האיחוד האירופי לאפל: תפתחו גם את iPadOS לאפליקציות חיצוניות

אפל נדרשת לפתוח בתוך חצי שנה את מערכת ההפעלה שלה לטאבלטים להתקנת אפליקציות מצד שלישי ● זה לא אמור להיות מסובך, לאור העובדה שהיא כבר עשתה זאת בגרסה האירופית של iOS

עוד דרישה של האיחוד האירופי מאפל.

האיחוד האירופי דורש מאפל להביא לידי ביטוי את פתיחת המערכות שלה גם במערכת ההפעלה של החברה לטאבלטים, iPadOS. זאת, בהתאם לחוק השווקים הדיגיטליים (חוק ה-DMA).

בתחילת מרץ האחרון שחררה אפל את גרסה 17.4 של iOS, שבמהדורתה האירופית מאפשרת התקנה של אפליקציות ישירות מאתרי צד שלישי, ולא רק דרך App Store. אמנם, לאיחוד יש השגות לגבי הדרך שבה אפל מיישמת את הדרישות לפי חוק ה-DMA, והוא אף פתח בחקירה בנושא, אבל התנועה בכיוון כבר יצאה לדרך.

אלא שבמקביל, שחררה החברה את iPadOS 17.4, ומכיוון שהאיחוד דרש זאת, גרסה זו של מערכת ההפעלה לאייפדים לא מכילה את התיקונים הללו. באיחוד מגיעים לזה עכשיו, ובדרישות זהות – מה שלא ממש הפתיע אף אחד, בוודאי לא את אנשי אפל.

אפל קיבלה חצי שנה ליישם את הדרישות במערכת ההפעלה שלה לטאבלטים בהתאם לחוק ה-DMA, והשאלה היא האם זה יקרה בגרסה 18 של מערכת ההפעלה, או בעדכון מיוחד. היישום לא אמור להיות מסובך, במיוחד לאחר שהוא בוצע עבור מערכת ההפעלה לאייפונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים