נאייקס ו-DKV Mobility יפעלו יחד בתחום פתרונות התשלומים באירופה

חברת הפינטק הישראלית הגלובלית נאייקס פיתחה פלטפורמת מסחר ותשלומים שמסייעת לבתי עסק להגדיל את רווחיהם ולנהל אותם ביעילות, ואילו DKV Mobility היא פלטפורמת B2B מובילה לפתרונות ותשלומים בכבישי אירופה

יאיר נחמד, מנכ"ל נאייקס.

נאייקס (Nayax) – חברת פינטק ישראלית גלובלית, שפיתחה פלטפורמת מסחר ותשלומים גלובלית, שנועדה לסייע לקמעונאים להרחיב את עסקיהם – הכריזה היום (ה') על כינון שותפות עם DKV Mobility.

הפעילות המשותפת של החברות עתידה להרחיב את תשתית התשלומים של נאייקס ברחבי אירופה. בהתאם להסכם, כרטיסי הדלק של DKV Mobility יתקבלו במסופי התשלום של נאייקס החל מהמחצית השנייה של 2024.

מציעה פתרונות תשלום חכמים למכונות אוטומטיות. נאייקס.

מציעה פתרונות תשלום חכמים למכונות אוטומטיות. נאייקס. צילום: יח"צ

כרטיסי התדלוק של DKV יפעלו במסופי התשלום של נאייקס

DKV Mobility היא פלטפורמת ה-B2B העוסקת בתשלומים ובפתרונות בדרכים ומציעה גישה לרשת  אוטונומית הגדולה ביותר לאנרגיה באירופה, הכוללת 66 אלף תחנות דלק ו-666 אלף תחנות טעינה ציבוריות וחצי ציבוריות לרכב חשמלי (EV). במסגרת השותפות ניתן יהיה להשתמש בכרטיסי הדלק DKV בכעשרת אלפים אתרי שטיפת מכוניות ברחבי אירופה, שבהם כבר מותקנים מסופי VPOS Touch ו-Onyx Payment של נאייקס.

"השותפות של נאייקס עם DKV Mobility היא צעד חשוב עבורנו בהרחבת ההיצע שלנו בשוק האנרגיה", אמר יאיר נחמד, מנכ"ל נאייקס. "נהגים שישתמשו בכרטיסי התדלוק של DKV במסופי התשלום של נאייקס ברחבי אירופה יוכלו להנות מחווית תשלום משופרת, כחלק מהרחבה משמעותית של היכולות של נאייקס ברחבי אירופה".

"שיתוף הפעולה עם נאייקס מאפשר לנו לקבל בברכה שותפים חדשים לרשת שלנו, על ידי שימוש בתשתית התשלומים הקיימת של נאייקס ללא צורך בהשקעה נוספת", אומר סוון מהרינגר, מנהל אנרגיה ושירותי רכב ב-DKV Mobility.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים