תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT, יום ג' 15 בנובמבר, LAGO

"עם הפתרון האחוד שלה, קומוולט מציעה שירותי מכירה, הטמעה ושירות ברמה הגבוהה ביותר"

כך אמר לירן קלמנזון, מנהל שותפים ומכירות מחשוב IT בבינת תקשורת מחשבים ● לדבריו, "ניתן לראות זאת דרך שביעות הרצון של הלקוחות"

22/09/2016 15:02
לירן קלמנזון, מנהל שותפים ומכירות מחשוב IT בבינת תקשורת מחשבים

לירן קלמנזון, מנהל שותפים ומכירות מחשוב IT בבינת תקשורת מחשבים, מסביר על האתגרים העומדים בפני תחום האחסון ועל היתרונות הרבים של קומוולט (Commvault) בתחום.

הצג את בינת תקשורת מחשבים.
"בינת מחשבים מספקת פתרונות מחשוב ותקשורת וידיאו, קול ונתונים, ראות ושליטה במצב לשירותים קהילתיים קריטיים. כחלק מקבוצת רד בינת, הפתרונות שלנו מנצלים ניסון נרחב בפיתוח, התאמה והספקה של פתרונות טכנולוגיות מידע ותקשורת לארגונים ממשלתיים ואחרים בכל העולם".

"מהתאמה ספציפית של פתרונות, הספקה והתקנה של תשתיות, ציוד ומערכות ועד לשירות במשך כל מחזור החיים של הפתרון, בינת מספקת פתרונות טכנולוגיות מידע ותקשורת מקצה לקצה עבור צרכי תקשורת ובקרה קריטיים".

תאר את הפעילות המשותפת שלכם עם קומוולט
"בינת הינה שותף Authorized של קומוולט כבר מעל לשנתיים. בינת מוכרת את כלל הפתרונות המוצעים כיום מבית קומוולט ועומדת בכלל ההסמכות והדרישות המקצועיות הנדרשות כשותף מטעם קומוולט".

"כיום בינת וקומוולט מקדמים את מיטב הפתרונות במיטב הלקוחות וזאת על מנת למנף את העסקים המשותפים".

מהם האתגרים הבולטים כיום בתחום הגיבוי והאחסון?
"כיום ארגונים תלויים כמעט באופן מלא במידע הארגוני שלהם, בגלל שיש כל כך הרבה מידע ומקורות מידע. לכן, ניהול המידע בצורה טובה ונוחה הוא כיום האתגר הגדול ביותר של תחום האחסון. ניהול נכון חוסך לארגון בעלויות, משפר ביצועים ומונע תקריות מיותרות".

"אתגר נוסף הוא המעבר ממספר פלטפורמות רב לפלטפורמה אחת המבצעת את כלל הפעולות. לא עוד פתרון אחסון, גיבוי ושחזור המופרדים זה מזה, אלא פתרון אחוד וחזק המטפל בהכל באופן אוטומטי ועצמאי".

מה לדעתך מבדל את קומוולט מחברות ופתרונות אחרים בשוק?
"לקומוולט ישנו פתרון אחוד המספק מענה כולל לצורכי הלקוח במוצר אחד. בעזרת הפתרון האחוד קומוולט מציעה שירותי מכירה, הטמעה ושירות ברמה הגבוהה ביותר, וניתן לראות זאת דרך שביעות הרצון של הלקוחות. אחד היתרונות הבולטים של קומוולט הוא הצוות הדינאמי, המנוסה והמקצועי של החברה המספק מענה רחב לכלל הלקוחות".

אירועים קרובים