תוכן שיווקי

"זה הזמן להפסיק לדבר על AI – ולהתחיל להטמיע"

HP ישראל השיקה את ההיצע הגדול והמתקדם ביותר מהדור החדש של מחשבים אישיים עתירי טכנולוגיית AI ● באמצעות השותפים, היא מספקת לארגונים פתרונות מחשוב בעלי ביצועים גבוהים, להתמודדות עם תהליכי עבודה מורכבים

09/04/2024 14:53
שגיא פרום, מנהל טכנולוגי ב-HP ישראל.

כתב: הילל יוסף.

"ארגונים נדרשים לנצל את הפוטנציאל והכוח הטמונים בבינה מלאכותית, ובתוכה את הבינה המלאכותית היוצרת (GenAI), על מנת להניע את כלל היחידות העסקיות קדימה – ובאופן משמעותי. יש לנו, ב-HP, את ההיצע הרחב ביותר בתעשייה של מחשבים אישיים מבוססי בינה מלאכותית. על ידי רתימת AI ככלי ארגוני ואישי, אנחנו יוצרים למשתמשים בארגונים חוויות עבודה מותאמות אישית ומשמעותיות יותר, שמחוללות מהפכה באופן שבו הם מתקשרים עם הטכנולוגיה ואחד עם השנייה במקום העבודה – לטובת יותר פריון ותפוקה. זה הזמן להפסיק לדבר על AI – ולהתחיל להטמיע", כך אמר שגיא פרום, מנהל טכנולוגי ב-HP ישראל.

כנס HP ישראל.

כנס HP ישראל. צילום: יח"צ

HP ישראל ערכה באחרונה שני כנסים – ללקוחות ולשותפים, באולם האירועים אבניו שבקריית שדה התעופה.

"כעת", אמר פרום, "כאשר כלי ה-AI מעניקים למשתמשים בארגונים תפוקתיות ויעילות משופרות, הם חייבים לאמץ את הבינה המלאכותית, כדי לא להיוותר מאחור". לדבריו, "כיוון שמערך המוצרים והשירותים שלנו מצוי בחלק ניכר מהארגונים בעולם, אנחנו מבינים טוב יותר את הלקוח הארגוני, ליבתו העסקית ואת צרכיו".

"עוד אנחנו מציעים לארגונים פתרונות לעבודה בעולם ההיברידי, דוגמת אלה של Poly לחדרי ישיבות, מסכים וציוד היקפי. זאת, לרבות סדרת מסכים לשיחות ועידה, הראשונה בעולם עם מצלמת פרטיות משולבת בינה מלאכותית ומקלדות שכוללות מקש Copilot משולב, לאינטראקציה מיידית עם כלי ה-Windows Copilot של מיקרוסופט. אנחנו מאמינים שכלי זה יהיה הנפוץ ביותר בארגונים", ציין.

כנס HP ישראל.

כנס HP ישראל. צילום: יח"צ

מהי תפיסת AI PC?

"אנחנו מובילים את תפיסת AI PC – מחשב אישי שנועד להרצת בינה מלאכותית באופן מקומי ובצורה מיטבית", הסביר פרום. "אלה מחשבים בעלי מעבד עם רכיב NPU, יחידת עיבוד עצמאית שקיימת בארכיטקטורת המעבדים החדשה, שיודעת לעשות Offload של משימות AI מה-CPU ל-NPU בצורה מיטבית. כך, ניתן לנצל את ה-CPU לטובת משימות אחרות – מה שיביא לשיפור בביצועים, להארכת חיי הסוללה ולהפחתת צריכת האנרגיה. עבודה באופן זה, ללא ענן, מניבה שתי תועלות נוספות: הגנת הפרטיות ואבטחת המידע, כי הנתונים לא יוצאים החוצה. כך, הביצועים טובים יותר, השיהוי נמוך יותר והעבודה עם הבינה המלאכותית נעשית ללא צורך לשלם לספקית הענן. כך, אנחנו מעניקים למשתמשים חוויית אודיו-וידיאו מתקדמת, עם סינון רעשים, מיטוב תאורה והאזנה בסטריאו. רובד אבטחה מתקדם נוסף נמצא בשילוב הצפנה פוסט-קוואנטית על ה-Firmware, שנועדה להגנה מפני מתקפות ואיומי סייבר, מבוססי מחשוב קוואנטי".

"אנחנו נמצאים בעמדה ייחודית בשוק, עם היצע מוצרים רחב", סיכם פרום. "שילוב AI בהיצע המוצרים שלנו יביא להגדלת תפוקת העובדים ולהגברת שביעות הרצון שלהם בהיבט חוויית המשתמש. הבינה המלאכותית כבר פה, וזה הזמן לארגונים לשלב אותה בתהליכי העבודה שלהם".

אביטל דבש, מנהלת שותפים ב-HP ישראל.

אביטל דבש, מנהלת שותפים ב-HP ישראל. צילום: יח"צ

אביטל דבש, מנהלת שותפים ב-HP ישראל, ציינה באירוע ש-"בעקבות השקת קו המוצרים החדש שלנו, שכולל יכולות בינה מלאכותית יוצרת, נעמיק את הקשר בין השותפים ללקוח הסופי. Amplify, תוכנית השותפים שלנו, מוכרת ברמה העולמית כמובילה בתעשייה לשותפי הערוץ. התוכנית לא מבוססת רק על ביצועים, אלא מביאה בחשבון את יכולות השותף ושיתוף הפעולה שלו. במקביל, נביא לפישוט התהליכים, שדרוג המוצרים והגדלת המגוון. כל אלה יגדילו את ההזדמנויות עבורנו ועבור שותפינו העסקיים".

דבש ציטטה מדו"ח של IDC ישראל, שלפיו בעולם ה-BPS – מחשוב אישי-ארגוני, HP חוותה גידול בנתח השוק שלה – מ-38% ב-2022 ל-43% ב-2023.

היא סיכמה באומרה כי "נשמר את המומנטום בשל צמיחת השוק. ההיצע הייחודי שלנו בעולם ה-GenAI יביא לכך שהיקף הגידול השנה עשוי להיות אף בשיעור גבוה יותר מב-2023 – מאות ארגונים בישראל יטמיעו את המחשבים החדשים שלנו עם AI. שותפינו העסקיים מהווים עבורנו ועבור הלקוחות כאלה שמעניקים ערך מוסף משמעותי. ההערכה היא שעד 2028, כ-70% ממחשבי העולם יהיו מחשבי AI PC – ובוודאות, אנחנו נהיה אלה שיובילו את השוק הזה".

אירועים קרובים