אבי באום, חילן: "נס עוד לא אמרה את המילה האחרונה"

"2015 הייתה שנה טובה לשוק ה-IT המקומי", אמר באום, מנכ''ל הקבוצה, בראיון לאנשים ומחשבים ● הוא הוסיף כי "להערכתי, גם 2016 תהיה שנה בסדר"

אבי באום, יו"ר חילן. צילום: יח"צ

"שנת 2015 הייתה שנה טובה לשוק המחשוב הישראלי, ניתן לראות זאת בדו"חות של חברות ה-IT המקומיות, אלה דו"חות יפים, בסך הכל. הצמיחה בשוק תימשך להערכתי גם השנה". כך אמר אבי באום, מנכ"ל קבוצת חילן.

באום התראיין לאנשים ומחשבים על רקע פרסום תוצאותיה הכספיים של הקבוצה בראשותו. לדבריו, "הסיבה לצמיחה של חברות ה-IT המקומיות היא כי המוצרים והשירותים שהן מספקות – נדרשים לארגונים, הלקוחות שלהם. יש מעבר של ארגונים ושל העולם כולו לכיוון הטכנולוגי-דיגיטלי, וזה מתבטא בביקוש ל-IT".

"השוק עובר תמורות", אמר באום. "הן משפיעות, חלקן לטובה וחלקן פחות לטובה. גם 2016 תהיה שנה בסדר, שנה טובה לחברות ה-IT. זה יקרה בכל המגזרים. המגזר הפיננסי צריך להשקיע הרבה ב-IT, ויהיו השקעות במחשוב גם במגזרי הממשלה והצבא. יש צורך בהשקעות גדולות לתחום".

לקבוצת חילן ארבעה שדות פעילות. "מגזר השכר, הנוכחות ומשאבי האנוש ממשיך להוות את הבסיס האיתן של הקבוצה", אמר באום. בשנה האחרונה נערכנו ופיתחנו פתרונות ייחודיים לשינויים הרגולטורים שחלו בתחום הפנסיוני. השקענו ביכולת להוות 'מתפעל פנסיוני' מלא – החל מינואר 2016. ההשקעות שביצענו במגזר השכר יבואו לידי ביטוי החל מהשנה".

ביוני 2014 חילן רכשה את נס ישראל תמורת 145 מיליון שקלים. שנת 2015 הינה השנה הראשונה שבה נכללו תוצאות נס באופן מלא בדו"חות חילן. לדברי באום, "2015 הייתה שנה עם תוצאות שיא של קבוצת חילן. תוצאות מצוינות אלו הושגו הודות לתרומתה של נס והודות לצמיחה בכל מגזרי הפעילות בקבוצה".

לדבריו, "הביצועים של נס השנה היו מעל ציפיותינו המוקדמות. ההטמעה בפעילות של קבוצת חילן מתקדמת על פי המתוכנן. הפעולות שביצענו מאז רכישת נס מוכיחות את עצמן, כפי שניתן לראות בעיקר בשיפור בשיעורי הרווחיות של מגזר פרויקטים ופתרונות עסקיים".

שחר אפעל, מנכ''ל נס. צילום: ניב קנטור

שחר אפעל, מנכ"ל נס. צילום: ניב קנטור

לשאלת אנשים ומחשבים על הסיבות לכך, השיב באום כי "הפרויקטים שנס ערכה היו מוצלחים. ניהול נכון ויעיל של שחר אפעל, מנכ"ל נס, תרם אף הוא. נס שבה לפעול ב'בסיס' שלה והשילוב של זה עם ניהול נכון – השיג תוצאות טובות, עם בניית תשתית לשנים הטובות הבאות. נס נצמדה לתחומים בהם היא יודעת לעשות ולפעול הכי טוב, בלי להיכנס להרפתקאות. יצאנו ממקומות לא רווחיים, נכנסנו למקומות בעלי ערך אמיתי. נס עוד לא אמרה את המילה האחרונה בשוק".

בעולם תשתיות ה-IT, אמר באום, "שנה אחרי המיזוג של ווי אנקור, אנו עדים לתוצאות בעלות שיפור דרמטי, עם עליה של קרוב ל-35% ברווח. המיזוג נותן את אותותיו".

שדה הפעילות הרביעי הוא מכירת מוצרי תוכנה, עם NessPRO ועם QlikView ישראל. "הפעילות בתחום זה עשתה שנה מצוינת", אמר באום, "כולל קבלת הזיכיון של CA בארץ. הפעילות ב-2015 נותנת גיבוי חזק לשנת 2016".

"בשנת 2015 בוצעו השקעות אשר יהוו תשתית להמשך ביסוסה וצמיחתה של החברה, במגזר השכר ובמגזרי פעילות נוספים", סיכם באום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים