האם מכשיר ה-Rabbit R1 המדובר הוא לא יותר מאפליקציית אנדרואיד?

באתר Android Authority העלו תהיות על כך, לאר שהצליחו להתקין קובץ APK של התוכנה על Pixel 6a של גוגל, והאפליקציה הצליחה לבצע את רוב הדברים ● מנכ"ל ראביט מכחיש

מכשיר ה-Rabbit R1.

אחד הגאדג'טים שזכה להכי הרבה כותרות בתערוכת CES שנערכה בינואר השנה היה ה-Rabbit R1. מדובר במכשיר עם מסך 2.8 אינץ' במעטפת פלסטיק כתומה, גלגלת ועוד כפתור או שניים, שאמור לשמש כסייען בינה מלאכותית מתקדם, שעוזר לאנשים לבצע דברים מבחירת שיר ועד להזמנת נסיעה מאובר, ואף יכול ללמוד אפליקציות שהוא לא מכיר מראש.

המכשירים הראשונים, שעלותם 199 דולר, מגיעים בימים הללו לאלה שמיהרו להזמין אותם, והחברה הצעירה צריכה להתמודד כעת עם טענה שה-R1 הוא לא יותר מאשר אפליקציית אנדרואיד.

אנשי אתר Android Authority הצליחו להתקין קובץ APK של התוכנה על טלפון Pixel 6a של גוגל, ובנוסף לכך שהאפליקציה הציגה בזמן ההפעלה את ראש הארנב הקופץ, היא הצליחה לבצע את רוב הדברים – כך שבאתר העלו תהיות שזכו להדהוד רחב ברשת.

הטענות הללו זכו למענה ממנכ"ל ראביט, ג'סי ליו, שאמר שלא מדובר בחתול בשק – או, יותר נכון, בארנב שנשלף מהשרוול. לטענתו, הוא כבר נתקל באפליקציות והדמיות ברשת שמנסות לחקות את מערכת ההפעלה של R1, ולא מדובר ביותר מכך.

"אנחנו מבינים את התשוקה שיש לאנשים לטעום מהבינה המלאכותית ומודל השפה הגדולה ששולבו במקום לחכות שה-R1 שלהם יגיע אליהם, אבל שלא תהיה כל אי הבנה: מערכת ההפעלה של הארנב והמודל פועלים. APK מקומי ללא מערכת ההפעלה ונקודות הקצה המתאימות לענן לא יוכל לגשת לשירות שלנו. מערכת ההפעלה מותאמת עבור R1 ואיננו תומכים בלקוחות צד שלישי", אמר ליו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים