סאפ וסטארט-אפ האגריטק סיטרי יספקו פתרון ניהול משותף לחוות מטעים

הפתרון של סיטרי יתממשק עם פתרון ה-ERP של סאפ - SAP S/4HANA - ויספק פלטפורמת ניהול של חוות ומטעי עצים ברחבי העולם ● פלטפורמת סיטרי זמינה באופן בלעדי ב-SAP Store ● סאפ תטע עץ עבור כל רכישה

מימין לשמאל: אריק לב, מנהל שותפי תוכנה ב-סאפ ישראל; ואורי רוזנצוויג, סמנכ"ל מוצר ב-סיטרי.

סאפ (SAP) – מובילה עולמית בפיתוח יישומים ארגוניים – מקדמת שותפויות עם חברות תוכנה מבוססות ענן, במטרה לספק ללקוחותיה פתרונות משלימים ומשולבים. במסגרת תוכנית שותפי התוכנה, יצר באחרונה סטארט-אפ האגריטק הישראלי סיטרי סיסטמס (SeeTree Systems) שותפות גלובלית עם סאפ.

במסגרת השותפות יציע סיטרי ללקוחות סאפ פלטפורמה לניהול עצים, המיועדת למגדלי עצים וחקלאים. הפתרון של סיטרי יתממשק עם SAP S/4HANA, פתרון ה-ERP מבית סאפ, ויספק פלטפורמת ניהול ייחודית עבור כל עץ בחוות ובמטעים ברחבי העולם. הפתרון המשותף זמין באופן בלעדי ב-SAP Store, הפלטפורמה המקוונת של סאפ, המיועדת עבור הפתרונות של שותפיה.

עובדי סיטרי במטע תפוזים.

עובדי סיטרי במטע תפוזים. צילום: יח"צ

תאום דיגיטלי של החווה או המטע

פלטפורמת ניהול העצים החכמה של סיטרי מאפשרת ליצור תאום דיגיטלי של החווה או המטע, כאשר כל עץ מקבל שם ומספר. באמצעות שימוש ברחפנים, מיוצרת תשתית המשמשת ככלי עבודה עבור החקלאי, באמצעותה הוא יכול לעקוב אחר כל עץ ועץ בחווה ולנטר את מצב הבריאות והתפוקה שלו. הפלטפורמה מאפשרת לנהל את מלאי העצים בצורה מדויקת, להתייעל מבחינת תקציב, עלויות והזמנות, ומספקת נתונים ייחודיים מכל העצים. כיום, הפלטפורמה של סיטרי נמצאת בשימוש בחוות בארה"ב, ברזיל, מקסיקו, ספרד ודרום אפריקה.

אורי רוזנצוויג, סמנכ"ל מוצר בסיטרי, אמר כי "שילוב פלטפורמת ניהול העצים החכמה של סיטרי – המבצעת דיגיטליזציה, מדידה ומעקב של עצים, מטעים וחוות, תוך ביצוע הערכת ייצור פירות – יחד עם פתרון ה-ERP העוצמתי של סאפ, מאפשר למגדלים לנהל את הפעולות המורכבות שלהם באמצעות פלטפורמת דיגיטלית משולבת אחת. הפלטפורמה מאפשרת למשתמשים לנהל באופן דיגיטלי את תהליך החקלאות המלא וייצור הפירות, החל מהשלב הראשוני של צמיחת העץ ועד הגעת הפרי לקרטון".

רוזנצוויג הוסיף כי "לחיבור שלנו עם סאפ יש השפעה חשובה על הסביבה, מבחינת הזמנה וניהול המלאי של הכימיקלים. הנתונים שאנו מספקים לחקלאים מאפשרים להם להזמין את כמות הכימיקלים המדויקת הדרושה להם, ולהפחית הזמנה של חומרים מזיקים שלא לצורך. כמו כן, הנתונים שלנו משפיעים על צריכת המים של המגדלים, כאשר יש שימוש נכון יותר במשאבי המים ויש יכולת לכמת את הצריכה ולפעול בצורה אחרת, יעילה יותר – מה שלא היה אפשרי בעבר. מדובר על חיסכון של מיליוני דולרים והשפעה ישירה על עתיד הסביבה והעולם כולו".

התייעלות תפעולית וכלכלית

אריק לב, מנהל שותפי תוכנה ב-סאפ ישראל, אמר כי "חלק גדול מהחוות והמטעים הגדולים ברחבי העולם הם לקוחות של סאפ, אשר עושים שימוש בפתרון ה-ERP והמערכות העסקיות של החברה. לכן, השילוב של הפתרונות של סאפ יחד עם פלטפורמת העצים החכמה של סיטרי מאפשר לנו לספק ללקוחותינו סביבה עסקית מלאה ומקיפה עבור הצרכים החקלאיים שלהם, תוך התייעלות תפעולית וכלכלית".

"הפתרון המשולב מנוהל כולו בענן באמצעות שילוב בין פלטפורמת הענן SAP BTP, המאפשרת לשותפי התוכנה לפתח אינטגרציה ותהליכי אוטומציה מאובטחים למערכות ה-ERP של לקוחות סאפ, ובין הפלטפורמה של סיטרי, המאפשרת לחקלאים לייצר תהליך מלא של אוטומציה, החל מיכולות ניטור וניתוח מתקדמות, ועד לניהול ה-Backend של החוות והמטעים. כך, תהליכים אשר עד היום התבצעו בנפרד ובצורה מקבילה, כעת עוברים אוטומציה מקצה לקצה, החל משרשרת האספקה, ניהול המלאי, חומרי הגלם, הרכש והחיובים – כולם קשורים זה לזה", הוסיף לב.   

לפי סאפ, "SAP Store מספקת חווית לקוח דיגיטלית מחוברת ופשוטה לאיתור, התנסות, רכישה וחידוש של למעלה מ-1,800 פתרונות של סאפ ושותפיה. לקוחות יכולים למצוא ב-SAP Store פתרונות של סאפ ופתרונות של שותפי סאפ, אשר עברו תיקוף על ידי החברה, אשר דרושים לצמיחת העסק שלהם. עבור כל רכישה אשר תתבצע דרך SAP Store, החברה תיטע עץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים