JFrog: מעדכנים תוכנה במהירות מהענן

השיפור ברוחב הפס מאפשר גלישה נוחה יותר והעברת נתונים מהירה יותר, אך כאשר רוצים לעדכן תוכנה לא רוצים לעשות את זה במתכונת שמעכבת את הצד המפתח ואת המשתמש ● הכירו סטארט-אפ ישראלי אשר מאמין כי מהירות היא שם המשחק

רוכשת. ג'ייפרוג

השימוש הגובר במערכות תוכנה דרך אתרי אינטרנט עשה עלייה משמעותית בשנים האחרונות והביא איתו התמודדות מורכבת עם ניהול עדכונים של התוכנה. בכל יום מתגלים תיקונים נדרשים ויכולות חדשות שרוצים להוסיף אותם עבור המשתמש, על מנת להפוך את השימוש במערכות הללו בצורה יותר טובה ולאפשר לצוות שמנהל את התוכנה עצמה דרכים להשתפר באופן קבוע.

השיפור ברוחב הפס מאפשר גלישה נוחה יותר והעברת נתונים מהירה יותר, אך כאשר רוצים לעדכן תוכנה לא רוצים לעשות את זה במתכונת שמעכבת את הצד המפתח ואת המשתמש.

למי מכם שזוכר, עדכוני תוכנה היוו עניין משמעותי כאשר היה צריך להפסיק את הפעילות, להוריד את הקבצים המתאימים ולבצע התקנה. כיום מספיק רענון של דפדפן – ויש עדכון של התוכנה. איך עושים זאת? בעזרת הסטארט-אפ הישראלי JFrog.

שלומי בן חיים, מנכ"ל JFrog. צילום: יח"צ

שלומי בן חיים, מנכ"ל JFrog. צילום: יח"צ

בשיחה עם שלומי בן חיים, מנכ"ל החברה, שנמצא בסן פרנסיסקו הוא מרחיב ואומר כי "עולם התוכנה דורש פתרון מהפכני התומך בכל טכנולוגיה, בסביבה מקומית או בענן. לצוותי ה-DevOps והפיתוח מגיעה תשתית איכותית, מאובטחת ובעלת שרידות גבוהה (HA) מקצה לקצה. הכלים שפיתחנו; JFrog Bintray ,JFrog Artifactory ו- JFrog Mission Control מאפשרים לארגון אוטומציה מלאה, החל מהמפתחים וכלה במשתמש הסופי. הפלטפורמה שפותחה בישראל הינה האמצעי המוביל כיום בעולם לייעול תהליכי פיתוח ושחרור מהיר של עדכוני תוכנה. אנו מאמינים כי מהירות היא שם המשחק ומספקים את הטכנולוגיה שתאפשר זאת תוך הקפדה בלתי מתפשרת על איכות וביצועים".

לדברי בן חיים, הפעילות נעשית "באמצעות מוצרי החברה: Artifactory מנהל מאגרי ספריות תוכנה, Bintray הינה פלטפורמה לאחסון, הפצה, הורדה, קידום ושיתוף תוכנה, ו-Mission Control זו מערכת לניהול, שליטה ובקרה בזמן אמת לסביבות הפיתוח, הפצה, והצריכה העולמיות של חבילות תוכנה בארגון, הציבה JFrog סטנדרט חדש בעולם התוכנה".

"בין לקוחותינו נמנות החברות המובילות בעולם, ביניהן: אדובי (Adobe ), אורקל (Oracle), סיסקו (Cisco), טסלה (Tesla), נטפליקס (Netflix), לינקדאין (LinkedIn ), גוגל (Google), אמזון (Amazon) ו-VMware", אומר בן חיים.

צריך לבנות מוצרים טובים עבור המפתחים

לחברה למעלה מ-1,500 לקוחות, 50 אלף התקנות Open source ומיליוני מפתחים ומהנדסי DevOps ברחבי העולם, אשר נשענים על התשתית המובילה של JFrog, לניהול, אחסון והפצת תוכנה.


בן חיים מספר כי מלבדו "החברה הוקמה בשנת 2008 על ידי יואב לנדמן (CTO) ופרד סימון (מנהל ארכיטקטורה). החברה הינה בבעלות פרטית, פועלת ממשרדיה בישראל, קליפורניה וצרפת".

בכל הנוגע לשיטת השיווק של החברה, בן חיים מסביר כי "אנחנו הבנו שעל מנת לחדור לארגונים גדולים צריך לבנות מוצרים טובים עבור המפתחים. השימוש ב-Open source מאפשר להרבה מפתחים להתנסות בכלים, כפי שהם אוהבים, ואז לבוא בתוך הארגון ולבקש את המשך השירותים שאנחנו מציעים בתשלום. אנחנו לא צריכים למכור את הפתרון שלנו ל-CIO שלא ישתמש במוצרים, אלא להגיע ישירות למי שיעשה בו שימוש ויבצע את המכירה עבורנו".

"50 מיליון הדולר שגייסנו באחד מסבבי הגיוס הגדולים ביותר בהיסטוריית שוק ה-DevOps יאפשרו לנו להמשיך להוביל את השוק ולקדם את המוצרים שלנו לשיאים חדשים, עם חוויית משתמש טובה בהרבה מזאת המספקים מיקרוסופט (Microsoft) אמזון, Docker, ואחרים", אומר בן חיים. "מטרת הגיוס הוא להגדיל באופן משמעותי את כמות העובדים וכן לעשות שימוש בכספים אלו לבצע רכישות של חברות שיעזרו לנו להרחיב את הפעילות. אני יכול לומר בלב שלם שההצלחה שלנו היא חוד החנית בישראל. בזכות צוות הפיתוח הגענו לאן שאנחנו נמצאים".

לסיכום מספר בן חיים כי "סבב הגיוס הנוכחי כלל קרנות הון סיכון מהסיליקון וואלי ומישראל. את הסבב הובילה Scale Ventures אשר השקיעה גם בחברות כמו box, DocuSign, HubSpot ועוד. ואליה הצטרפו Battery Ventures, Sapphire Ventures ,Qumra Capital  ו-Vintage, זאת בתמיכת Gemini Israel  ו-VMware שהשקיעו בסבבים קודמים."

נקודת מבט

JFrog מהווים דוגמא לחברה ישראלית שבנתה את עצמה מהיסוד, לא מפחדת להעמיד סטנדרט בשוק וצועדת לעבר פעילות משמעותית כפי שעשתה עד היום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים