"2024 – השנה שבה ארגונים בישראל יאמצו GenAI"

אופיר זמיר, אנבידיה ישראל: "אנחנו רואים דרישה מוגברת לעוצמת חישוב, לצד הצורך להתמודד גם עם מודלים של היסק עם דרישה לזמן אמת, ועם קלט עצום של כמויות מידע שדורשות יכולות של חישובי מיליארדי משתנים"

אופיר זמיר, מנהל טכנולוגי באנבידיה ישראל.

"2023 הייתה שנה שבה דיברו על בינה מלאכותית בכלל ובינה מלאכותית יוצרת בפרט. השנה, כך אני מעריך, נראה יותר ויותר לקוחות ארגוניים בעולם, וגם בישראל, מאמצים טכנולוגיה של GenAI, תוך פישוט משמעותי של תהליך ההטמעה של מודלי שפה גדולים, LLM", כך אמר אופיר זמיר, מנהל טכנולוגי, אנבידיה (NVIDIA) ישראל.

זמיר דיבר בכנס שערך הסניף הישראלי של דל  (Dell Technolodies). הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (ד') באולם הגן בשפיים, בהשתתפות מאות מלקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

בכנס של החברה שנערך באחרונה, אמר זמיר, "השקנו דור חדש של מוצרי בינה מלאכותית המבוססים על ארכיטקטורה חדשה שעונה לשם Blackwell. מעבדים אלה מיועדים לדור הבא של מודלי הבינה המלאכותית, אשר מבוססים על 'תערובת של מומחים'. בינה מלאכותית יוצרת היא הטכנולוגיה המגדירה את זמננו. מעבדי ה-Blackwell הם המנוע אשר מניע את המהפכה התעשייתית הזו. בעבודה משותפת עם ארגונים מובילים בעולם, ודל ביניהם, נממש את ההבטחה של ה-AI בכל תעשייה".

"אנחנו רואים דרישה מוגברת לעוצמת חישוב, לצד הצורך להתמודד גם עם מודלים של היסק עם דרישה לזמן אמת, ועם קלט עצום של כמויות מידע שדורשות יכולות של חישובי מיליארדי משתנים", הסביר זמיר.

בצד של פתרונות התוכנה, אמר זמיר, "השקנו גם את NIM. זהו מערך מיקרו-שירותים, אשר עושה שימוש ב-API תקניים לתעשייה והוא מציע תמיכה של מודלים מותאמים ומנועי היסק ממוטבים. זאת, על מנת לאפשר לארגונים לבנות פתרונות בינה מלאכותית יוצרת במהירות, על בסיס מנוע ה-CUDA המסורתי שלנו".

לגבי דל, אמר זמיר, כי "יחד עם דל הכרזנו על Dell AI Factory with NVIDIA. זהו פתרון מקצה לקצה, המשלב את יכולות המחשוב, האחסון, הקצה, התוכנה והשירותים של דל עם תשתית הבינה המלאכותית וחבילת התוכנה המתקדמת של אנבידיה. כך, מפעל הבינה המלאכותית מספק פתרונות מקצה לקצה ומסייע בהטמעת GenAI בארגונים. בדרך זו, ארגונים יוכלו לפתח ולהטמיע מגוון יישומים ושירותים חדשים, בשדות פעילות רבים – מצ'טבוטים ו-אוואטרים, ועד בנייה מהירה של מודלים לפיתוח תרופות".

"יחד", סיכם זמיר, "נעניק לארגונים אפשרויות רבות יותר ליישום יכולות GenAI, כך שהם יוכלו להפיק את המרב מהנתונים שלהם. ארגונים יוכלו להאיץ בצורה מאובטחת את האינטגרציה של הנתונים, כלי ה-AI והתשתית המקומית שלהם, כדי למקסם את ההשקעות שלהם ב-GenAI ולהגדיל את הפרודוקטיביות – תוך כדי שמירה על יכולות האבטחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים