מי יהיו מצטייני המחשוב לשנת 2023?

טקס IT Awards השנתי להענקת האותות למצטייני המחשוב יתקיים בעוד שבוע, ולצד הקטגוריות הקבועות יכלול השנה פרסים שקשורים למלחמה ולתרומה לקהילה ● מיהם הזוכים?

טקס מצטייני המחשוב - או-טו-טו זה קורה

טקס הענקת אותות ההצטיינות בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים, שממשמש ובא – הוא יתקיים ביום ה' הבא בלאגו בראשון לציון, יחגוג, כמדי שנה, את ההצטיינות, החדשנות והפרויקטים הבולטים בעולם ההיי-טק. אלא שהשנה מקבל האירוע דגש מיוחד, עם הענקת אותות שקשורים למלחמה.

לתחרות הנוכחית הוגשו מעל 1,300 פרויקטים, מתוכם יקבלו אותות הוקרה נציגי 90 ארגונים, שיזמו, פיתחו ויישמו פרויקטי IT, דיגיטל וחדשנות, שסייעו לארגונים לתפקד טוב יותר ולקדם את הליבה העסקית שלהם. הזוכים נבחנו ונבחרו על ידי צוות של עשרות שופטים בלתי תלויים.

השנה נוספה לקטגוריות הקבועות בתחרות קטגוריה מיוחדת: תרומה לקהילה במסגרת המלחמה. לפיכך, בטקס יוענקו תעודות הוקרה מיוחדות לנציגי ארגונים שתרומתם צוינה במיוחד על ידי צוות השופטים ומערכת אנשים ומחשבים.

הארגונים שיקבלו את האות המיוחד הם:
אורקל – על תמיכה במספר רב של משימות ופעילות מאז תחילת המלחמה, ובכלל זה תרומות כספיות והתנדבות של עשרות עובדים, שנמשכת עד היום.

מלם תים – על התארגנות מהירה, מיד עם פרוץ המלחמה, לספק כמות גדולה של מחשבים וטאבלטים לאלפי מפוני העוטף והדרום, שנותרו חסרי כל ונזקקו לכל תרומה אפשרית. מחשבים אלה כללו גם אפשרות להתחבר אליהם מרחוק וכללו ממשקים לילדים הקטנים, כדי לספק להם תעסוקה. בנוסף, מלם תים הרימה תרומה כספית משמעותית לעמותות מצילות חיים, רכשה ציוד תומך לחימה רב שהגיע היישר ללוחמים בחזית ואף חיזקה בתרומתה את מטה החטופים. התגייסותה המהירה והנדיבה של מלם תים תרמה רבות לחיזוק המורל בעם והיוותה דוגמה ומופת לחברות נוספות במשק, שהלכו בדרך זו.

אברא – על פעילות מיוחדת של תרומה לקהילה מאז תחילת המלחמה: הקמת פלטפורמה לפינוי ודיור למפונים.

נס טכנולוגיות – על תמיכה במגזר הציבורי-ממשלתי. בנוסף, עם פרוץ האסון הכבד, מרבית העשייה החברתית של נס, על כלל עובדיה, התמקדה בסיוע לתושבי קווי הלחימה ולצה"ל. כך, כחלק מקבוצת חילן נתרמו 360 אלף שקלים, במסגרת פורום מובילי העסקים במשק. בנוסף, נתרמו עשרות רבות של מחשבים לטובת משפחות מעוטף עזה, ומאות עובדים של נס יצאו לסייע לחקלאים, כחלק מצו 8 בחקלאות, בכל רחבי הארץ.

בזק בינלאומי – מפרוץ הלחימה, עובדות ועובדים של החברה התנדבו למגוון יוזמות של תרומה לקהילות שונות, ובראשן מאות המפונים שהתאכסנו במלון פרימה לינק בפתח תקווה, עם הפעלות שבועיות במלון, שאותן העבירו עשרות מעובדות ועובדי החברה. העובדות והעובדים אף תרמו מימי החופש שלהם, כאשר הסכום המצטבר נתרם לעמותות שונות שעוסקות בטיפול ובשיקום נפגעי המלחמה.

מיהו המנכ"ל המצטיין?

אנשים ומחשבים תעניק באירוע פרס למנכ"ל חברת ה-IT המצטיין. השנה יקבל את הפרס שי בסון, מנכ"ל מלם תים, שהוכיח תוצאות מעולות בשנה מאתגרת וקשה במיוחד, הרחיב את פעילות החברה ותמך בלקוחות הרבים.

כמו כן, יוענקו אותות הצטיינות לארגונים שהגישו את המספר הרב ביותר של פרויקטים וקיבלו את המספר הגדול ביותר של הזכיות. התחרות בקטגוריה זו הייתה השנה צמודה, וההכרזה על הזוכים תהיה בטקס עצמו. בנוסף, יוכתר אלוף האלופים – הארגון שקיבל את הציון הגבוה ביותר מטעם חבר השופטים של התחרות.

בחלק השני של האירוע ייערך טקס הענקת אותות הערכה ל-20 מנמ"רים ומנמ"ריות, שנבחרו על ידי ועדת איתור בראשותו של פרופ' גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב. האותות יוענקו להם על יזמות ומנהיגות דיגיטלית.

בנוסף, יוענק מגן הוקרה למשפחתו של מנמ"ר המועצה האזורית שער הנגב, עומר צדיקביץ', שנרצח בבוקר השבת השחורה של ה-7 באוקטובר סמוך לביתו שבכפר עזה, כשניסה להימלט ולהגיע לחמ"ל המועצה. את המגן תקבל בטקס ביתו של עומר, נטע לי.

תעודות הוקרה מיוחדות על הובלת פרויקטים לאומיים יוענקו למובילי פרויקט הענן הלאומי נימבוס: החשב הכללי במשרד האוצר, יהלי רוטנברג, ראש מערך הסייבר הלאומי, גבי פורטנוי, ומנכ"לית מערך הדיגיטל הלאומי, שירה לב עמי.

תעודת הצטיינות מיוחדת תינתן לאבי בקשי מבנק מזרחי-טפחות.

מי יברכו באירוע?

הטקס ייפתח בברכות של פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ונטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק והאירועים של הקבוצה, שגם תנחה את הטקס. כמו כן, יברך עו"ד אביב אילון, יו"ר ועדת השופטים, שמלווה את התחרות מאז יומה הראשון.

הרצאת הפתיחה תהיה של ד"ר צ'ק פרייליך, לשעבר סגן ראש המל"ל וכיום חוקר בכיר במכון למחקרי ביטחון לאומי INSS.

במהלך הטקס, בין הענקות התעודות לנציגי הארגונים, יברכו את המשתתפים המנכ"לים של ארגוני ה-IT המובילים והשותפים של ארגוני ה-IT שהצטיינו השנה.

האירוע הוא למוזמנים בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים