הוכרז סכסוך עבודה בפרטנר

ההסתדרות הכללית הכריזה על סכסוך עבודה בחברה, שיחול על כ-3,200 עובדיה ● העילה היא מבוי סתום במו"מ על הסכם קיבוצי ראשון בחברה

יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק בהסתדרות. צילום: באדיבות דוברות ההסתדרות

על רקע מצבה המיוחד כרגע של פרטנר, שעוברת תהליך מיתוגי חדש בפרידתה מן המותג אורנג' (Orange), הכריזה ההסתדרות הכללית על סכסוך עבודה בחברה, שיחול על כ-3,200 עובדיה. במכתב ששלח היום (ד') יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק, לאיציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, נכתב, כי העילה לסכסוך העבודה היא מבוי סתום במו"מ על הסכם קיבוצי ראשון בחברה.

משמעות ההכרזה על הסכסוך היא, שהחל מתאריך 2 במרץ יוכלו עובדי החברה לנקוט בצעדים ארגוניים.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר

כזכור, הנהלת החברה הכירה בהסתרות כארגון העובדים היציג  בחודש ספטמבר 2014. מאז, התנהל בין ועד העובדים, ההסתדרות והנהלת פרטנר מו"מ ממושך להסדרת תנאי העובדים בהסכם קיבוצי.

קרן אופק, יו"רית ועד עובדי פרטנר, אמרה, כי "לאחר יותר משנה שאנו מנהלים מו״מ עם הנהלת החברה תוך הפגנת אחריות, איפוק ואורך רוח, הגענו לצערנו למבוי סתום. הצעתה של ההנהלה אינה עומדת בקנה אחד עם הסטנדרט הקיים בשוק התקשורת, וזאת בלשון המעטה. העובדים רואים בפרטנר את ביתם, והצלחת החברה תמיד עמדה לנגד עיניהם. לא נוכל לקבל הצעה שאינה מכבדת אותנו, העובדים, ולא נסתפק בפירורים".

חלוצי אמר כי "ההסתדרות מחויבת לביטחונם התעסוקתי ותנאי העבודה של עובדי פרטנר, ותעשה כל שבכוחה לגבות את מאבקם הצודק להסכם קיבוצי. לצערי, עד לרגע זה הנהלת החברה לא הציעה תנאים מספקים לסגירת הסכם, ולכן פנינו להכרזה על סכסוך עבודה".

כחלק מגל ההתאגדויות החדש, כל שלוש חברות הסלולר הגדולות בישראל – פרטנר, פלאפון וסלקום – מאוגדות בהסתדרות. בפלאפון נחתם הסכם קיבוצי ראשון בדצמבר 2013 ואילו בסלקום נחתם הסכם בחודש פברואר אשתקד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים