יוסי הירש, אוויה: "נדרש פיתוח מהיר של אפליקציות לטובת הבידול והיתרון התחרותי של ארגונים"

"בעולם העסקי כיום האפליקציות תופסות יותר ויותר מקום והן מהוות פתרון עבור ארגונים שרוצים לייצר תוצאות עסקיות טובות יותר; לכן, על המנמ"רים ליצור חוויות לקוח חדשות אשר יבדילו את הארגון שלהם מהמתחרים", מסביר הירש

יוסי הירש, מהנדס פתרונות בכיר, אוויה ישראל. צילום: ניב קנטור

"עולם האפליקציות תופס משקל סגולי רב בתחרות בין הארגונים והבידול שלהם. היכולת לפתח אפליקציות במהירות היא גורם כבד משקל ביכולת הארגון להיות אטרקטיבי ללקוחותיו – הפוטנציאליים והקיימים", כך אמר יוסי הירש, מהנדס פתרונות בכיר, אוויה (Avaya) ישראל.

הירש דיבר בוועידה השנתית לתקשורת אחודה בעולם ה-Engagement 2015 ,IT. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד'), במרכז הכנסים אבניו. בכנס השתתפו מאות מקצועני תקשורת והנחה אותו יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים.

לדברי הירש, "בעולם העסקי כיום האפליקציות תופסות יותר ויותר מקום. הן מהוות פתרון טוב עבור ארגונים שרוצים לייצר תוצאות עסקיות טובות יותר. המשימה המוטלת על המנמ"רים היא ליצור חוויות לקוח חדשות אשר יבדילו את הארגון שלהם מהמתחרים, וכך ייווצר יתרון תחרותי בשווקים הדינמיים של היום". לדברי הירש, "מה שנדרש הוא שיישומים עסקיים, מוקדי שירות וטכנולוגיות תקשורת יבואו יחד, כסל פתרונות כולל. בעבר עולם ה-'C' היה נפרד מעולם ה-IT, ויש לשנות מצב זה לטובת הבאה מהירה של האפליקציות העסקיות לשוק, עם פתרונות תקשורת המאפשרים יישום של אותן אפליקציות עסקיות".

"אנו מייצרים פלטפורמה פיתוחית המאפשרת ללקוח הארגוני או לשותף העסקי לפתח אפליקציות בלא צורך בידע מעמיק בפיתוח", אמר הירש והציג את פלטפורמת EDP (ר"ת Avaya Engagement Development Platform) לפיתוח אפליקציות. "מדובר בערכת פיתוח יישומים", אמר הירש, "המאפשרת למשתמשים ליצור סביבה משולבת על פני כמה מכשירים או מערכות, עם יכולת לבנות ולהטמיע יישומים בזמן קצר". הוא הוסיף כי "לא נדרשות מיומנויות מקצועיות של פיתוח אפליקציות תקשורתיות. הפלטפורמה פועלת כפתרון חיבור וגישור בין יישומים ותהליכים קיימים עם פלטפורמת האפליקציות של אוויה, לרבות וידאו, קול, ודואר אלקטרוני".

פתרון ה-EDP, סיים הירש, "מספק גמישות המאפשרת לארגונים לייצר יתרון תחרותי משמעותי בשוק בו הם פועלים. הפלטפורמה מחברת את שכבת התקשורת עם שכבת היישומים הארגוניים, ומאפשרת למפתחי הפתרונות להתמקד בצרכים ודרישות עסקיים בלא שיהיו מומחים בפתרונות תקשורת. הפלטפורמה מספקת תשתית בעלת יכולת הרחבה. מודל ה-Snap-in מאפשר יכולות שניתן להוסיף לארכיטקטורה קיימת מתוך מבחר אפליקציות UC או CC שפותחו על ידי אוויה וכן של ספקי פתרונות חיצוניים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים