אמריקנית נורתה בזמן ששידרה לייב בפייסבוק

לדברי משטרת שיקגו, האישה נפצעה בכתפה מירי שהתרחש בזמן ששידרה ב-Live, דרך הרשת החברתית הגדולה בעולם, ויכוח קולני שפרץ בינה לבין אישה אחרת ● היורה שוחררה בערבות

גם מקרים פליליים מתועדים ב-Facebook Live

בריטני אוסטין, בת 29, הסגירה את עצמה לידי משטרת שיקגו ביום ד' בגין פגיעה בבחורה אחרת, בת 27, בירי בכתפה.

עד כאן מדובר בתקרית שגרתית, לצערנו, אבל מה שמייחד אותה הוא היותה מונצחת ב-Facebook Live. הירי אירע ביום ג' אחר הצהריים בדרום שיקגו. הקורבן, שלמרבית המזל רק נפצעה מהירי, נצפתה בסרטון כשהיא מתווכחת עם אוסטין, שישבה במכונית. לפתע שלפה אוסטין אקדח. הבחורה שרבה אתה הקניטה אותה ואמרה לה: "יש לך אקדח. מה תעשי לי?" או אז נשמעה ירייה שפגעה בזרועה של האישה, שאפילו הספיקה לציין זאת מפורשות כשהיא מכוונת את המצלמה אל עצמה.

דובר המשטרה, אנתוני גוגליאלמי, אמר שבידי החוקרים יש הקלטה של השידור ב-Facebook Live מאירוע הירי, שהתקיים בשכונת פארקוויי גארדנס שבצד הדרומי של העיר. גוגליאלמי כינה את הירי "תקרית מקומית בין שני אנשים שמכירים זה את זה", והחשודה שוחררה ללא ערבות בשימוע שהתקיים ביום ו' בבית המשפט, כך על פי דיווח בשיקגו טריביון (Chicago Tribune).

כעת, ומפני שהאישה שנורתה שידרה את הוויכוח והירי בשידור חי בפייסבוק (Facebook), נשאלת השאלה האם הנצחת האירוע תוכל להוות תיעוד מכריע בחקירה ובמשפטה של אוסטין, אם משפט שכזה בכלל יתקיים.

יצוין כי בשנה האחרונה אירעו מספר מקרים פליליים ומקרי מוות ששודרו ב-Facebook Live. במאי האחרון אירעה טרגדיה שהועברה בשידור חי ברשת החברתית, כשילד מארגנטינה ירה ברובה בשוגג והרג ילדה בת 12. באפריל נעצר נער בן 14 לאחר שתקף מינית נערה ושידר זאת ב-Facebook Live. בסוף ינואר נעצרו צעירים שבדים בחשד שתיעדו את עצמם באמצעות השירות מבצעים אונס קבוצתי – וגולשים שצפו בשידור התקשרו למשטרה. כמו כן, ימים אחדים לפני סיומה של 2016, אישה מקנזס שבארצות הברית החלה לרעוד באמצע שידור – ומתה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים