פלאפון: עליות ברווחים, יותר מ-200 אלף מנויים חדשים

החברה הציגה זינוק של 56% ברווח הנקי הרבעוני ושל פי שבעה בזה השנתי ● ההכנסות ירדו, אם כי בשיעור קטן למדי

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי. צילום: יח"צ

פלאפון מסיימת רבעון ושנה מעורבים, עם ירידות בהכנסות, אך מצד שני זינוק ברווחים וגידול במספר המנויים לעומת סוף 2016 – כך עולה מהנתונים שפרסמה החברה היום (ה'), כחלק מתוצאות קבוצת בזק.

במהלך השנה הציגה החברה ירידה של 4.77% בהוצאות הכלליות ל-2.47 מיליארד שקלים וקיטון של 3.2% בהכנסות ל-2.55 מיליארד. הירידה הגדולה יותר בהוצאות שיפרה את הרווחיות, ובשנה החולפת זינק הרווח התפעולי ב-125% ל-72 מיליון שקלים וזה הנקי צמח ב-55.7% וסיים את השנה כשהוא עומד על 95 מיליון. מספר מנויי החברה גדל במהלך השנה ב-206 אלף ל-2.525 מיליון.

התוצאות הרבעוניות מראות על ירידה של 3.05% בהוצאות ל-636 מיליון שקלים וקיטון של 0.15%, או מיליון שקלים בלבד, בהכנסות ל-651 מיליון. מתוכן, ההכנסות משירותים, קרי – זמן אוויר, רשמו ירידה של 0.5% ל-437 מיליון שקלים ולעומת זאת, ההכנסות ממכירת ציוד קצה גדלו ב-0.5% ל-214 מיליון. עוד עולה מהנתונים כי הרווח התפעולי הרבעוני של פלאפון הסתכם ב-15 מיליון שקל לעומת הפסד של ארבעה מיליון שקלים ברבעון האחרון של 2016 והרווח הנקי קפץ פי שבעה ועמד על 21 מיליון שקלים.

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, סיכם את השנה ואמר כי היא הייתה "שנת מפנה בחברה. הדבר משתקף היטב בדו"חות הכספיים. החברה ממשיכה להציג תוצאות עסקיות חיוביות, שמשתפרות מרבעון לרבעון ומוכיחות את אסטרטגיית הצמיחה שאנחנו נוקטים בה בשנתיים האחרונות. ניתן לראות בבירור שנבלמה השחיקה בסך ההכנסות, עם הישג יוצא דופן ביחס לרבעון המקביל – קיטון של 0.15% בלבד. זאת, למרות ירידה ב-ARPU בכלל השוק. בנוסף, אנחנו רואים המשך צמיחה חזקה, עליות ברווח הנקי, המשך צמצום עלויות התפעול וביצוע השקעות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים