אל"מ ניצן עמר, רמ"ח תכנון באגף התקשוב – פורש

"אני מסיים היום שנתיים כרמ"ח תכנון באגף התקשוב וההגנה בסייבר", אמר אל''מ עמר בדברי הפרידה שלו ● "המחלקה עסקה במוכנות, בשינוי המתבקש ובעיקר - באנשים" ● "זו מחלקה שמזהה את השינוי, מובילה אותו ושותפה לו"

אל"מ ניצן עמר, רמ''ח תכנון בתקשוב. צילום: דובר צה"ל

אלוף משנה ניצן עמר, ראש מחלקת התכנון באגף התקשוב, פורש מהצבא. את אל"מ עמר יחליף בתפקיד אל"מ יריב ניר.

שלשום (ג׳) התקיים בקריה בתל אביב טקס הפרידה מאל"מ עמר, במעמד האלוף נדב פדן, ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר, תת-אלוף נתי כהן, קשר"ר, ותא"ל רמי מלאכי, מפקד יחידת לוטם שבאגף התקשוב

אל"מ עמר התגייס בשנת 1987 לחיל הקשר והתקשוב. בין תפקידיו באגף: מפקד גדוד אמירים, מג"ד תקשוב אוגדת איו"ש, מפקד מרכז הל"א (ר"ת לוחמה אלקטרונית) ומפקד בית הספר הארצי לתקשוב, קשר והגנה בסייבר, בה״ד 7.

ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר, האלוף נדב פדן, לוחץ ידיים עם רמ״ח תכנון היוצא, אל״ם ניצן עמר. צילום: דובר צה"ל

ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר, האלוף נדב פדן, לוחץ ידיים עם רמ״ח תכנון היוצא, אל״ם ניצן עמר. צילום: דובר צה"ל

"אני מסיים היום שנתיים כרמ"ח תכנון באגף התקשוב וההגנה בסייבר", אמר אל"מ עמר בדברי הפרידה שלו. "המחלקה עסקה במוכנות, בשינוי המתבקש ובעיקר – באנשים. המחלקה פועלת על כל המגרש בצורה מקצועית, יצירתית, בגמישות מחשבתית ובעיקר – ביצירת שותפויות. זו מחלקה שמזהה את השינוי, מובילה אותו ושותפה לו".

לממש את חזון ייעוד האגף

"מרגע זה – חובת ההוכחה היא עליי", אמר מחליפו, אל"מ ניר. "אני מקבל מניצן בהתרגשות רבה מחלקה מפוארת, אשר נמצאת בלב ההוויה של האגף והחיל. המחלקה לא שוכחת דבר, קטן כגדול. ממחלקות התקשוב בגדודים ועד למחלקות במטה, אגף התכנון וכלל הגופים במטה הכללי. מטרתי היא לממש את חזון ייעוד האגף ולעשות זאת ביחד איתכם".

סמל האגף החדש. צילום: דובר צה"ל

סמל האגף החדש. צילום: דובר צה"ל

ביולי 2017 הרמטכ"ל, רא"ל גדי איזנקוט, אישר את מינויו של אל"מ ניר לקצין קשר ותקשוב ראשי. ניר יועלה לדרגת תא"ל והוא צפוי להיכנס לתפקידו בקיץ 2018. עד אז ישמש כראש מחלקת תכנון באגף התקשוב.

ניר יחליף בתפקידו את תא"ל נתי כהן, שככל הנראה יפרוש מצה"ל. אל"מ ניר היה בשנה האחרונה חניך במב"ל (המכללה לביטחון לאומי), ובתפקידו האחרון לפני כן שימש כראש מחלקת אג"מ באגף התקשוב.

אל"מ ניר התגייס בשנת 1989 לחיל הקשר. היה מ"פ בקורס קציני קשר, קצין אג"ם תקשוב בפיקוד הצפון, מפקד בקורס קציני קשר וסמג"ד קשר בפיקוד המרכז. לאחר מכן שימש כמפקד גדוד קשר בפיקוד הצפון והמרכז, אז שימש ראש ענף מבצעים באגף התקשוב, כמפקד קשר פיקודי (מקש"פ) בפיקוד המרכז. הוא בעל תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה מאוניברסיטת בר אילן ובעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ערן

    בזיון. למה בגיל 46 הוא צריך לצאת ולקבל גישור פנסיה כשברור שימשיך לעבוד עד גיל 67 לפחות. ועוד על חשבוננו. למה שלא ישאר עוד 20 שנה בשביל לקבל פנסיה מלאה? שוחק לו מידי? יש יותר מידי נדלן לנהל?

    1. מישהו123

      מה זה משנה לך? עד שלא תהיה בנעליים שלו אל תגיד כלום. הוא רוצה שיהיה לילדיו כמה שיותר טוב. הבן אדם עושה מה שהוא אוהב, אתה לא מכיר את הלב הענק שלו ואת שהוא.

אירועים קרובים