תוכן שיווקי

Software AG דורגה על ידי פורסטר כמובילת שוק ניתוח ה-Streaming Big-Data

16/05/2016 09:11
ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל. צילום: פלי הנמר

Software AG הודיעה כי פלטפורמת Apama Big Data Streaming Analytics שלה דורגה כמובילת שוק במסגרת דו"ח עצמאי Forrester Wave לתחום  Big Data Streaming Analytics , שפורסם ברבעון הראשון של 2016. הדירוג התבסס על היצע פתרונות קיים, אסטרטגיה ונוכחות בשוק.

הדו"ח, שנכתב על ידי האנליסט מייק גוטיירי ורואן קוראן, מציין כי Software AG מציעה מערך נרחב של יכולות עבור חברות המעוניינות להפוך לדיגיטליות במהירות.

דו"ח פורסטר (Forrester) אף מציין מספר תכונות המייחדות את Software AG כספק מוביל:
● Streaming Analytics – פלטפורמת Apama לניתוח Big Data Streming analytics מספקת סקאלביליות, יכולות ניהול וכלי פיתוח יישומים המסייעים לארגונים מובילים בעולם לקבל החלטות מכריעות בזמן הנכון.
● HyperTree – טכנולוגיית HyperTree המוגנת בפטנט, מאפשרת זיהוי דפוסי פעולה בזמן המהיר ביותר, לצד יכולות הערכה מרשימות המוצעות על ידי Software AG.
● אינטגרציה – יכולת איתור דפוסי הפעולה של המערכת, הנתמכת היטב על ידי פתרון אחסון המידע Terracotta ופלטפורמה האינטגרציה webMethods.

לדברי ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל, "אנו מאמינים שדו"ח זה משקף את הפידבק המצוין שאנו מקבלים מלקוחותינו בנוגע ליתרון התחרותי העצום ולתובנות החשובות שהם מפיקים מפלטפורמת Apama Big Data Streaming Analytics לאינטרנט של הדברים, מובייל, הרשתות החברתיות, ויישומים ארגוניים".

"הפלטפורמה הוטמעה בקרב ארגונים רבים ברחבי העולם והיא תומכת במספר רב של תרחישים, כגון הדמיה בזמן אמת, תמחור דינאמי של מוצרים, איתור ומניעת הונאות, ניתוח אינטרנט של הדברים, קידום מכירות, טיוב נכסים מבוסס מיקום, תחזוקה מונעת, ניטור סיכונים ותאימות, וכן מענה מהיר להזדמנויות ואיומים".

ניתוח זרמי מידע (Big Data Streaming Analytics) הינו יכולת חיונית לארגונים, המאפשרת להפיק מקסימום מידע, ערך, תובנות ויתרון תחרותי מהאינטרנט של הדברים. ניתוח מתמשך של זרמי מידע מסייע באיתור דפוסי פעולה עסקיים, אשר קרו או צפויים לקרות. ויזואליזציה וניתוח ויזואלי למשתמשים עסקיים תומכים הן בפעולות עסקיות שמבצעים אנשים והן בפעולות אוטומטיות המתבצעות על ידי מכונות.

לדו"ח המלא לחצו כאן.

אירועים קרובים