סאפ הרחיבה את הפלטפורמה שלה ללימודי מכונה לארגונים

החברה השיקה שלוש יכולות ל- Leonardo Machine Learning Foundation: שירותים מוכנים לשימוש, שירות הגדרה מחדש ומודל BYO

לימוד מכונה. אילוסטרציה: סשקין, BigStock

סאפ (SAP) הכריזה על הרחבת שירות לימודי המכונה שלה לארגונים, Leonardo Machine Learning Foundation, המתבסס על פלטפורמת הענן שלה, עם שלוש יכולות: שירותים מוכנים לשימוש, שירות הגדרה מחדש ומודל BYO (ר"ת Bring Your Own). ההכרזה התבצעה בכנס TechEd, שנערך באחרונה בברצלונה.

לקוחות, שותפים ומפתחים יכולים כעת להסתמך על שירותים חדשים ומוכנים לשימוש, כגון זיהוי כתב אופטי (OCR) וחיזוי רב ממדי (Multidimensional time series forecasting), כמו חיזוי מחיר אופטימלי של מוצר.

בנוסף, השירות מאפשר כעת ללקוחות ולשותפים לבנות מודלים המותאמים לנתונים מסוימים של כל חברה. כמו כן, ניתן להגדיר מחדש את שירות סיווג התמונות, כדי לבצע זיהוי אובייקטים של לקוח מסוים כמו מוצרים, רכיבים וחלקי חילוף.

בחברה אומרים כי שימוש בשירותים מוגדרים מראש או במודלים משופרים דורש ניסיון מועט בלימוד מכונה.

"Leonardo Machine Learning Foundation מביא את הבינה הדיגיטלית ללקוחות, לשותפים ולמפתחים שלנו – בין אם הם רק מתחילים או שכבר יש ברשותם צוותים של מדעני נתונים", אמר מרקוס נוגה, ראש תחום לימודיה המכונה בסאפ.

"לקוחות ושותפים המפעילים צוותים של מדעני נתונים יכולים כעת להפעיל ולהריץ מודלים אישיים באמצעות TresorFlow של LLC מבית גוגל (Google) על גבי Leonardo Machine Learning Foundation", הוסיף נוגה. "משתמשים אלה יכולים ליהנות מממשק רציף עם פלטפורמת הענן של סאפ".

הכותבת הינה שליחת אנשים ומחשבים לכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים