סייברארק עקפה את התחזיות, עם תוצאות חיוביות בהכנסות וברווחים

התוצאות הרבעוניות מעידות על זינוק של 37% בהכנסות, צניחה של 86% בהפסד התפעולי ומעבר לרווח נקי

תוצאות טובות. סייברארק

סייברארק פרסמה בסוף השבוע תוצאות חיוביות לרבעון הראשון של השנה, עם עליות בהכנסות וברווחים, שעקפו את תחזיות האנליסטים.

הדו"חות מראים שההוצאות של סייברארק פחתו ברבעון ב-12.66% ל-207.8 מיליון דולר, ההכנסות זינקו ב-37% ל-221.6 מיליון, ההפסד התפעולי צנח ב-86.2% ל-6.4 מיליון והרווח הנקי עמד על 5.5 מיליון לעומת הפסד נקי של 35 מיליון ברבעון הראשון של השנה שעברה.

חלוקת ההכנסות מעלה כי מכירות המנויים צמחו ב-68.5% ל-156.2 מיליון דולר, אך מכירות המנויים המתמידים צנחו ב-24% לשלושה מיליון בלבד. ההכנסות ממכירת שירותי תחזוקה ושירותי ייעוץ רשמו ירידה של 4.2% ל-62.4%. ההכנסות החוזרות הרבעוניות הציגו זינוק של 41% ועמדו על 205.8 מיליון דולר.

נתונים נוספים מראים שההוצאות הגולמיות גדלו ב-17.9% ל-42.4 מיליון דולר, הרווח הגולמי צמח ב-42.5% ל-179.1 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 80.86%.

"בתחום אבטחת הסייבר, כל הדרכים מובילות לזהויות"

מאט כהן, מנכ"ל סייברארק, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "הייתה לנו פתיחת שנה חזקה. תוצאות הרבעון הראשון משקפות את ההתמקדות שלנו בהשגת צמיחה ורווחיות בקנה מידה גדול. השגנו צמיחה של 54% בהכנסות החוזרות ממנויים וזינוק של %37 בהכנסות, תוך הרחבה משמעותית של שולי הרווח התפעולי והגדלת תזרים המזומנים הנובעים מפעילות שוטפת".

לדבריו, "בכל ארגון יש קשת רחבה של זהויות שזקוקות לאבטחה, כולל אנשי IT, מפתחי תוכנה, עובדים ומכונות. היכולת של סייברארק לממש את הרמה הנכונה של בקרות אבטחה עבור כל הזהויות – של בני אדם ושל מכונות – היא גורם מבדל ייחודי. השילוב של פלטפורמת אבטחת הזהויות המאוחדת שלנו ובקרות האבטחה מניע לקוחות לאחד את צרכי האבטחה שלהם ולהפקיד אותם בידינו. בתחום אבטחת הסייבר, כל הדרכים מובילות לזהויות, ונושא אבטחת הזהויות ממשיך לעמוד בראש סדר העדיפויות של המנמ"רים בארגונים. לכן, אנחנו נמצאים בעמדה טובה להמשיך ולהתרחב בתחום בשנת 2024 ואילך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים