איילנד גייסה 100 מיליון דולר לפי שווי של 1.5 מיליארד

החברה, שמפתחת דפדפן ארגוני מאובטח, סיימה סבב C וגייסה עד כה 325 מיליון דולר

מימין: דן אמיגה ומייק פיי, מייסדי איילנד.

חברת אבטחת המידע הישראלית-אמריקנית איילנד, שמפתחת דפדפן ארגוני מאובטח, הודיעה היום (ג') כי היא גייסה 100 מיליון דולר בסבב C, לפי שווי של כ-1.5 מיליארד. את הגיוס הובילה קרן פריסם קפיטל, והשתתפו בו קנאפי קפיטל והמשקיעות הקיימות בחברה, אינסייט פרטנרס, סטרייפס וג'ורג'יאן. יש לציין שהסבב הושלם עוד לפני פרוץ המלחמה הנוכחית. יחד איתו, סכום הגיוסים של איילנד עד כה עומד על 325 מיליון דולר.

איילנד נוסדה על ידי דן אמיגה ומייק פיי, שמשמש כמנכ"ל החברה. היא מעסיקה 225 עובדים במטה שלה בדאלאס ובמרכז המו"פ בתל אביב. בחברה מציינים שהדפדפן הארגוני שלה "נותן מענה לסוגיות המאתגרות ביותר הניצבות בפני ארגונים, בין היתר בשל דפוסי העבודה המודרניים של עבודה מרחוק, שימוש במכשירים אישיים (BYOD – ר"ת Bring your own Device) וגישה של עובדי קבלן למערכות. בנוסף לפתרונות אבטחה, איילנד מספקת חוויית משתמש משופרת ומגבירה פרודוקטיביות בקרב משתמשים, בזכות מבנה המערכת, שמתפרש באופן מקיף על גבי כל סוגי המכשירים, מערכות ההפעלה והאפליקציות הקיימים".

החברה מסרה כי היא מכרה יותר משני מיליון דפדפנים ללקוחות שונים, חלקם חברות שמדורגות ב-20 המקומות הראשונים ברשימת פורצ'ן 100.

ייעוד הכסף: התרחבות גלובלית והשקעה אגרסיבית במו"פ

פיי אמר כי "גיוס ההון יאיץ את יכולתנו להמשיך להתרחב גלובלית, להשקיע באגרסיביות במו"פ ולתמוך בלקוחות".

ג'יי פארק, מייסד משותף ושותף מנהל בפריסם קפיטל, ציין ש-"איילנד היא יוצרת הקטגוריה ומובילה ברורה בשוק הדפדפנים הארגוניים, שהפך במהירות לאחד המרגשים ביותר בעולמות אבטחת המידע וה-IT מזה שנים. פוטנציאל שוק עצום גלום בדרכים חדשניות לעבודה מאובטחת ופרודוקטיבית, שאיילנד מביאה איתה. היא הוכיחה עליונות מוצר והצלחה בתמיכה ברבות מהחברות הגדולות בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים