עובדי פרטנר ביום ההשקה: "רוצים הסכם קיבוצי"

יו"ר הוועד פנתה בנושא לחיים סבן, בעל השליטה בחברה, לאחר שנה של מגעים עם ההנהלה ● היה אף מי שגייס לצורך העניין את יוסף - אותה דמות שכבשה בשבועות האחרונים את הרשת

התארגנות העובדים. צילום אילוסטרציה: BigStock

בד בבד עם אירוע ההשקה של המותג החדש של פרטנר, שערכה החברה היום (ג'), העובדים מבקשים להזכיר שגם הם פה, וקראו לחברה לחתום איתם על הסכם קיבוצי, בדומה לחברות סלולריות אחרות.

ההסתדרות, שעובדי פרטנר התאגדו במסגרתה, לא הכריזה עדיין על סכסוך עבודה, אולם לא מן הנמנע שתעשה כן בהמשך השבוע. זאת, לאחר שעל פי התאגדות העובדים, המשא ומתן שהיא מנהלת עם הנהלת החברה נמשך כבר יותר משנה והגיע למבוי סתום, מאחר שהצעת החברה לא עומדת "בלשון המעטה" בסטנדרט בשוק התקשורת.

לדבריהם, "העובדים רואים בפרטנר את ביתם והצלחת החברה תמיד עמדה לנגד עיניהם. לא נקבל הצעה שאינה מכבדת את העובדים, עובדי פרטנר לא יסתפקו בפירורים".

הם ציינו כי "ועד העובדים ימשיך להיאבק עד להשגת ההסכם הקיבוצי תחת כל מותג, כתום או ירוק".

מהוועד נמסר כי קרן אופק, שעומדת בראשו, מסרה במהלך אירוע השקת המותג החדש, שהתקיים הבוקר (ג'), "מכתב לחיים סבן, בעל השליטה בחברה ובו פנייה מצד העובדים לקידום הסכם עבודה קיבוצי כמקובל ברוב החברות הגדולות במשק הישראלי כיום".

אופק העלתה הבוקר פוסט מהאירוע לעמוד הפייסבוק (Facebook) של ההתאגדות, בו היא כתבה: "בוקר מרגש לעובדי פרטנר".

"איציק בנבנישתי – תהיה יוסף!"

היו אף גולשים שהעלו ממים נגד הנהלת החברה ויחסה לעובדים, והגולש ערן יקיר אף גייס לצורך כך את יוסף – אותה דמות טרנדית שכבשה את הרשת בשבועות האחרונים. בגרסה של יקיר משמש יוסף כמנכ"ל של חברת סלולר גדולה שחתם עם העובדים שלה על הסכם קיבוצי, והוא קורא לאיציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, להיות כמוהו.

הנהלת פרטנר מסרה בתגובה כי היא "נמצאת בעיצומם של דיונים עם הנהלת הוועד". לדבריה, בימים האחרונים היא הציעה לעובדים "עדכוני שכר, מנגנון חסר תקדים לשיתוף ברווחי החברה ועוד שורת הטבות". בהנהלה קראו לנציגי הוועד "להמשיך בהידברות שתביא לתוצאות ולא תפגע במאמץ שחשוב לכולנו – המאמץ לסלילת הדרך החדשה של פרטנר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים