איילנד הכפילה את שוויה בחצי שנה בלבד – לשלושה מיליארד דולר

החברה, שפיתחה דפדפן ארגוני, גייסה 175 מיליון דולר, בהובלת קוטו וסקויה קפיטל ● ההכנסות שלה צמחו בשנה האחרונה ביותר מפי שניים ● הכסף ישמש להמשך התרחבותה, כולל לגיוס עובדים נוספים למרכז המו"פ

מימין: דן אמיגה ומייק פיי, מייסדי איילנד.

חברת הדפדפנים הארגוניים איילנד הודיעה היום (ג') כי גייסה 175 מיליון דולר בסבב D, לפי שווי של שלושה מיליארד – פי שניים מהשווי שעל פיו היא ביצעה את הסבב הקודם לפני כחצי שנה. את הסבב הנוכחי הובילו המשקיעה החדשה, קוטו (Coatue Management), שהשקיעה בחברות כמו אובר, SpaceX וסלאק, והמשקיעה הקיימת, סקויה קפיטל, והשתתפו בו משקיעים קיימים נוספים. עד היום גייסה החברה 487 מיליון דולר, כולל סבב הגיוס הנוכחי.

איילנד מעסיקה יותר מ-250 עובדים, מתוכם 150 בישראל, והשאר בדאלאס ובערים נוספות בארצות הברית. בשנה הקרובה מתכוונת החברה להכפיל את מספר העובדים במרכז הפיתוח שלה. מאיילנד נמסר כי הכנסותיה השנתיות צמחו בשנה האחרונה ביותר מפי שניים והן מסתכמות בעשרות מיליוני דולרים. היא מעריכה כי הצמיחה שלה צפויה להימשך בשנים הקרובות, עם התרחבות מגמת העבודה מרחוק, ועם המעבר של ארגונים לשירותי ענן ורשתות מתקדמות.

יש לציין שאיילנד הוקמה במהלך משבר הקורונה, בספטמבר 2020, על ידי מייק פיי, שמשמש כמנכ"ל החברה, ודן אמיגה, סמנכ"ל הטכנולוגיות שלה. פיי היה מנהל טכנולוגיה ראשי במק'אפי ואמיגה הקים את פיירגלאס, שנמכרה לסימנטק ב-2017 תמורת 250 מיליון דולר. החברה היא אחת מ-17 חברות ישראליות שנכללו ברשימת ה-Fortune Cyber 60 לשנת 2024.

הפלטפורמה של איילנד משמשת ארגונים במגוון תעשיות. יש לחברה מאות לקוחות, כולל חברות רבות שנכללות ברשימת הפורצ'ן 100, במגוון ענפים, ובכלל זה בנקים, חברות תעופה, חברות ביטוח, רשתות בתי מלון, רשתות שיווק, חברות בריאות, חברות טכנולוגיה, אולפני טלוויזיה, חברות גיימינג ועוד.

הדפדפן הארגוני שלה כולל אבטחת מידע, בקרה על מערכות מידע ורשתות, הגנה על נתונים, גישה ליישומים ויכולות אוטומציה לניהול תהליכי עבודה. בחברה אומרים כי הוא מביא לשיפור חוויית העבודה של משתמשי הקצה, להגברת היעילות ולצמצום עלויות התוכנה והתפעול. כל זאת, עם גישה מאובטחת מכל מכשיר, בכל מקום. הטכנולוגיה של איילנד מורכבת ממודולים שונים שיוצרים פלטפורמה ארגונית רחבה, שעליה ניתן לפתח מוצרים נוספים.

לדברי פיי, "ארגונים זקוקים לתכונות אבטחה ופרודוקטיביות מתקדמות, שדפדפנים צרכניים לא נועדו לספק. ידענו שניתן מענה לנקודות תורפה קריטיות, אך הופתענו לטובה מהקצב המהיר שבו לקוחות אימצו את איילנד – החל מרשתות מלונות גדולות ובנקים מובילים, ועד לרשתות קמעונאות ארציות ולחברות קטנות יותר. המימון החדש יאפשר לנו להשקיע יותר במחקר ופיתוח ובתמיכה בלקוחותינו ברחבי העולם".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים