אינסטגרם הוסיפה מדבקות חדשות לסטורי

פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית שבבעלות מטא הציגה ארבעה סוגי סטיקרים חדשים - אלו הם ומה מטרתם?

נוספו לסטוריז באינסטגרם. ארבעה סוגי מדבקות חדשים.

אינסטגרם הציגה לאחרונה סט חדש של סטיקרים לאגף הסטוריז שלה, במה שלהגדרתה יאפשר למשתמשים "להתחיל טרנדים מוזיקליים, ליצור מדבקות מותאמות אישית משלכם מהתמונות או הסרטונים שלכם, לפרסם סטורי סודי ועוד".

החברה האם של אינסטגרם, מטא, בישרה בפוסט שפרסמה בחדר החדשות שלה ביום ו' האחרון על החידוש וכתבה: "אנחנו מוסיפים את המדבקות Add Yours Music ('הוסף את המוזיקה שלך'), Frames ('מסגרות'), Reveal ('חשיפה') ו-Cutouts ('מגזרות') – שיעזרו לכם להיות יצירתיים יותר בסטוריז".

הסטיקרים החדשים באינסטגרם - Add Yours Music ו-Frames.

הסטיקרים החדשים באינסטגרם – Add Yours Music ו-Frames. צילום: מטא

מה מאפיין את המדבקות החדשות?

Add Yours Music היא מדבקה המאפשרת למשתמשים לשתף עם העוקבים שלהם שיר שמתאים למצב רוחם. כדי להשתמש במדבקה זו, יש להקיש על סמל המדבקות, ולאחר מכן לבחור את הסמל שאומר 'הוסף את המוזיקה שלך'. לאחר בחירת שיר מספריית המוזיקה של אינסטגרם, ניתן לפרסם את הסטורי עם מדבקת השיר. הטוויסט בעלילה פה הוא שהחברים של המשתמש יוכלו להוסיף שיר משלהם גם כן, באמצעות כפתור 'הוסף את שלך' ('Add Yours').

מדבקה חדשה נוספת, Frames שמה, היא תוספת שהופכת כל צילום שלכם למעין תמונת פולרויד. המשתמשים יכולים לבחור תמונה מגלריית התמונות שלהם כדי למסגר אותה, והתכונה תוסיף אוטומטית את התאריך והשעה בהם התבצע צילום התמונה. לאחר פרסום הסטורי עם המדבקה שבה תיראה התמונה מוסתרת, חברים ועוקבים יכולים "לנער" את הטלפון שלהם או להקיש על כפתור "טלטל כדי לחשוף" ('Shake to reveal') כדי לצפות בצילום שמוסגר.

הסטיקרים החדשים באינסטגרם - Reveal ו-Cutouts.

הסטיקרים החדשים באינסטגרם – Reveal ו-Cutouts. צילום: מטא

אם אתם בעניין של סודות וגילויים – מדבקת Reveal מאפשרת למשתמשים לפרסם סטורי נסתר שניתן לחשוף רק על ידי שליחת DM (כלי ההודעות המיידיות של אינסטה). לאחר בחירת מדבקת Reveal, המשתמשים יתבקשו להקליד רמז לחבריהם לגבי מה שהם צפויים למצוא מאחורי הסטורי המטושטש, ואז, לאחר פרסום הסטורי המסתורי, חברים יוכלו לראות את תוכן הסיפור רק אם יסתקרנו כל כך שישלחו הודעה למשתמש.

אחרונה חביבה היא תכונת המדבקה Cutouts, המאפשרת למשתמשים להפוך כל סרטון או תמונה מהמצלמה שלהם למדבקה מותאמת אישית שהם יכולים להוסיף לסטורי או ל-Reel שלהם. המגזרות שתכינו ישמרו ויהיו נגישות בקלות ממגש הסטקרים, כך שהמשתמשים יוכלו לעשות בהן שימוש חוזר.

המדבקות החדשות כבר התגלגלו לחלק מהמשתמשים בישראל. עדכנו גרסה כדי שתוכלו ליהנות מהן גם כן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים