תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס הלקוחות של TIBCO בישראל, יום ג' 22 במרץ

"ארגונים מעוניינים לקבל ערך מוסף מהאירועים שנוצרים במערכות ה-IT שלהם"

כך אמר עידן חרותי, מנהל תחום BPM ו-CEP ביעל תוכנה, לקראת כנס הלקוחות של TIBCO, שייערך ב-22 במרץ בישראל

17/03/2016 14:54
עידן חרותי, מנהל תחום BPM ו-CEP ביעל תוכנה

"ארגונים מעוניינים לקבל ערך מוסף מהאירועים שנוצרים במערכות ה-IT שלהם. צורך זה מתבטא בהגדרת אירועים המתארים דפוסי התנהגות שיביאו לתגובה עסקית באמצעות הפעלת תהליכים ושירותים עסקיים". כך אומר עידן חרותי, מנהל תחום BPM ו-CEP ביעל תוכנה לקראת כנס הלקוחות של TIBCO שיערך ב-22 במרץ בישראל.

מה החשיבות של מערכות Complex Event Processing עבור ארגונים?
"בעולם העסקים הדינאמי של היום נדרשים הארגונים להגיב במהירות לכל סיכון או הזדמנות עסקית על מנת למקסם רווחיות ולמזער סיכונים. מערכות ה-IT אינן נותנות מענה הולם, למרות שהמידע העסקי קיים בידיהם. מצב זה מעלה את הצורך בניתוח הפעילות הארגונית והמגמות המסתמנות ולהגיב בזמן אמת. בנוסף להתמודדות עם כמויות עצומות של מידע, נדרשים כלים מהירים להגדרת הדרך להזרמת הארועים, הגדרת החוקים, והפעולות הנדרשות באמצעות מכונת מצבים אינטואיטיבית. מערכות ה-CEP מאפשרות עיבוד כמות עצומה של ארועים מכל שכבות הארגון, זיהוי האירועים המתאימים לדפוסים הנדרשים בענן הארועים, ניתוח השפעתם וביצוע פעולה בזמן אמת בהתאמה".

מה TIBCO מציעה בתחום זה?
"אנחנו מציעים פתרון לניהול אירועים מורכבים הנקרא BusinessEvents שפותח ב-TIBCO. פתרון זה מבוסס על חוקים ומאפשר לארגונים לנהל ולזהות תבניות משמעותיות מתוך אינספור הארועים המתרחשים ברחבי הארגון. התבונה העסקית ממומשת על ידי מנוע של חוקים לוגיים ומכונות מצבים בעלות ממשק משתמש ידידותי. הפתרון מאפשר לארגונים לזהות בעיות מראש, לפעול באופן פרו-אקטיבי לסיכולן ולנצל הזדמנויות קצובות בזמן אשר לא היו מתאפשרות אחרת".

כיצד משתלב המוצר עם פתרונות אחרים של TIBCO?
"BusinessEvents הינו רכיב עצמאי המשתלב באופן מלא בשלל הפתרונות של החברה, עם סביבת פיתוח אחת ואינטגרציה מלאה לפתרונות ESB ,BPM ו-BI. המודל הקונספטואלי של BusinessEvents מאפשר לבנות תהליך המשלב בין מערכת חוקים, מכונות מצבים ותבניות המסייעות בניתוח הארועים, מציאת הקשר ביניהם וקבלת החלטות".

"הפתרון מאפשר מענה מהיר ביותר לשינויים עסקיים, זיהוי הזדמנויות עסקיות על פי התנהגות צרכנית מיוחדת, זיהוי מגמות והתראות על חריגים העתידיים להתרחש (כגון: מחסור במלאי, עומס יתר, גריעה בשרות וכו') על בסיס טרנזקציות העוברות ברשת בזמן אמת. בנוסף, הוא מאפשר זיהוי וניתוח כשלים ונקיטת פעולות מיידיות באופן אוטומטי, אוטומציה של תהליכים עסקיים דינאמיים ומרובי תרחישים וזיהוי ניסיונות מרמה".

מהם המאפיינים הייחודיים של המוצר?
"המוצר תומך בפרוטוקולים ועומד בסטנדרטים המתקדמים בתחום, כגון: מידול מבוסס UML, עיבוד חוקים מבוסס RETE, עבודה עם SOAP ,XML ,HTTP ,JMS ואפילו TCP/IP. בנוסף, המנוע מבוסס תשתית רובאסטית הכוללת Distributed Cache ומאפשרת חלוקת עומסים, ביצועים, שרידות וזמינות גבוהים. הפלטפורמה מביאה איתה סט רחב של יכולות ללא צורך בפיתוח כך שזמן היישום מהיר ביותר".

אירועים קרובים