Pixel 8a – נחשפו התמונות והמפרט המלא

משתמש X שיתף את מה שנראה כמסמך מתורגם של המפרט הטכני של ה-Pixel 8a, שגוגל צפויה לחשוף בכנס המפתחים שלה שייפתח ב-15 במאי, לצד תמונת קידום מכירות, המציגה תמחור אירופי עבור המכשיר

תמונת קידום המכירות המודלפת.

ככל שמתקרב כנס המפתחים של גוגל (14 במאי), הולך ועולה מפלס ההתרגשות סביב החשיפה הפוטנציאלית של ה-Pixel 8a, שהחברה צפויה לחשוף בו. כעת, צצה הדלפה חדשה, הגדולה ביותר עד כה על המכשיר, שחושפת את מה שיכול להיות מראהו, לצד המפרט הטכני המלא של הטלפון הבינוני של גוגל, שנאמניו מחכים לו בכיליון עניים.

הדלפה זו מקורה במשתמש MysteryLupin@, ששיתף ב-X את מה שנראה כמסמך מתורגם, המתאר רשימה מקיפה של המפרט הטכני של ה-Pixel 8a. בנוסף, המדליף פרסם תמונת קידום מכירות, המציגה תמחור אירופי עבור המכשיר, כמו גם הנחה אפשרית למי שמזמין את הטלפון מראש.

בהתאם לשמועות קודמות, נראה ש-Google Pixel 8a קיבל את השדרוג המשמעותי ביותר שלו בסעיף התצוגה. גיליון המפרט שדלף מציין צג בגודל 6.1 אינץ', המתהדר בקצב רענון חלק יותר של 120 הרץ ובהירות שיא מסנוורת של 2,000 ניטים, מוגן על ידי זכוכית Corning Gorilla Glass 3. הממדים והמשקל המפורטים של ה-Pixel 8a מרמזים על עיצוב מעט קטן יותר מאשר ה-Pixel 7a, שעשוי גם להיות מעוגל יותר.

ה-Pixel 8a צפוי להכיל אותה ערכת שבבים חזקה Tensor G3 שנמצאת בסדרת הדגל Pixel 8, יחד עם 8 גיגה-בייט של זיכרון RAM. המידע שדלף מצביע על כך, שהטלפון יהיה זמין עם 128 או 256 גיגה-בייט של אחסון.

בגזרת המצלמה, התמונה מצביעה על חיישן ראשי של 64 מגה פיקסל שמצטרפת אליו עדשה אולטרה רחבה של 13 מגה פיקסל – הגדרה המשקפת את ה-Pixel 7a. נראה כי גם המצלמה הקדמית של 13 מגה-פיקסל נשארת ללא שינוי. ואם נתייחס לטרנדים ולמגמות האחרונות, יש גם סיבה לצפות למגוון של כלי עריכת תמונות חכמים המופעלים על ידי בינה מלאכותית שילוו את ה-Pixel 8a.

למרות שהמידע הזה לא נכלל במסמך שהודלף, דיווחים קודמים מצביעים על כך שה-Pixel 8a יציע שבע שנים מרשימות של עדכוני תוכנה, וישווה את העדכונים עם דגמי ה-Pixel 8 המובחרים.

המפרט גם מציין עמידות למים ואבק בתקן IP67. לקישוריות מהירה, ה-Pixel 8a צפוי לתמוך ביציאת USB 3.2 Type-C וב-Wi-Fi 6E. מבחינת אבטחה, הטלפון מופיע ברשימה הכוללת גם סורק טביעות אצבע בתצוגה וגם יכולות פתיחת נעילה על ידי פנים.


המסמך שדלף חושף גם, כי ה-Pixel 8a עשוי להגיע במגוון רחב יותר של צבעים מהצפוי בתחילה. אפשרויות הצבע מופיעות כ"שחור וולקני", "פורצלן", שני גוונים של כחול ושני גוונים של ירוק. חשוב לציין, כי זמינות הצבע עשויה להשתנות בהתאם למיקום, וחלק מהצבעים הללו עשויים להיות בלעדיים לחנות גוגל, כרגיל.

תג המחיר של ה-Pixel 8a הוא החלק האחרון בפאזל, ותמונת הקידום המודלפת מציגה מחיר התחלתי אירופי מעט גבוה יותר מה-Pixel 7a, של 549 אירו.

למרות שעשויים להיות חוסר דיוקים בגלל התרגום לאנגלית, המסמך מציע תצוגה מקדימה אמינה במידה רבה של מפרטי ה-Pixel 8a, אבל בהחלט ייתכנו הפתעות נוספות כאשר הטלפון ייחשף רשמית בהמשך החודש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים