AWS לא תוכל למכור VMware Cloud בענן שלה

מנכ"ל ברודקום הודה בכך, וב-AWS, כמו גם בקרב שותפים שלה ושל VMware - מאוכזבים ● עתיד המוצר מוטל בספק

ב-AWS לא אוהבים את ההחלטה של ברודקום.

AWS ושותפיה לא יוכלו עוד למכור את VMware Cloud בענן שלה – כך דווח לפני ימים אחדים. זאת, כי ברודקום, הבעלים של ענקית הווירטואליזציה, רוצה שהלקוחות שלה ירכשו את השירות ישירות ממנה.

ענקית הענן מסרה בתגובה כי "אנחנו מאוכזבים מכך ש-AWS כבר לא פועלת כמשווקת של VMware Cloud on AWS. נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם ברודקום כדי לשרת את הלקוחות המשותפים שלנו. נישאר מחויבים לעזור ללקוחות לנצל את מלוא היתרונות של שירותי הענן הטובים ביותר עבור העסק שלהם, כולל VMware Cloud on AWS".

נשיא ומנכ"ל ברודקום, הוק טאן.

נשיא ומנכ"ל ברודקום, הוק טאן. צילום: יח"צ

"זה כל כך פשוט"

בפוסט בבלוג שלו, הוק טאן, מנכ"ל ברודקום, אישר את הדיווח וכתב כי "VMware Cloud on AWS כבר לא נמכר ישירות על ידי AWS או שותפי הערוץ שלה. זה כל כך פשוט". לדברי טאן, "לקוחות שרכשו בעבר את VMware Cloud ב-AWS מ-AWS יעבדו כעת עם ברודקום, או עם משווק מורשה של ברודקום, כדי לחדש את המנויים שלהם ולהרחיב את הסביבות הטכנולוגיות שלהם".

לדבריו, לקוחות שיש להם מנויים פעילים למשך שנה או שלוש שנים עם תשלומים חודשיים, שנרכשו מ-AWS – ימשיכו לקבל חשבוניות ממנה עד לסוף התקופה האמורה.

מעבר להודעה של טאן, ברודקום לא הגיבה בנושא.

"כוונת ברודקום – 'לדרדר' את שותפי VMware"

בכיר בספקית פתרונות IT, שהיא שותפה הן של AWS והן של ברודקום, אמר לעיתונות הטכנולוגית בארצות הברית כי "הצעד הזה מעיד, שוב, שכוונת ברודקום היא 'לדרדר' את שותפי VMware… ההיסטוריה הארוכה של VMware, שכונתה 'אלופת ערוצים', התאיידה בגלל ברודקום". הבכיר הוסיף: "אז עכשיו ברודקום חסמה אותנו מלמכור את VMware Cloud ב-AWS, וזה מביא את העצבים (כך במקור – י"ה) על החבר'ה האלה. למה לכל הרוחות שננסה למכור VMware Cloud ב-AWS ללקוח אי פעם? נוריד אותם מזה בהקדם האפשרי". הוא העריך כי ברודקום רוצה באמצעות מהלך הזה להוציא את המוצר מהשוק, בהדרגה: "למי יש ספק ש-VMware Cloud ב-AWS לא יהיה בסביבה בעוד כמה שנים? יש לנו כמה לקוחות גדולים שמשתמשים בזה. כשהמנוי שלהם ייגמר, גם VMware Cloud ב-AWS ייגמר".

יצוין שבשבוע שעבר, AWS קראה ללקוחת שלה להעביר מכונות וירטואליות ומכשירים של VMware ל-Amazon Elastic Compute Cloud (Amazon EC2).

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוסי הטוני שולט בספאם

    העתקתי את הכתבה ולא ראיתי שהוק אמר בדיוק הפוך VMware Cloud on AWS - here today, here tomorrow לחפש בגוגל ופשוט לראות שהכתבה שלי היא טעות

אירועים קרובים