אייל פייפל, ה-CTO של מג'יק: "אל לו למנמ"ר לפתח יישום עבור כל טלפון חכם"

הוא ציטט מחקר של גרטנר, לפיו עד שנת 2015 כמות הפרויקטים בעולם הנייד תהיה גדולה פי ארבעה מאשר אלה בעולם הנייח ● פייפל הציג את פלטפורמת uniPaaS, שמטרתה, לדבריו, לחסוך לארגונים את הזמן והכסף הכרוכים בפיתוח יישומים ● יוסי פליישמן, מנהל תחום B2B בסמסונג ישראל: מה שנדרש לספק ללקוחות הארגוניים הם מכשירים העובדים כל הזמן ומכל מקום

"עד היום, ניתן היה להריץ מערכות מידע עסקיות רק על טלפון חכם בעבורו הן פותחו – דבר שיצר תלות של פיתוח עבור מערכת הפעלה אחת. אל לו למנמ"ר להיות במצב בו הוא נדרש לפתח יישום נפרד עבור כל טלפון חכם", אמר אייל פייפל, ה-CTO של מג'יק.

פייפל דיבר בכנס Mobility2012 שנערך היום (א') במלון דייוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. לכנס, שנערך בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו מאות מקצוענים בתחום פיתוח יישומים לרכיבים ניידים בארגונים, והנחה אותו פלי הנמר – יזם ונשיא הקבוצה.

פייפל ציין, כי החברה הוקמה ב-1983 והונפקה בבורסה בארצות הברית ב-1991. מחזור המכירות השנתי שלה עומד על יותר מ-110 מיליון דולרים, ובעשרות אלפי אתרים יש יישומים של מג'יק המשמשים בין 5 ל-10 מיליון עובדים ארגוניים.

הוא ציטט מחקר של גרטנר (Gartner), לפיו עד שנת 2015 כמות הפרויקטים בעולם הנייד תהיה גדולה פי ארבעה מאשר אלה בעולם הנייח. מג'יק, אמר, ראתה את הנולד והשיקה לפני כמה חודשים את פלטפורמת uniPaaS, שמטרתה, לדבריו, לחסוך לארגונים את הזמן והכסף הכרוכים בפיתוח יישומים. זאת, הסביר, כיוון שהפלטפורמה מאפשרת לפתח יישום שיכולה לרוץ על גבי כמה מערכות הפעלה סלולריות שונות. כך, אמר, "לא נדרש לפתח יישומי סלולר בנפרד עבור כל מערכת הפעלה, דוגמת iPhone, אנדרואיד (Android) או בלקברי (Blackberry)".

יוסי פליישמן, מנהל תחום B2B בסמסונג ישראל. צילום: קובי קנטורפייפל הסביר, כי בפלטפורמה נעשה שימוש במנוע Metadata, במקום בפיתוח קוד. כך, אמר, "הפלטפורמה מאפשרת למפתח לפתח בשפה הטבעית של הטלפון החכם, תוך שימוש ביכולות העיבוד ובחוויית המשתמש שהוא מספק". הוא ציין, כי הפלטפורמה תומכת בכל סוגי מערכות ההפעלה של הטלפונים החכמים – חלונות מובייל (Windows Mobile), בלקברי, iPhone ואנדרואיד. "הפתרון שלנו מאפשר לפתח את היישום פעם אחת ולהריץ אותו בכל הסביבות הסלולריות", סיכם פייפל, "היא מתחברת לכל בסיס נתונים ולכל שפת פיתוח. אין בה קוד וניתן לפתח בשפה טבעית ישום בן-כלאיים או יישום ווב. יש לה אינטגרציה עם יכולות הטלפון החכם, דוגמת GPS או מצלמה".

יוסי פליישמן, מנהל תחום B2B בסמסונג (Samsung) ישראל, אמר כי לחברה יש שני מרכזי פיתוח בארץ, כאשר אחד מהם פועל בעולם הנייד. לדבריו, מה שנדרש לספק ללקוחות הארגוניים הם מכשירים העובדים כל הזמן ומכל מקום. הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח, אמר, מגלמים יתרונות מרובים לארגונים המטמיעים אותם, ובראשם היכולת לנצל את המכשירים הללו ליותר שעות עבודה, במשרד ומחוצה לו.

לדברי פליישמן, הדבר שחשוב עבור ארגונים הוא שגודל המסך יהיה מותאם לתפקידו של העובד. הוא ציין, כי בקרוב הם ישיקו קו מוצרי טאבלטים עם עטים, פונקציה המספקת עוד יכולות בעולם הנייד. הוא סיכם באומרו, כי "אנו מספקים רכיבים – טלפונים ומחשבי לוח, שהם חזקים, בעלי רמת אבטחת מידע גבוהה ובעלי יכולת להיות מקושרים באופן מבוקר ליישומים הארגוניים. לשם כך התחלנו בשיתופי פעולה עם ספקיות MDM (ניהול רכיבים ניידים). אנו מסוגלים לספק לכל ארגון את המעטפת הניידת שלו, בכל רמת שירות".

המשך הדיווח מהכנס יפורסם מחר (ב')

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים