בבילון שילשה את ההכנסות ברבעון השני של 2012; הרווח הנקי שלה עלה פי 10

החברה הציגה תוצאות רבעוניות מצוינות, שהביאו אותה להכנסות של 160 מיליון שקלים ולרווח נקי של 23 מיליון ● גם התוצאות של החברה למחצית הראשונה של 2012 היו טובות, עם זינוק של יותר מפי 2 בהכנסות וגידול של יותר מפי 4.5 ברווח הנקי ● הסיבה לגידול החד ברווחיות היא שההוצאות של בבילון היו קטנות הרבה יותר מההכנסות

אלון כרמלי, לשעבר מנכ"ל בבילון

קפיצה דרמטית בהכנסות של בבילון (Babylon): מהתוצאות שפרסמה החברה הבוקר (ג') עולה, כי היא הכפילה את הרווח הנקי שלה ברבעון השני של השנה כמעט פי עשרה והגדילה אותו ביותר מפי 4.5 במחצית הראשונה. גם ההכנסות של החברה בלטו לחיוב, כאשר בבילון שילשה אותן ברבעון השני ויותר מהכפילה אותן בששת החודשים הראשונים של 2012.

כך, הרווח הנקי של החברה זינק במחצית הראשונה של השנה ב-461.7% ל-37.3 מיליון שקלים לעומת 6.55 מיליון בששת החודשים הראשונים של 2011. ברבעון השני עלה הרווח הנקי שלה פי 9.71 ועמד על 22.9 מיליון שקלים בהשוואה ל-2.4 מיליון ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי למנייה גדל ב-820% ל-0.46 שקלים אל מול 0.05 שקלים.

ההכנסות של בבילון גדלו במחצית הראשונה של השנה ב-225.29% ל-272.38 מיליון שקלים לעומת 83.76 מיליון והרווח התפעולי שלה זינק ב-605.61% ל-44.91 מיליון שקלים בהשוואה ל-7.42 מיליון. ברבעון השני גדלו הכנסותיה של בבילון ב-215% ועמדו על 159.2 מיליון שקלים אל מול 50.6 מיליון, והרווח התפעולי שלה צמח ב-1,026.95% ועמד על 27.8 מיליון שקלים לעומת 2.5 מיליון.

הגידול החד ברווחיות של בבילון נובע, בין השאר, מהעלייה שרשמה החברה בהוצאות הכלליות הרבעוניות שלה, שהייתה קטנה הרבה יותר מהגידול בהכנסות. ההוצאות הכלליות של החברה זינקו בתקופה זו ב-184.32% ל-131.43 מיליון שקלים לעומת 46.23 מיליון.

אלון כרמלי, מנכ"ל החברה, אמר ש-"אנחנו מצליחים לשפר ביצועים תוך כדי השקעה בעתידנו, בזכות יכולות ייחודיות בניתוח נתוני גלישה ומאפייני משתמשים לצד המשך פיתוח מוצרים ומנועי צמיחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים