Amazon Echo יכול להקריא לכם ספר מה-Kindle – רק תבקשו

הזמנים משתנים כל העת, זה ידוע ● האם סוף סוף הגיע הפתרון שיחליף את ספרי הנייר המצהיבים והמאובקים? ● קבלו צעד נוסף בדרך למהפכה

יסייע למשטרה בפרשייה הסבוכה? Amazon Echo

מכירות ה-e-books לא ממש נסקו לגבהים בשנה החולפת, אבל הממציאים והמפתחים השונים בעולם הטכנולוגיה הרי לא שוקטים על שמריהם לעולם, והם ממשיכים לחפש כל העת אחר דרך להפוך את תחום הספרות לכזה שיידרש רק (או גם) באמצעים אלקטרוניים מתקדמים. החידוש האחרון בתחום עשוי בהחלט לדבר אל מי שאוהב פינוק ומינימום מאמץ, או להבדיל למי שסובל ממגבלה כלשהי. בגרסה החדשה של ה-Amazon Echo – הרמקול החכם הייחודי של אמזון (Amazon ) – ניתן להזמין הקראה קולית של ספר מה-Kindle שלכם.

אין אפילו צורך לנקוף אצבע. כשאתם מסיימים לשחק, למשל "מלך הטריוויה" (Jeopardy), ב-Amazon Echo ורוצים להירגע עם ספר, כל שעליכם לעשות הוא פשוט לומר: "Alexa, קראי מובי דיק" – או כל שם של ספר אחר בקינדל – והעוזרת האישית Alexa, שנענית לפקודות קול, תתחיל להקריא כמעט כל דבר שרכשתם או שאלתם מחנות או ספריית ה-Kindle (קרי Kindle Owners' Lending Library) או מההשאלה ללא הגבלה שלהם, Kindle Unlimited, או שקיבלתם גישה אליו דרך Family Library. בהתבסס על הפקודות שאמזון בחרה, ביכולתכם להגיד ל-Alexa מתי להשהות את הקריאה או לחדש אותה מאיפה שעצרתם בעבר, להורות לה לדלג על פרקים ועוד.

מובן שלא ניתן לצפות שההקראה של Alexa תהיה שווה לאיכות ההקראה של מספר שהוא שחקן-קול מקצועי המקריא בעבור Audible. צריך לקחת בחשבון שאם מבקשים מ-Alexa להקריא קטע מוויקיפדיה (Wikipedia) או מאמר חדשות מגלים כי היא משתמשת באותה טכנולוגיית דיבור לכל המשימות הללו. זאת הסיבה לכך שהפיתוח האחרון מתאים רק למי שהצלילים הרובוטיים של העוזרת הקולית לא מפריעים לו. מצד שני, אפשר לנסות ולהתחרט, במיוחד כעת כשהתכונה זמינה ללא תשלום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים