סוף סוף: אפל תיקנה את בעיית השעון המעורר ב-iPhone

בחודשים האחרונים התלוננו משתמשי iPhone, שעל אף ששכיוונו שעון מעורר, הוא לא פעל ולא העיר אותם בזמן * הסיבה, מסתבר, נעוצה בתכונת Attention Aware, שמשתיקה את הקול כאשר המשתמש לא מביט על הטלפון

טופלה בעיית השעון המעורר ב-iPhone.

אפל, סוף סוף, סיפקה התייחסות לתקלה מוזרה ש לא מעט משתמשי iPhone התלוננו עליה בחודשים האחרונים: על אף שכיוונו שעון מעורר, הוא לא פעל ולא העיר אותם בזמן. היו משתמשים שגם העלו סרטונים ברשתות החברתיות, שבהם הם מספרים, כי למרות כל הניסיונות השעון לא עבד אפילו כמה ימים ברציפות, וזאת למרות שהקפידו לעשות את כל הצעדים הנדרשים.

כעת מתברר שמדובר בתקלה, שנובעת מהתפעול של תכונה חדשה שהושקה בינואר האחרון עבור משתמשי iPhone  בגרסה X ומעלה, ונקראת Attention Aware. התכונה משתמשת במצלמה של הטלפון, גם אם משתמשים בה לצורך Face ID או לא כדי לפתוח נעילה, כדי לבחון האם המשתמש ממוקד בשימוש בטלפון. לפי אפל, המטרה היא לא לכבות את המסך אם המשתמש מביט אליו, מצד אחד, ומצד שני אם המשתמש מניח את הטלפון בצד לא לגרום לו להפריע – ואחד הדברים שזה גורם הוא הנמכת עוצמת הקול של התראות עד להשתקה מוחלטת.

ובכן, התכונה הזאת מתייחס בטעות אל הפעילות של השעון המעורר כהתראה. מכיוון שבשעות הלילה, בעיקר, כשהטלפון מונח בצד והמשתמש בכלל מביט אל עולם החלומות, התכונה הזאת פשוט מבטלת בפועל את השעון המעורר.

התכונה Attention Aware מופעלת כברירת מחדל. מכיוון שכך, יש להיכנס את Face ID ! Passcode כדי להפסיק את השימוש בה, אלא אם אתם מאלה שלא משתמשים בשעון מעורר.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רות

    אפשר להגיה את הקטע האחרון של הכתבה? מה בדיוק צריך לעשות?

  2. אני, הברווז המקורי

    מתי הם יתקנו את המחדל שנקרא iOS ?

אירועים קרובים