מייק ואן ארד, HP אירופה: "תקשורת אחודה היא טכנולוגיה בשלה שמסייעת לארגונים ולעובדיהם"

"תחום התקשורת האחודה הוא המשך ישיר לאסטרטגיה הכוללת של HP בנושא תשתיות אחודות, שבמרכזה הצורך לאפשר לארגונים להסיט את התקציבים מטיפול בתחזוקה של מערכות לטיפול ביעדים העסקיים", אמר ואן ארד - מנהל המכירות של תחום התקשורת האחודה ב-HP אירופה, בראיון לאנשים ומחשבים

17/06/2010 17:25

"תקשורת אחודה היא לא משהו חדש. אנחנו מדברים על טכנולוגיה בשלה – כזו שעובדת ומסייעת לארגונים ולעובדיהם", אומר מייק ואן ארד, מנהל המכירות של תחום התקשורת האחודה (UC&C) ב-HP אירופה, בראיון לאנשים ומחשבים. לדבריו, "כדי להסביר את חשיבותו של תחום התקשורת האחודה, כדאי להסתכל על הזווית ה-'אנושית' שלו. לפני שנדבר על פורטפוליו ועל כלים, בואו נסתכל על איך אנשים עובדים יחד. הם מדברים בפשטות מתי שהם רוצים ומשתמשים בכלים שמתאימים להם לטובת העניין – וזו המהות של התקשורת האחודה".

לדבריו, תחום התקשורת האחודה הוא המשך ישיר לאסטרטגיה הכוללת של HP בנושא תשתיות אחודות (Converged Infrastructure), שבמרכזה הצורך לאפשר לארגונים להסיט את התקציבים מטיפול בתחזוקה של מערכות לטיפול ביעדים העסקיים. "עולם העסקים של היום מספק לאנשי הטכנולוגיה אתגרים רבים. השינויים התכופים גורמים לבזבוז של תקציבים רבים על תחזוקה הגוזלת מעל 70% של ההוצאות של על IT ורק 30% מושקעים בחדשנות".

HP, ציין ואן ארד, ביצעה מהלך של ניתוח עלויותIT  והגדירה תוכנית לשינוי מבנה ההוצאות  כדי לשחרר תקציבים לטובת חדשנות עסקית באמצעות טכנולוגיה. כך, החברה מציעה ללקוחותיה ייעול בתשתיות שרתים, אחסון, תקשורת, קירור וחשמל וגם של התפעול השוטף, התהליכים, הכלים והאנשים.

תסביר בבקשה את ההקבלה לזווית ה-"אנושית".
"הטכנולוגיה מדמה את פעילות התקשורת האנושית: אינפורמציה – תגובה – הידוק קשר".

ואיך זה מתחבר לשינויים בעולם העסקי?
"זה פשוט. אנשים מצפים שאנחנו נדבר איתם על טכנולוגיה – אבל אנחנו מדברים איתם על שינויים בסביבה העסקית. השינוי נשען בין היתר על השינוי בתמהיל האנושי: כניסה של אנשים צעירים, יציאה של אנשים מבוגרים. נכון, זה משהו שהיה תמיד בהיסטוריה, אבל המיוחד בתקופה הנוכחית היא שאנחנו מעסיקים היום שלושה דורות תרבותיים: דור הבייבי-בום (ילידי 46-64), דור ה-X (ילידי 64-80) ודור ה-Y (נולדו אחרי תחילת שנות ה-80). ההבדלים התרבותיים בין הדורות רבים ומתבטאים בתחומים רבים ובעיקר בדרך שבה הם מתקשרים. ההבדל התרבותי מחייב הבדל טכנולוגי.

תחשבו על הדור הצעיר שמעדכן כל הזמן את הסטטוס שלו בפייסבוק (Facebook) ומתקשר עם אנשים רבים במקביל, לעומת דור הבייבי-בום – שעדיין מדפיס את המיילים שלו כדי לקרוא אותם. ועוד לא דיברנו על הבדלים בגישה למידע וידע. דור הבייבי-בום נהג לשמור את המידע קרוב אליו – הוא ראה בזה כוח והשפעה. דור ה-X רואה במידע הזדמנות ליצירת קשרים ושיתוף ('אני אתן לך ואתה תחזיר לי') ואילו דור ה-Y הגדיל לעשות, ורואה בידע הזדמנות להיות מפורסם בכך ש-'אני הוא זה שיצר את האינפורמציה המעניינת שכולם מדברים עליה'. קיימים כמובן הבדלים נוספים".

ואיך זה מתבטא ב-HP?
"זה מתבטא בכל תחומי החיים. קח לדוגמה את המחשב הנייד שלי – הוא בעצם המשרד שלי, כל העולם העסקי שלי. הוא הקשר שלי לכל מקום. אף אחד לא יודע מאיפה אני עובד – הם יכולים לחשוב שאני בכלל במשרד, בקומה חמישית. הם בכלל לא יודעים שאני על שפת הבריכה של מלון הילטון בתל-אביב. אני קשור לכל נקודה בעולם, כל הזמן. אני יכול לשלוח מיילים, לתקשר במסרים מידיים ואפילו להתקשר לטלפונים של חברי לעבודה דרך הקומיוניקטור – והכל בדאבל-קליק. מה זה חשוב איפה אני נמצא? אני עובד! התקשורת מאפשרת לי את זה.

בנוסף, יש את הכלים והמערכות שהחברה מעמידה לרשותנו כדי לעשות שיתוף של ידע ומידע. למשל מערכות ה-Halo Room שמאפשרות לנו להיפגש כמעט 'פנים אל פנים' עם קולגות שלנו ברחבי העולם".

לא נותר לי אלא לשאול בן כמה אתה?
"אני בן 39. עכשיו אתה כבר יכול לבד להבין איך אני אוהב לתקשר"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים