"האפליקציות המודרניות מניעות את חידוש התשתיות"

"חלפו הימים בהם אפליקציה פותחה במשך חצי שנה או יותר. כיום מדברים על הנפקה של אפליקציות בתוך ימים או שעות", אמר אד הופיט, מנהל תחום חידוש אפליקציות ב-VMware לאיזור EMEA

אד הופיט, דירקטור ליישומים ופלטפורמות ענן לאזור EMEA ב-VMware. צילום: ניב קנטור

"חלפו עברו להם הימים בהם אפליקציה פותחה במשך חצי שנה או יותר. כיום אנו מדברים על הנפקה של אפליקציות ושירותים חדשים בתוך ימים או שעות. לכך נדרשת תשתית חזקה מחד ואג'ילית מאידך. האפליקציות המודרניות הן אלו שמניעות את חידוש תשתיות ה-IT הארגוניות", כך אמר אד הופיט, מנהל תחום חידוש אפליקציות, VMware לאיזור EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת ואפריקה).

הופיט היה דובר המפתח בכנס שערך הסניף הישראלי של ענקית הווירטואליזציה. הכנס הטכנולוגי דן באפליקציות מודרניות המטופלות באמצעות קוברנטיס. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ג') במלון NYX בהרצליה פיתוח, בהשתתפות יותר ממאה מלקוחות החברה.

צילום ועריכת ווידאו: ליטל רובינשטיין

ארגונים, אמר הופיט, "נדרשים לחדשנות כדי לעצב מחדש את תשתית ה-IT ואת העולם העסקי. עליהם ליצור תשתית לעסק דיגיטלי מצליח – תשתית דיגיטלית, מאובטחת וגמישה. עליהם לקבל יכולות שיאפשרו להם לשלב בין האפליקציות מהעולם הישן, המסורתי, ואלו החדשות. עליהם להגיע למצב בו תהייה לאפליקציות יכולת לנוע בין התשתיות השונות, הפיסיות, הווירטואליות והעננים, עם יכולת תפעולית בין מערכתית, ניידות ואבטחה".
לדבריו, "המטרה היא ליצור בסיס דיגיטלי מאובטח יותר וגמיש, שמאפשר ללקוחות הארגוניים לתפעל את האפליקציות בצורה יעילה יותר, עם תגובה לשינויים עסקיים מחד, ויכולת להגיב להזדמנויות ולאיומים חדשים. כך, הם נדרשים לפרוס כל אפליקציה – בכל מכשיר, בכל ענן".

לתזמר את האפליקציות

"המטרה שלנו היא לסייע לארגונים לתפעל ולנהל ולתזמר את האפליקציות בצורה משופרת. אלא שעדיין יש ארגונים ש'תקועים' עם תשתיות הלגאסי המונוליטיות שלהם. אי אפשר לחדש על גבי פלטפורמות אלו. בשלב הבא הגיעה תפיסת דטה סנטר מוגדר תוכנה, SDDC, והיא הביאה עימה בשורה של אג'יליות. אבל עדיין, הצורך להנגיש לשוק במהירות את האפליקציות החדשות יצר מצב של צוואר בקבוק. מציאות חדשה זו לא שינתה את המהירות של הנפקת האפליקציות", הוסיף.

"באנו ואמרנו אולי החדשנות לא תגיע מהתשתיות – אלא מהאפליקציות. בנינו תפיסה לפיה באמצעות בניית סביבה 'אוהדת' לאפליקציות, הן תגענה במהירות רבה יותר לייצור. זה נעשה באמצעות קונטיינרים, מיקרו-שירותים וקוברנטיס", אמר.

כיום, ציין הופיט, "ארגונים נמצאים בעולם היברידי, במסגרתן האפליקציות מצויות בשני מקומות, הישן והחדש. זה יוצר בעייה של ניהול. אנו מביאים לשוק יכולות תפעול ותפקוד – כשירות, FaaS, עם פלטפורמה כשירות, PaaS. ככה מתקבלת יכולת לחדש את האפליקציות, על גבי פלטפורמות חדשות".

"עשינו הפשטה לענן ואנו מספקים לארגונים יכולת להריץ סביבות אפליקטיביות שונות – אבל על גבי פלטפורמה אחת אחודה, עם יכולות ניהול ותזמור, עם אבטחה – והכל ממקום אחד", סיכם הופיט, "כך, אנו מאפשרים קישוריות ואבטחה עקביות ורציפות עבור אפליקציות ונתונים – בכל סביבה. בנינו פלטפורמה הפועלת בעולם החדש והישן, עם ארכיטקטורה מוגדרת תוכנה ומאובטחת, אשר תומכת בסביבה מרובת העננים של הארגונים. כך, הם יכולים להגיב במהירות להזדמנויות ולאיומים חדשים, ליצור מודלים עסקיים חדשים ולספק שירותים לאפליקציות ולנתונים, בכל מקום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים