תוכן שיווקי
לקראת אירוע - UC Conf TLV 2015, יום רביעי, 15 ביולי, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

אוויה משיקה את פלטפורמת Avaya Engagement Development Platform

AVAYA מציגה לראשונה בישראל את פלטפורמת EDP לפיתוח אפליקציות במסגרת כנס Engagement Unified Communication & Call Center Collaboration 2015 מבית אנשים ומחשבים

14/07/2015 17:03
יוסי הירש, מהנדס פתרונות בכיר באוויה ישראל

כתב: יוסי הירש, מהנדס פתרונות בכיר באוויה ישראל

אנו חיים בעולם שבו אפליקציות תופסות יותר ויותר מקום בעולם העסקי ומהוות פתרון נוח ואיכותי עבור ארגונים השואפים לייצר תוצאות עסקיות טובות יותר. מנהלי ה-IT  נדרשים ליצור חוויות לקוח חדשות וייחודיות המבדילות את הארגון שלהם מהמתחרים שלו ויוצרות עבורו יתרון תחרותי בשווקים הדינמיים של היום. כדי שזה יקרה, יישומים עסקיים, מוקדי שירות וטכנולוגיות תקשורת חייבים לבוא ביחד כסל פתרונות כולל. תחומי פעילות אלו של עולם ה-IT היו נפרדים עד כה אלו מאלו באופן מסורתי, מה שהופך את המשימה הזו לכמעט בלתי אפשרית בשעה שהצורך העסקי רק הולך ומתחזק בדרישה גוברת לפתרונות תקשורת המאפשרים יישום אפליקציות עסקיות.

אוויה (Avaya) מציגה לראשונה בישראל, במסגרת כנס Engagement Unified Communication & Call Center Collaboration 2015, מבית אנשים ומחשבים, את פלטפורמת EDP (ר"ת Avaya Engagement Development Platform) לפיתוח אפליקציות. מדובר בערכת פיתוח יישומים ייחודית המאפשרת ללקוחות להוסיף יכולות חדשות למגוון הפתרונות הקיימים של החברה. הפתרון החדש מאפשר למשתמשים ליצור סביבה משולבת המשתרעת על פני מספר מכשירים או מערכות, לבנות ולהטמיע יישומים בזמן קצר ללא צורך במיומנויות מקצועיות של פיתוח אפליקציות תקשורתיות. הפלטפורמה פועלת כפתרון חיבור וגישור בין יישומים ותהליכים קיימים עם פלטפורמת האפליקציות של אוויה לרבות  וידאו, voice, ודואר אלקטרוני.

אוויה ישראל

אוויה ישראל

עיקר הערך המוסף של פתרון ה-EDP הוא בגמישות הרבה שהוא מציע בעמידה בדרישות המיוחדות של לקוחות, גמישות המאפשרת להם לייצר יתרון תחרותי משמעותי בשוק בו הם פועלים. אם ניקח לדוגמא אוניברסיטה הרוצה לספק תמיכה לסטודנטים בסיכון לנשירה, בשימוש בפלטפורמת הפיתוח בשיתוף עם יישומי התשתית וענן Avaya Aura הקיימים, האוניברסיטה יכולה לתת  התראות ליועצים על בסיס ציונים של הסטודנט ובאותו זמן לראות מה היא זמינותו ולהתריע כאשר הוא מחובר לחשבון הדואר האלקטרוני שלו. דוגמא נוספת היא בנקים, למשל. בנק שמעוניין לתת ללקוחות VIP גישה ישירה למנהלי בנקאות אישית או מנהלי סניף ללא מעבר דרך מוקד הטלפוני. "רשימה לבנה" זו חייבת להיות קלה לניהול על-ידי מנהלי החשבון בבנק ומבוססת על דינמיות של שינוי הצרכים וסדרי העדיפויות. אלו הן רק שתי דוגמאות ללקוחות שונים שיכולים לנצל את היתרונות של הפתרון החדש לטובת הצרכים העסקיים שלהם, והרשימה עוד ארוכה החל מספקי שירות, מוקדי שירות לקוחות ומכירות, מגזרי הקמעונאות והייצור, ועוד.

פלטפורמת EDP מחברת את שכבת התקשורת עם שכבת היישומים הארגוניים ומאפשרת למפתחי הפתרונות להתמקד בצרכים ודרישות עסקיים מבלי שיהיו בעלי התמחות מיוחדת בפתרונות תקשורת. הפלטפורמה מספקת תשתית בעלת יכולת הרחבה, אמינות, וביטחון לכל פתרון, המאפשרת למפתחים להתמקד ביצירת ערך מוסף ארגוני. מודל ה-Snap-in מאפשר יכולות שניתן להוסיף לארכיטקטורה קיימת מתוך מבחר אפליקציות UC או CC שפותחו על ידי אוויה וכן ממגוון רחב של ספקי פתרונות חיצוניים.

בין מגוון היכולות של פתרון הליבה של פלטפורמת Avaya Engagement Development Platform  או כאלו שניתן להוסיף כ-Snap in ניתן למצוא מגוון יכולות עבור עובדי הארגון, החל מהאפשרות ליצור במהירות צוותי עבודה כמענה לדרישות עסקיות, דרך יכולת אספקת התראות קבועות מראש באמצעות טקסט, דואר אלקטרוני או שמע, יכולות הקצאת משימות לעובדים על פי התאמה ייחודית למיומנויות שלהם ובהתאם לדרישות הלקוח, ועד היכולת לאפשר לכל משתמש להתחבר אל המערכת הארגונית מכל מחשב, טלפון חכם או מחשב לוח, באמצעות הדפדפן וללא צורך בחיבור VPN. לצד כל אלו, ניתן למצוא גם שורת יתרונות הנוגעים בקשר של הארגון עם לקוחותיו, דוגמת יכולות הזיהוי הקולי בזמן אמת, היכולת לנתר ולהגיב בזמן אמת לשיחות של לקוחות על בסיס מילות מפתח שהוגדרו מראש והיכולת לאסוף ולאחזר נתונים על בסיס אינטראקציה קודמת של הלקוחות בשימוש ביישומים אחרים על מנת לספק ללקוח שירות מותאם אישית לצרכיו.

אירועים קרובים