תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - IT AWARDS 2017

IronScales זכתה בפרס מצטייני מחשוב על הפרויקט בעיריית חיפה

פתרון החברה הינו הראשון בעולם למניעת התחזות והונאה במייל ונותן מענה גם להתקפות מסוג CEO Fraud ונוזקות מסוג כופרה

08/03/2018 12:30
מימין לשמאל. יניב אלבז, מנהל אזורי IronScales; תומר טמסטט , מנהל אבטחת המידע; מיכל דביר, מנהלת אגף המחשוב בעיריית חיפה; דוד קצב, מנהל המחלקה לתשתיות מחשוב; ורדית ליסק, מנהלת המחלקה למערכות מידע; ענה זיכלינסקי, מנתחת מערכות; דוד אדלר, מנתח מערכות. צילום: ניב קנטור

"הפתרון של IronScales הוא ללא ספק הבחירה הטכנולוגית המובילה והמבטיחה ביותר שעשינו השנה בתחום אבטחת המידע והתוצאות כבר מורגשות בשטח", מציינת מיכל דביר, מנהלת אגף המחשוב בעיריית חיפה.

הפתרון של IronScales הינו הראשון בעולם למניעת התחזות והונאה במייל ונותן מענה גם להתקפות מסוג CEO Fraud ונוזקות מסוג כופרה (Ransomware).

יניב אלבז, מנהל אזורי ב-IronScales מוסיף כי "הפלטפורמה שלנו להגנה על ארגונים באמצעות שילוב של טכנולוגיה והמימד האנושי מוכיחה עצמה כל פעם מחדש בכל ארגון שבו אנו פועלים".

"הפתרון המשולב שלנו ממנף את יכולותו של העובד לזהות מייל חשוד לכדי עצירה מיידית של ההתקפה ומשנה את כללי המשחק לרעתם של התוקפים באופן משמעותי. לחברה שני פטנטים על השיטה הייחודית למניעת התקפות פישינג".

ארגונים בארץ ובעולם מבינים היום שפתרונות מסורתיים ו/או נקודתיים אינם נותנים מענה כולל ומספק לאיומים המתוחכמים אותם מציגים ומשכללים התוקפים יום יום.

IronScales פיתחה פתרון כולל רב-שכבתי המיועד לענות על האיומים והאתגרים השונים איתם מתמודדים ארגונים ברמה יומית בתיבות הדואר הארגוני. הפתרון של IronScales כבר הוכח כפורץ דרך עבור מאות ארגונים בגדלים ובמגזרים שונים.

על מנת להתמודד בהצלחה עם אתגרים מורכבים אלה, משלבת IronScales מספר יכולות חדשניות וייחודיות למניעה, זיהוי, חקירה ותגובה אוטומטית להתקפות אימייל פישינג:

IronSights

מערכת לומדת שמטרתה זיהוי חריגות בתיבות המייל של כל אחד מעובדי הארגון, תהליך הלמידה כולל בין היתר את אנשי הקשר, התכתובות, תבניות ופרטים נוספים המאפשרים זיהוי מידי והתרעה מפני חריגות ומיילים חשודים.

הפתרון מדמה "אנליסט אבטחת מידע וירטואלי" שמטרתו לשאול את אותן שאלות שמומחה אבטחת מידע היה שואל על כל מייל שמגיע לתיבה בהסתמך על היסטוריית ההתקשרות של העובד עם גורמים פנימיים וחיצוניים.

בנוסף, הפתרון נותן חיווי גרפי למשתמש הארגוני על אמיתות התוכן וזהות השולח, מזהיר אותו בזמן אמת ומצמצם את הסיכון של טעות אנוש או הסחות דעת בזיהוי מיילים זדוניים.

IronTraps

חקירה והסרה אוטומטית של אירועי פישינג בתיבות הדואר.

IronScales הינה היחידה המציעה פתרון זיהוי ותגובה אוטומטי המבוסס על חוכמת ההמונים. הפתרון משתמש בחוכמת ההמונים הארגונית הפרטית והגלובלית על מנת להעצים את העובדים העירניים והמוכשרים ביותר לשמש כזרוע הארוכה של צוות אבטחת המידע.

דיווח ממוכן של עובדים אלה באמצעות כפתור ייעודי על התקפות פעילות יוביל לחקירה אוטומטית ותגובה מיידית כנגד ההתקפה, ובכך ימנע נפילה אפשרית בפח של עובדים אחרים בארגון.

Federation

שיתוף אקטיבי ואוטומטי, בין-ארגוני, של התקפות בזמן אמת.

ארגונים שמשתמשים בפתרון המניעה האקטיבי IronTraps יכולים לשתף באופן אנונימי את ההתקפות שאומתו על ידם ובכך לקבל בחזרה מ-IronScales מודיעין חתימות של התקפות שאומתו בארגונים אחרים ובמערכות נוספות.

המאגר מתעדכן באופן מיידי ורצוף. הקהילה שנוצרה מסייעת בהגנה להתקפות שאינן מוכרות ושעברו את כל המנגנונים המוכרים ללא זיהוי מעבר למתרחש בתוך הארגון.

IronSchool

העלאת מודעות אבטחת מידע בנושא פישינג במייל ובנייד.

IronScales מספקת פלטפורמה להעלאת מודעות וחינוך עובדים בנושא סיכוני אבטחת מידע בדוא"ל.

המערכת מאפשרת סימולציה של התקפות פישינג כפי שנצפו בעולם ותוכנית אימונים ממוקצעת ויעילה, המשוגרת בעיתוי המוצלח ביותר – רגע הלחיצה על הקישור ו/או הקובץ המצורף, לשיפור רמת המודעות בחברה והקניית הכלים המתאימים לעובדי הארגון לזיהוי ודיווח על התקפות מסוג זה.

כל קמפיין המשוגר על ידי המערכת הוא תוצאה של מחקר עכשווי ומקיף המתאים לאיומים השונים ברמות השונות כפי שמציגים פושעי הסייבר לעולם.

למידע נוסף לחצו כאן.

אירועים קרובים