סוף סוף: אפל השיקה את השעון החכם שלה

מצויד במסך רטינה ומופעל על ידי גלגלת דיגיטלית, ה-Apple Watch סחף את הקהל בקופרטינו ● הוא יימכר החל מראשית 2015, בארבע גרסאות שונות - ויעלה 349 דולר ומעלה

לשלם בקלות. Apple Watch

מזה חודשים יש שמועות והערכות על שעון חכם שאפל (Apple) עומדת להשיק. הערב (ג') זה קרה.

אחרי ההשקה של ה-iPhone בשתי גרסאותיו החדשות, ה-Apple Pay ועוד, וקצת לפני סיום מסיבת העיתונאים, עלה לבמה בקופרטינו טים קוק, המנכ"ל, ובפיו המשפט המזוהה ביותר עם קודמו, סטיב ג'ובס המנוח: "יש לנו עוד דבר אחד להראות לכם". אז הוא הציג את ה-דבר: השעון החכם, שבאפל החליטו לכנות אותו Apple Watch – ולא iWatch, כפי שגרסו ההערכות המוקדמות.

"פשוט הקטנו את הממשק של ה-iPhone והלבשנו עליו רצועת יד", תיאר קוק את הבייבי החדש של אפל. "אבל גם הוספנו יכולות למוצר שקיים כבר שנים ארוכות: השעון".

אחת מאותן יכולות שהובנו במכשיר היא ה-Apple Pay – שירות התשלומים החדש של החברה, שמאפשר לקנות מאפליקציות שונות באמצעות טכנולוגיית NFC.

זום על הגלגלת של ה-Apple Watch

זום על הגלגלת של ה-Apple Watch

קוק הציג גלגלת דיגיטלית, שבהפעלתה מתבצעים זום או שליטה בתפריט. לחיצה עליה מחזירה את המשתמש לעמוד הבית. השעון כולל כמובן מסך מגע, שרגיש לעוצמת הלחיצה – מה שמעניק מימד נוסף לשליטה על המכשיר.

המסך של המכשיר הוא רטינה שמצופה בספיר גבישי. הרצועה הצבעונית ניתנת להחלפה בקלות, והטעינה מתבצעת באמצעות טכנולוגיית טעינה אלחוטית, על ידי משטח נגיעה חיצוני.

ה-Apple Watch יגיע בשתי גרסאות של מסכים, כמו גם בגרסת ספורט עמידה יותר ובמהדורה יוקרתית עם מסגרת מוזהבת. הוא יהיה זמין החל מראשית השנה הבאה, במחיר שיתחיל ב-349 דולר.

טים קוק אמר, כמובן, ש-"שווה לחכות" ל-Apple Watch. נותרו עוד כמה חודשים לראות האם הוא צודק.

השתתף בהכנת הידיעה: יניב הלפרין

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים