מנכ"ל חדש לקליקטייל: תובל שומוט

שומוט כיהן עד היום בתפקיד סמנכ"ל התפעול של החברה ● הוא יחליף את המנכ"ל היוצא ומייסד החברה, ד"ר טל שוורץ, שיכהן כיו"ר מועצת המנהלים

תובל שומוט, מנכ"ל קליקטייל

קליקטייל (Clicktale), המספקת פתרונות SaaS לניתוח והבנה של התנהגויות גולשים באתרי אינטרנט ובמובייל, הודיעה על מינויו של תובל שומוט לתפקיד מנכ"ל החברה. שומוט כיהן עד היום בתפקיד סמנכ"ל התפעול של החברה. הוא יחליף את המנכ"ל היוצא ומייסד החברה, ד"ר טל שוורץ, שיכהן כיו"ר מועצת המנהלים.

מינויו של שומוט כמנכ"ל הוא המשך ישיר להגברת הפעילות של החברה מול לקוחות ענק ברחבי העולם ולהישגיה המרשימים בשנה החולפת. לפני שהצטרף לשורותיה של קליקטייל, באפריל 2015, הוביל שומוט את תחום הפיתוח העולמי ב-ITG, ספקית שירותי מסחר וטכנולוגיות פיננסיות הנסחרת בנאסד"ק (NASDAQ). שומוט הינו בעל ניסיון רב בפיתוח מוצרים ושירותים לחברות ענק תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. ניסיון זה משמעותי לאסטרטגיית הצמיחה של קליקטייל.

הפתרונות מבוססי הענן של קליקטייל משפרים את חוויית השימוש בכל הערוצים הדיגיטליים עבור לקוחות רבים של חברות פורצ'ן 500 (Fortune 500), כגון וולמארט (Walmart), MetLife ואדובי (Adobe).

לקדם את חזון החברה

"אני נרגש מהבחירה של ד"ר שוורץ למנות אותי למנכ"ל קליקטייל בשלב זה", אמר שומוט. "בשנה וחצי האחרונות, נחשפתי לחוזקותיו של הארגון, ואנו ממוקדי מטרה להפוך את החברות המובילות בעולם למצליחות בכל הערוצים הדיגיטליים, ובסופו של דבר לשפר את חוויית המשתמש של לקוחותיהם".

ד"ר טל שוורץ, מייסד קליקטייל

ד"ר טל שוורץ, מייסד קליקטייל

ד"ר שוורץ ייסד את קליקטייל בשנת 2006, וכיהן כמנכ"ל מאז היווסדה של החברה. בתפקידו החדש בתור יו"ר ההנהלה, יתווה שוורץ את אסטרטגיית החברה בתחום ניהול חוויית הלקוח, הכולל חקר נתונים, מחשוב קוגניטיבי ויישום המחקר על התנהגות המשתמש.

ד"ר שוורץ הוא בעל רקע אקדמי ועסקי נרחב בהנדסה, מדע שימושי וכלכלה ומטרתו לקדם את חזון החברה להפוך למובילה עולמית בשוק זה.

המינויים החדשים נעשים בהמשך לחציון ראשון מוצלח השנה, שכלל עשרות לקוחות חדשים, רכישת FlightRecorder, השקת המוצר Clicktale for Apps וקבלת פרס יוקרתי מאדובי, המגדיר את קליטייל כשותף חדשני ואסטרטגי.

"בעשור האחרון, קליקטייל הפכה מסטארט-אפ צנוע של שני אנשים, המציע מוצר במודל 'חינמי' ללקוחות SMB, לחברה בינלאומית עם למעלה מ-200 עובדים ועם לקוחות ענק ברחבי העולם", אומרשוורץ.

"במהלך השנתיים האחרונות, תובל ואני הקמנו צוות ניהולי יוצא דופן וגייסנו לחבר המנהלים כישרונות בינלאומיים בתעשייה. במסגרת תפקידי החדש, אשתף פעולה עם תובל כדי לעצב יחד את המשך האסטרטגיה של החברה, ולהשפיע על ארגונים בינלאומיים לאמץ כלים לשיפור החוויה הדיגיטלית של לקוחותיהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים