iOS 17.4 ו-iPadOs 17.4 כבר כאן; מה חדש?

הגירסאות החדשות כוללות תיקוני אבטחה, והשינוי החשוב ביותר: היענות של אפל לחוקים החדשים של האיחוד האירופי, שיאפשרו למשתמשים להתקין אפליקציות מחנויות צד שלישי ולא רק מה-App Store

גירסה חדשה של מערכת ההפעלה.

אפל שחררה את הגירסאות של מערכות ההפעלה הניידות שלה, iOS 17.4 ו-iPadOs 17.4. גרסאות אלו מכילות, בין השאר, מספר תיקוני אבטחה, ששניהם מהם מוגדרים כחשובים יותר מכיוון שאפל קיבלה דיווחים שהם מתקנים בעיות שייתכן שכבר נוצלו בפועל.

אחד מהם התייחס לקרנל של המערכת, שתוקף היה יכול לנצל כדי לקבל גישה להרשאות כתיבה וקריאה וכך לעקוף את הגנות הזיכרון בתוך הקרנל. השני מתייחס למנגנון ה-RTKit של מערכת ההפעלה, והתוצאה זהה לזו של בעיית הקרנל.

אבל מה שמסמן את הגירסה הזו, ואפילו כנראה כגירסה שתירשם בדפי ההיסטוריה, הוא ההיענות, לפחות על הנייר, לחוקים החדשים של האיחוד האירופי שאילצו את אפל לתמוך בהתקנת אפליקציות מחנויות צד שלישי – ושוב, לפחות על הנייר, כי מפתחים שירצו למכור ואפילו לאפשר בחינם את האפליקציות שלהם שלא דרך ה-App Store ידרשו לשלם די הרבה כסף לאפל.

מעבר לכך יש גם למעלה מ-100 סמלונים חדשים בעקבות עדכון ה-Unicode 15.1 מלפני מספר חודשים, שדרוג של תוכנת המוזיקה, שיאפשר לצרף שירים שמזוהים בהשמעה ישירות לספריית Apple Music ולרשימות ההשמעה שלהם.

צבי קצבורג

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אדם

    מה עבר לכם בראש שהשתמשתם בתמונה של אייפון 4 לכתבה?😳😳😳 ועוד הדבקתם את הלוגו של iOS 17. וואו... מביך. המכשיר פאקינג בן 14 שנה בערך.

אירועים קרובים