Optimal Plus הטמיעה את מערכת הגיבוי של קומוולט

עלות הפרויקט מוערכת במאות אלפי שקלים והוא עתיד להוות פתרון המספק אוטומציה לתהליך הגיבוי, מפשט אותו ומשפר את מהירותו

פרויקט במאות אלפי שקלים. Optimal Plus

Optimal Plus, חברת התוכנה המספקת פתרונות Big Data ואנליטיקה לחברות אלקטרוניקה ו-Semiconductors – הטמיעה את פתרון הגיבוי האחוד של קומוולט (Commvault). עלותו של הפרויקט, שהחל בספטמבר ונמצא בשלבי הסיום שלו בימים אלה, מוערכת במאות אלפי שקלים.

Optimal Plus, שהוקמה בשנת 2005 על ידי דני גלוטר, מנתחת את קווי הייצור ומערכות האספקה של לקוחותיה ומספקת המלצות כיצד לשפר ולמנף תהליכים אלו.

מערכת גיבוי אחודה למגוון סביבות העבודה של הארגון

ב-Optimal Plus נעשה שימוש בסביבות עבודה רבות, כגון בסביבה וירטואלית, בסביבת NDMP (ר"ת Network Data Management Protocol), בתחנות קצה, בסביבת ענן, ועוד. בעבר, עבדה החברה עם מערכות גיבוי רבות, כאשר כל סביבת עבודה ספציפית חייבה שימוש במערכת גיבוי נפרדת, לעיתים אף באופן ידני. ההטמעה של פתרון קומוולט תסייע לפישוט הליך הגיבוי, תמנע חוסר אחידות ותחסוך את עבודת הגיבוי הידנית. זאת, תחת מערכת גיבוי אחודה, שתתאים למגוון סביבות העבודה של הארגון.

דובי ירחי, מנהל IT גלובלי ב-OptimalPlus, אמר כי "בטרם הפרויקט, תהליך הגיבוי שלנו היה מסובך ומסורבל. זאת, בעיקר עקב השימוש במערכות גיבוי רבות כל כך. לכן, עלה הצורך בפתרון שירכז את כל הסביבות שלנו תחת פתרון אחד". ירחי הוסיף כי "בעקבות פרויקט ההטמעה, יש לנו פתרון המספק לנו אוטומציה לתהליך הגיבוי, מפשט אותו ומשפר את מהירות הגיבוי. הוא בעל יכולות אינטגרטיביות, המספקות פתרון אחוד ואיכותי".

יוסי אשכנזי, מהנדס מערכות בכיר בקומוולט, ציין ש-"הממשק האחוד שלנו מאפשר לאופטימל להתמודד עם כלל האתגרים בניהול מידע מסוגים שונים. אופיטמל 'מנצלת' בצורה רחבה את כלל הטכנולוגיות הקיימות כיום בשוק ה-IT: וירטואליזציה מספקים שונים, בסיסי נתונים,שרתים פיזיים, שרתי אחסון, מערכות הפעלה רבות, ענן חיצוני ואפליקציות ענן". לדברי אשכנזי, "קומוולט מאפשרת פתרון אחוד מקצה לקצה, לכלל האתגרים הנוצרים בניהול מידע מבוזר – ללא תלות באפליקציות, ענן, וירטואליזציה, שרתי אחסון ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים