הדרך ל-80 מיליון משתמשים ואקזיט

כמו בהרבה מקרי יזמות, אריאל ילוז וגיל סלקה העלו רעיון - במקרה שלהם אפליקציית קריוקי - ומצאו הזדמנות גדולה ● אלא שבניגוד ללא מעט יוזמות, במקרה שלהם זה הוביל לאקזיט

26/06/2017 14:30

יזמות באה לידי ביטוי בתחומים שונים ומגוונים: החל מתחומים מצילי חיים או כאלה שנחשבים "חשובים" יותר כמו בריאות, חינוך וביטחון, ועד לפיתוחים נחמדים שגורמים לנו הנאה רבה יותר.

אחד הפיתוחים ששייכים לקבוצה השנייה הוא אפליקציית קריוקי בשם Yokee, שכבר נכתב עליה כאן. את האפליקציה יצרו אריאל ילוז וגיל סלקה, שהם אורחי המדור הפעם. השניים הכירו כשעבדו יחד ב-ConduIt, שכל אחד מהם ניהל יחידה עסקית בה. לימים, שתי היחידות התמזגו ליחידה אחת, שעבדה על פיתוח דפדפן שיתחרה בדפדפנים הגדולים.

יזמות דרך האוזניים. PodIT. צילום אילוסטרציה: BigStock

יזמות דרך האוזניים. PodIT. צילום אילוסטרציה: BigStock

עם האיחוד, ילוז וסלקה עבדו צמוד והתפתח ביניהם קשר. הם התחילו לחשוב על רעיונות שונים אותם יוכלו להוציא לפועל ביחד ביום שאחרי ConduIt. הרעיון לפתח אפליקציית קריוקי היה ספונטני. הם לא היו בטוחים שיש לזה דרישה ולכן, הדבר הראשון שעשו היה להסתכל ביוטיוב (YouTube) אם אנשים בכלל מחפשים קריוקי. השיר הראשון בתוצאות החיפוש היה של אדלRolling in the deep, שלגרסת הקריוקי שלו היו מאות מיליוני צפיות. הדבר גרם להם להבין שהם מצאו הזדמנות – והשניים יצאו לדרך.

Yokee פיתחה אפליקציות מוזיקה אינטראקטיביות שהגיעו ליותר מ-80 מיליון הורדות. בחודש שעבר היא נרכשה תמורת עשרות מיליוני דולרים על ידי Stingray, אחת מקבוצות תוכן המוזיקה הגדולות בעולם.

בראיון מספרים השניים, בין היתר, על ההחלטה הקריטית הראשונה שקיבלו, שהביאה לעלייה מטורפת במספר ההורדות של האפליקציה, בלי השקעת מאמץ בשיווק וביחסי ציבור.

להאזנה לראיון המלא באתר הפודקאסט יזמות או למות לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים