חברת הסייבר נאגומי נחשפה לראשונה עם גיוס של 30 מיליון דולר

החברה, שנוסדה בינואר 2023, מפתחת פתרון חדשני לאבטחה פרואקטיבית וניהול החשיפה לסיכונים

מייסדי חברת הסייבר נאגומי. יונתן מלר, עמנואל סלמונה ושי מנדל.

חברת הסייבר נאגומי (Nagomi Security) – המפתחת פתרון חדשני לאבטחה פרואקטיבית וניהול החשיפה לסיכונים (Threat Exposure Management) – נחשפת לראשונה, עם גיוס של 30 מיליון דולר.

המהלך כולל גיוס סיד של 7 מיליון דולר, שלא הוכרז בעבר, בהובלת Team8, וגיוס A של 23 מיליון דולר, בהובלת TCV ובהשתתפות המשקיעים האסטרטגיים קראודסטרייק (Crowdstrike) ואוקטה (Okta). החברה הוקמה במטרה להגדיר מהיסוד כיצד צוותי אבטחה בארגונים יכולים לייעל את עבודתם באופן משמעותי, על מנת להפיק את המירב מכלי האבטחה הקיימים בארגון. ההון שגוייס ישמש את החברה להאצת מאמצי המחקר והפיתוח וכן מאמצי ה-Go to Market של החברה, במטרה לענות על הביקוש ההולך וגובר בשוק.

נאגומי נוסדה בינואר 2023 על ידי עמנואל סלמונה, מנכ"לה; שי מנדל, ה-CTO; ויונתן מלר, סמנכ"ל המוצר (Chief Product Officer).

סלמונה שירת כקצין ביחידת 8200, הוא בוגר INSEAD והיה המנהל הכללי של חברת קלארוטי באירופה. קודם לכן החזיק בתפקידים ניהוליים בחברת סימנס.

מנדל החל את דרכו באגף המודיעין ובמשרד ראש הממשלה. לאחר מכן היה המפתח ראשון בחברת XM Cyber, ובהמשך כיהן כראש קבוצת פיתוח ב-Snyk.

מלר שירת כקצין ב-8200, והיה אחד העובדים הראשונים בסטארט-אפ דמיסטו, שנרכש על ידי פאלו אלטו.

בתוך שישה חודשים מהיווסדה כבר הטמיעה נאגומי את הפלטפורמה הטכנולוגית שלה אצל לקוחות. מאז, היא חווה צמיחה מואצת, כאשר בעודה ב-Stealth, כבר חצתה את רף המיליון דולר במכירות שנתיות חוזרות (ARR) והטמיעה את הפתרון אצל לקוחות רבים, ביניהם מחברות Fortune 500, וחתמה על עסקאות מפיצים. בין לקוחותיה כיום ניתן למצוא ארגונים כמו IFF, WELL Health ו-HFW.

מה עושה נאגומי? 

פלטפורמת ההגנה הפרואקטיבית של נאגומי (Nagomi Proactive Defense Platform), שממקסמת את יעילות המוצרים הקיימים בחברות, מסייעת לצוותי האבטחה להתמקד באיומים מיידיים ומשתנים. הפלטפורמה שפיתחה החברה נועדה לשנות ולייעל את המצב הקיים במרבית הארגונים כיום: ממגוון רחב של פתרונות איכותיים שעובדים ללא קשר אחד עם השני, להסתכלות כלל-ארגונית אחודה, המאפשרת מיפוי מקצה לקצה של כלל יכולות ההגנה כנגד איומים כפי שהם ממופים על-פי MITRE ATT&CK – בסיס ידע גלובלי של טקטיקות וטכניקות של תוקפים, המבוסס על יכולות תקיפה בהן נעשה שימוש בפועל. באמצעות מידע זה, יכולים צוותי האבטחה בארגון לתעדף את האיומים הקריטיים ביותר באותו רגע, בהתבסס על פרופיל האיומים הייחודי של כל ארגון

בנוסף, מספקת הפלטפורמה תוכניות מותאמות לתיקון ומזעור פערי הגנה, במטרה להפחית את החשיפה לאיומים על בסיס הכלים הקיימים בארגון.

עמנואל סלמונה, מייסד שותף ומנכ"ל, נאגומי: "המטרה שלנו היא לפתור את אחת הבעיות הנפוצות והכואבות ביותר בתחום הסייבר כיום. ראינו שיותר מ-80% מפרצות האבטחה מתרחשות בארגונים שכבר הטמיעו את הכלים שיכולים היו למנוע אותן. התסכול של צוותי אבטחת הסייבר מחוסר הוודאות והביטחון בכך שהכלים הקיימים בארגון אכן יכולים להגן עליהם מפני איומים ממשיים – הולך וגובר. באמצעות מיפוי איומים כמו כופרות, פישינג וטכניקות נוספות שקיימות כיום, נאגומי מאפשרת לצוותי אבטחה לראות בבירור מהי רמת ההגנה שלהם, ומספקת להם תוכנית פעולה למוכנות גבוהה יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים