תוכן שיווקי
לקראת אירוע - BYNET EXPO PRO 2016, יום ד' 1 ביוני, ביתן 2, גני התערוכה תל אביב

"ארכיטקטורת ה-IT ההיברידית תהפוך למודל המוביל של פריסות IT"

17/05/2016 15:29
ארז גל חן, מהנדס מערכות מידע וביטחון בנט-אפ ישראל

במרכזו של אירוע Bynet Expo 2016 תעמוד מהפכת הדיגיטל והשפעותיה על הארגונים ולקוחותיהם. בראיון עם ארז גל חן, מהנדס מערכות מידע וביטחון בנט-אפ (NetApp) ישראל, הוא מציג את משמעותה של מהפיכת הדיגיטל, את האופן בו נט-אפ משתלבת במהפכה, ואת התכנים המרכזיים אותם תציג החברה באירוע.


מה המשמעות בעיניך של מהפיכת הדיגיטל?

"בעשורים האחרונים, בעקבות המהפכה הדיגיטלית, דרישות אחסון הנתונים בארגונים גדלו בשיעורים חסרי תקדים –  במונחים של היקף וביצוע. מנגד, תעשיית האחסון פעלה ללא הרף כדי לספק טכנולוגיות חדשניות, שיוכלו לענות בצורה יעילה על אתגרי האחסון התאגידיים של היום, כמו למשל – הכנה של מרכזי הנתונים, הדטה סנטר הארגוני, להתמודדות עם עומס ועושר הנתונים שהעידן הדיגיטלי מייצר".

"בארגונים רבים עולה בשנים האחרונות בחריפות הצורך בטכנולוגיות דחיסה וניהול חכם של נתונים שכמותם עולה. יותר ויותר עסקים מעדיפים להימנע מאגירת נייר ולהעביר לדיגיטל את ניהול תיקי הלקוחות שלהם, המידע הארגוני, התכתובות הפנימיות ועוד פעולות המייצרות עוד ועוד מידע. המצב דומה גם בארגונים קטנים, שעד לפני שנים מעטות לא ניהלו כמות גדולה של נתונים, וכיום נדרשים לעשות זאת".

"נט-אפ מאמינה שארכיטקטורת ה-IT ההיברידית תהפוך למודל המוביל של פריסות IT בעשור הבא ואף מעבר לכך. לקוחות החברה מתלהבים מהמהירות ומיתרונות ההתרחבות של הענן, אך זקוקים לאסטרטגיות ניהול נתונים חדשות כדי לשמר את הפיקוח על הנתונים – נכסים חיוניים שעוברים אל מעבר לגבולות הפיזיים של הארגון".

בינת אקספו 2016. המהפכה הדיגיטלית כבר כאן

בינת אקספו 2016. המהפכה הדיגיטלית כבר כאן

איך משתלבת הטכנולוגיה של חברתך במהפכת הדיגיטל?
"בעולם דיגיטלי אנו משתמשים מדי יום בסמארטפונים, מצלמות דיגיטליות, דיסק און-קי ומכשירים דיגיטליים רבים. למרות זאת בעולם הארגוני-עסקי מנהלי מערכות עדיין חוששים להטמיע בארגונים טכנולוגיה חדישה ונמנעים מאימוץ פתרונות חדשים. רובם יעדיפו להוסיף למערך האחסון הקיים כדי לשמור על נגישות גבוהה. נט-אפ מציעה פתרון משולב בפלאש, שמספק ביצועים מהירים בגישה לנתוני לקוח".

"נט-אפ לוקחת את פתרון הפלאש ומבצעת באמצעותו אינטגרציה לכל המערך של הזיכרון הארגוני. זהו פתרון אינטגרטיבי שנחשב טוב יותר כי הוא מצריך פחות ידע ארגוני ומאפשר לשלב בין מערכות קיימות. באמצעות פתרון זה מושג גם החיסכון האנרגטי המשמעותי שבצמצום חוות השרתים".

מה תציגו באירוע בינת אקספו?
"נט-אפ תציג באירוע Bynet Expo 2016 טכנולוגיות אחסון המבוססות על פלאש. פלאש משפר את הביצוע והיעילות של אפליקציות רבות כולל בסיסי נתונים, וירטואליזציה ותשתית ענן. הטכנולוגיה מסוגלת לשפר את עומסי העבודה, להאיץ תהליכים עסקיים, לבסס את תשתית מערך ה-IT ולעודד שיתופי פעולה בין יישומים לאפליקציות".

"שלא כמו דיסק קשיח, לפלאש אין חלקים נעים, כך שהביצוע לא מושפע מעיכובים בחומרה. המשמעות היא פחות שחיקה ושיפור האמינות המכנית. בנוסף, פלאש יכול לשפר את זמן התגובה עד ל-90%. פלאש מתאים לארגונים אשר רוצים לשפר את היעילות, מהירות התגובה, זמן היציאה לשוק, קבלת ההחלטות או פשוט להשיג רווחים גבוהים יותר. יתרון נוסף שלו הוא שיפור חוויית משתמשי הקצה.

זו השנה ה-13 ברציפות שאירוע Bynet Expo מספק במה להצגתן של טכנולוגיות מתקדמות, להחלפת רעיונות של מנהלי ומקצועני מערכות המידע במגזר הארגוני, הממשלתי, הביטחוני והעסקי עם ראשי תעשיית ההיי-טק, ה-IT והתקשורת, ולמפגש פנים לפנים עם מומחי טכנולוגיה מישראל ומרחבי העולם.

הכנס, והתערוכה הצמודה לו, מרכזים את החידושים הטכנולוגיים "החמים" ביותר, ויציגו בה למעלה מ-60 יצרניות טכנולוגיה וספקיות שירות מתחומי המחשוב, התקשורת, הניידות, הענן והסייבר. דגש מיוחד יינתן באירוע להדגמות חיות של מוצרים ופתרונות חדשים, שיוצגו בתערוכת ענק המשתרעת על פני יותר מ-6,000 מ"ר.

לפרטים נוספים ולהרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים