תוכן שיווקי

מגדל ביטוח ופיננסים גרפה שני פרסים בתחרות חדשנות יוקרתית בוונציה

פרסי ה-BOLD Awards הוענקו לחברה על חדשנות טכנולוגית וטרנספורמציה דיגיטלית בתחום הפיננסי ובתהליכי העבודה

03/04/2024 14:06
משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הטכנולוגיות במגדל.

מגדל ביטוח ופיננסים ממשיכה לגרוף פרסים בינלאומיים נחשבים, ורשמה בשבוע שעבר הישג משמעותי כשקיבלה שני פרסי BOLD Awards, המוענקים מדי שנה לחברות שהציגו הישגי חדשנות יוצאי דופן בתחומיהן. הפרסים הוענקו למשנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הטכנולוגיות של החברה, משה מורגנשטרן, בטקס יוקרתי, שהתקיים ב-H-FARM בוונציה – אחד ממרכזי החדשנות הגדולים באירופה.

טקס פרסי ה-BOLD Awards הינו האירוע המרכזי השנתי למגזר הטכנולוגי שבמסגרתו מוענקים פרסים על חדשנות במגוון תעשיות. פאנל השופטים מורכב ממומחים מתחומים שונים ותעשיות מגוונות, שנדרשים לבחור בין מועמדים, חברות וסטארט-אפים מיותר מ-70 מדינות מרחבי העולם.

קבוצת מגדל זכתה בשני פרסי Bold יוקרתיים בשל החדשנות שהציגה באפליקציית MigdalCONNECT – פלטפורמה פורצת דרך, שמעצימה את סוכני הביטוח והמפקחים באמצעות נתונים בזמן אמת, דשבורדים חכמים מבוססי בינה מלאכותית ואוטומציה. השילוב של טכנולוגיה חדשנית בעולם הביטוח המורכב אפשר לקבוצת מגדל לא רק להגביר את הפעילות שלה בקרב הסוכנים, אלא גם הציב רף חדש למצוינות בתעשייה.

באילו פרסים מדובר?

שני הפרסים שבהם זכתה מגדל השנה הם:

Future of Work – הפרס מוענק לחברה שהוכיחה חדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית של תהליכי עבודה, שדרוג משמעותי ביעילות והנגשת תהליכים ידניים קיימים, ותהליך אוטומציה של משימות ונהלי עבודה. MigdalCONNECT הינה הפלטפורמה הראשונה מסוגה שמשדרגת ומייעלת את תהליכי העבודה של סוכני הביטוח ומשפרת את הפרודוקטיביות בצורה משמעותית, באמצעות כלי עבודה חכמים משולבי גיימיפיקציה.

FinTech – הפרס מוענק על חידושים טכנולוגיים בתחום הפיננסי. גם כאן זכתה פלטפורמת MigdalCONNECTשל מגדל, בזכות שדרוג משמעותי בתהליכי העבודה וכלי המכירה של הסוכנים, שמאפשר מעקב מכירות בזמן אמת, סטטוסים מהירים על התקדמות מול הלקוח ותצוגה אונליין של התקדמות ועמידה ביעדים, במטרה לשפר את התקשורת של סוכני הביטוח עם לקוחותיהם ולהגביר את הפרודוקטיביות והמכירות.

מורגנשטרן מסר כי "אנחנו גאים מאוד בזכייה בשני פרסי ה-BOLD Awards היוקרתיים. זכיה זו מציבה סטנדרט חדש למצוינות וחדשנות, ומהווה אינדיקציה למחויבות שלנו לספק לסוכנינו וללקוחותינו את הכלים המתקדמים ביותר. נמשיך להטמיע טכנולוגיות חדשניות פורצות דרך ולהוביל את ענף הביטוח והפיננסים".

אירועים קרובים