מפני תוקפים המשתמשים בדפדפן כמתווך תקיפה על מנת לחדור לארגון (למשל באמצעות הפצת תוספים זדוניים שעובדים מורידים בתמימות, או מתקפות פישינג שמנתבות עובדים לאתרים זדוניים).

הפתרון של LayerX כולל מנוע בינה מלאכותית המנטר את הקוד שהדפדפן מריץ ויודע להפיק באופן אוטומטי מגוון תובנות הקשורות להתנהגות המשתמש בדפדפן. המנוע ייחודי, מכיוון שכולו מבוסס על צד הלקוח ויושב בתוך הדפדפן, על מכשיר המשתמש. כך ניתן לספק הגנה בזמן אמת לכל אתר ואפליקציה ללא שום פגיעה בחווית המשתמש ובדיוק מירבי. הפלטפורמה מזהה, לדוגמה, אם המשתמש נכנס לשירות או אתר עם הדוא"ל הפרטי שלו או של הארגון ומשקללת מידע נוסף, אשר מספק הקשר לרמת האיום לארגון.

מחויבת המציאות בשל האיום המהותי על ארגונים. אבטחת דפדפנים.

מחויבת המציאות בשל האיום המהותי על ארגונים. אבטחת דפדפנים. צילום: אילוסטרציה. Shutterstock.

"הפוטנציאל שגלום בטכנולוגיה של LayerX הוא אדיר"

LayerX נוסדה ב-2022 על ידי אור אשד, המנכ"ל, ודוד ויסברוד, סמנכ"ל הטכנולוגיות, אשר עסקו בשירותם הצבאי בפיתוח מערכות להתקפה והגנה ברשת. בשנת 2017 אשד הוביל את חשיפת קמפיין התקיפה הגדול בהיסטוריה על דפדפן כרום, אשר כלל עשרות מיליוני דפדפנים פרוצים, ואף הביא ללכידתם של האקרים והבאתם למשפט

ל-LayerX, כאמור, לקוחות פורצ'ן 100 בכל העולם והיא מעסיקה 30 עובדים, רובם במרכז הפיתוח הישראלי והשאר בארה"ב. כספי ההשקעה ישמשו אותה להכפלת מספר העובדים והרחבת הפריסה בשוק העולמי. ליאור ליטבק, שותף מנהל המוביל את קרן גלילות+, ויאיר שניר, שותף מנהל ב-Dell Technologies Capital, יצטרפו לבורד של LayerX.

אור אשד, מייסד משותף ומנכ"ל LayerX: "בשנים האחרונות הדפדפנים מרכזים בתוכם עוד ועוד פונקציות ופעולות שנעשו עד כה באפליקציות נפרדות. מגמה זו צפויה להתרחב ולהגדיל את הקריטיות של הצורך בפתרון אבטחה רחב לכל הסיכונים הנובעים מפעולות שנעשות בדפדפנים, לרבות הפעלת כלי Generative AI. הפלטפורמה של LayerX שמה קץ למצב הנוכחי שבו מנהלי האבטחה עיוורים לסיכוני אבטחת המידע שנוצרים כתוצאה מפעילות עובדיהם ברשת, ולהיכן זורם המידע הארגוני. היתרון הגדול של הפלטפורמה הוא בכך שהיא לא דורשת מהעובדים לעבור לעבוד עם דפדפן ייעודי אחר, אלא מאפשרת להם להמשיך לעבוד כרגיל".

קובי סמבורסקי, מייסד ושותף מנהל בגלילות קפיטל: "מהקמת החברה, LayerX הצליחה לצמוח באופן חסר תקדים ולזכות בחוזים מהחברות הגדולות בעולם. החברה עומדת בחזית ההגנה על ארגונים מודרניים. באמצעות הגנה על הדפדפן, סביבת העבודה החשובה ביותר בארגון כיום, ממגוון רחב של מתקפות דור-חדש, LayerX מאפשרת לפתור בעיות אבטחה חריפות שנותרו עד כה ללא מענה. אנחנו מאמינים שפתרון אבטחת דפדפן חדשני זה יחליף את רוב פתרונות ה-SASE וה-SSE הרווחים היום בקרב ארגונים. בהינתן גודל השוק של פתרונות אלה, המוערך בכ-7 מיליארד דולר, הפוטנציאל שגלום בטכנולוגיה של LayerX הוא אדיר."

יאיר שניר, שותף מנהל ב-Dell Technologies Capital: "בדומה ליזמים מצליחים אחרים בתחום הסייבר שעימם עבדנו, אור ודוד מביאים ניסיון וידע משמעותיים בהבנת הסוגיות הטכניות הכרוכות באיומים על ארגונים, ואת המוטיבציות של התוקפים. לאור זאת, הם מבינים שאמצעי אבטחה יעילים צריכים להיות מותאמים להתנהגויות של משתמשים בעולם האמיתי – ולא להפך. בעולם שבו מרבית הפעולות במחשב מבוצעות כיום באמצעות הדפדפן, LayerX מביאה גישה יצירתית בתחום האבטחה הארגונית, שהיא ידידותית, עוצמתית, קלה ליישום בארגונים מרובי עובדים והופכת את הדפדפן מנקודת חולשה בולטת לנקודת חוזק, המאפשרת עבודה חופשית ובטוחה מכל מכשיר. אנו משקיעים ב-LayerX לא רק בגלל ההזדמנות המבטיחה, אלא גם בגלל ההשפעה שתהיה לפתרון של החברה על ארגונים, בכל מקום שבו העובדים מבצעים את המשימות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים