תוכן שיווקי

ת'אלס מציגה: המפתחות להצלחה ב-2023

30/03/2023 14:19
מפתחות ל-"נעילה" טובה ככל הניתן של המערכות הארגוניות.

שנת 2022 תיזכר במיוחד עקב כמה שיאים שנשברו בנוגע לפשעי סייבר. בכל 11 שניות מתקיימת מתקפת סייבר, והנזק הכולל של המתקפות הללו צפוי לעמוד עד 2026 על שישה טריליון דולר. התחזיות צופות כי השנה, ההוצאות על ההתמודדות עם המתקפות יגיעו ל-355.4 מיליארד דולר – זינוק של 58.5% לעומת מה שראינו בשנה שעברה, שבה הן הגיעו ל-217.9 מיליארד. סך עלויות נזקי הסייבר צפויות לגדול בממוצע שנתי של 15%, וב-2025 הן צפויות להגיע ל-10.5 טריליון דולר.

גישה מרחוק למשאבי הארגון הפנימיים היא כבר לא פריבילגיה של בכירים בלבד. לאור הצורך ההולך וגובר בעבודה היברידית מרחוק ומקרוב, נדרש לתת אותה גם לעובדים, בצורה מאובטחת ובכל זמן.

סוגיה נוספת שתופסת מקום של "כבוד" היא מתקפות הכופרה, ה-Ransomware. מחקר חדש מראה שארגון שמשלם על מתקפות כופר עלול ליצור אפקט דומינו: ארגונים שנכנעים לדרישות הסחיטה של התוקפים מממנים, מבלי לדעת, בין שש ל-10 מתקפות כופרה חדשות.

מה על מנהלי האבטחה והמחשוב לעשות?

נשאלות השאלות: מה נדרש ממנהלי האבטחה והמחשוב כדי לתת גישה יציבה ומאובטחת בעולם מלא איומים? כיצד לנהל את המידע מבלי לסכנו? על כך נפרט בפסקאות הבאות.

ובכן, החברות נוטות לעבות את מעגלי האבטחה, אך מהצד השני, ככל שהדרישה היא כמה שיותר עבודה מרחוק, הן נאלצות "לפתוח את שעריהן" לעבודה מכל מקום ובכל מצב. שליטה על מעגלי אבטחה מרובים מהווה אתגר גדול.
דבר נוסף שראינו ב-2021 וב-2022 הוא תוספת של מעל 20 שירותים שונים שספקיות הענן השונות מציעות לחברות לצורך הנגשה של הסביבה הארגונית מבחוץ.

ת'אלס (Thales) מציעה פתרון הוליסטי לאתגרים אלה באמצעות מערכת ה-CipherTrust Security Platform שלה.
ליבת המערכת מונעת משילוב של ניהול מפתחות חכם על סביבות מרובות (סביבות ענן, שרתי נתונים, מערכות גיבוי, שרתי קבצים ופתרונות ענניים כלשהם), שמירת המפתחות ברכיב מאובטח, דמוי כספת, שיכול לשמור את כל הרכיבים הקריפטוגרפיים של הארגון בצורה פיזית ומאובטחת – על פי רגולציית Fips, למשל, ומאפשר לארגון ליישם Root of Trust ארגוני על כל הנדבכים השונים שהוא נדרש אליהם.

כמו כן, ת'אלס מציעה לארגונים הגנה רשתית, על ידי פתרון הצפנה מתקדם לרשתות תקשורת. הפתרון – שנקרא High Speed Encryption או, בקיצור, HSE – מספק לארגון את היכולת להצפין תווך רשתי כולל בין דאטה סנטרים, בין משרדים, ללא כל פגיעה בביצועים ותוך כדי שמירה על רגולציה.

הפלטפורמה מאפשרת ניהול אחיד של כל המידע הארגוני הרגיש בכל צורותיו השונות: בין אם מדובר בסביבות פיתוח (קוברנטיס), בשרתי נתונים (אורקל, SQL ועוד), בניהול מידע בסביבות מולטי קלאוד מגוונות, ביכולת שליטה על המידע ללא תלות בספק הענן ושליטה על המפתחות הארגוניים, ובמיצוב השליטה על המידע בארגון באופן כולל ושלם.

הסיסמה שלנו היא: Thales simplifies the way companies discover, protect and control their most sensitive data. ובעברית: ת'אלס מפשטת את הדרך שבה חברות מגלות, מגנות ושולטות על הדאטה הרגיש ביותר שלהן.

אנחנו נעזור לארגון לזהות היכן כל המידע הרגיש יושב, ניישם את כל מעגלי האבטחה הדרושים על מנת שהמידע יהיה מוגן ונאפשר לארגון את היכולת לנהל את כל המידע הרגיש ממקום אחד – און-פרם או בענן.

בואו, הצטרפו אלינו וקחו את המפתחות לניהול המידע הארגוני אליכם לידיים.

 

 

אירועים קרובים