פרסום ראשון

סבב מינויים ב-GIV: יוסי עפרוני מונה למנכ"ל

מאיר גבעון, הבעלים והמייסד, ימשיך לכהן כנשיא ויו"ר פעיל, ויתמקד בהרחבת הפעילות הגלובלית של החברה ובפתיחת שלוחות בחו"ל ● בנו, תום גבעון, יחליף את עפרוני כסמנכ"ל השיווק

יוסי עפרוני, המנכ"ל החדש של GIV.

חברת התוכנה והפתרונות לשוק הארגוני GIV הודיעה היום (ג') על סבב מינויים בצמרת הנהלת החברה, שבבעלות מאיר גבעון ומשפחתו. זאת, כחלק מהתארגנות ניהולית חדשה שעליה החליט גבעון, לקראת התרחבות פעילותה בארץ ובחו"ל.

במסגרת הארגון מחדש, יוסי עפרוני, המכהן כיום כסמנכ"ל השיווק והמכירות, קודם לתפקיד מנכ"ל GIV. מאיר גבעון, שייסד את החברה לפני 23 שנים, ימשיך לכהן כיו"ר פעיל וכנשיא, ויתמקד בפיתוח הפעילות הגלובלית שלה. החברה מתכננת לפתוח סניפים בחו"ל, כדי לענות על ביקושים במדינות שונות. את עפרוני יחליף תום גבעון, בנו של מאיר, שעובד בחברה שנים רבות.

עפרוני הצטרף ל-GIV ב-2011, כסמנכ"ל השיווק והמכירות, לאחר תקופה ארוכה שבה שימש כמנמ"ר יורוקום. בהודעת GIV צוין כי הוא תרם רבות לכך שקצב הצמיחה השנתי של החברה בעשור האחרון הוא דו ספרתי, והוא היה שותף, יחד עם הסמנכ"לים הנוספים ובהובלת גבעון, בפיתוח הפתרונות הוורטיקליים הרבים שלה.

"אני מודה להנהלת החברה על האמון שנתנה בי", אמר עפרוני. "אני יוצא למסע עם צוות של מנהלים ועובדים מעולים ברמה הכי גבוהה שאפשר". לדבריו, "העקרון שבו אנחנו מאמינים הוא שאם יש עובדים מרוצים, יש גם לקוחות מרוצים. עקרון זה הוכיח את עצמו ב-20 השנים האחרונות – וכך יהיה גם בעתיד".

גבעון בירך את עפרוני ואמר כי "אני בטוח שגם בתפקידו החדש, הוא יצעיד את החברה למימוש אתגריה הבאים, תוך המשך העמקת שיתופי הפעולה עם הלקוחות והשותפים הטכנולוגיים".

תום גבעון, סמנכ"ל השיווק והמכירות החדש של GIV.

תום גבעון, סמנכ"ל השיווק והמכירות החדש של GIV. צילום: עצמי

תום גבעון, שכאמור יחליף את עפרוני כסמנכ"ל השיווק והמכירות, הוא מהנדס ומנתח מערכות בהכשרתו, ומעיד על עצמו שלמעשה, הוא עובד בחברה עוד מתקופת התיכון. גבעון סיים לימודי תואר ראשון בהנדסת חומרים מאוניברסיטת בן גוריון, והמשיך ללימודי ניתוח מערכות בטכניון. במקביל ללימודים, הוא מילא שורה של תפקידים ב-GIV, ותרם בנושאים המשלבים הנדסה עם טכנולוגיות מידע.

"במלוא הצניעות, אני יכול להגיד שעברתי את כל החישוקים בחברה ממנהל זוטר, וטיפסתי בסולם התפקידים. לא קיבלתי שום הנחות, וזה מאפשר לי לקבל על עצמי את התפקיד החדש, החשוב כל כך", ציין גבעון הבן.

מינויים נוספים

בנוסף למינויים אלה, GIV הודיעה על סבב מינויים בקרב הסמנכ"לים הוותיקים בחברה, שקודמו לסמנכ"לים בכירים (SVP). מטרת השינויים, לפי הודעת החברה, היא יצירת שכבת מנהלי תחומים ומנהלי ורטיקלים כשכבת הנהלה נוספת. הסמנכ"לים שקודמו הם: ירון רפופורט יכהן כסמנכ"ל בכיר לפתרונות וטכנולוגיות; צחי הדר – כסמנכ"ל בכיר למו"פ; יאיר כהן – כסמנכ"ל בכיר לתפעול ופרויקטים; ובילי גבעון תהיה סמנכ"לית בכירה למשאבי אנוש.

מאיר גבעון, מה הסיבה לסבב המינויים הרחב הזה?
"GIV מספקת פתרונות תוכנה ורטיקליים מתקדמים לניהול חכם של מערכות מידע ותשתית במגזרים כגון תחבורה, שלטון מקומי, ניהול קמפוסים ונדל"ן, וכן פרויקטים לאומיים בסקטורים האזרחי והביטחוני.

המבנה הארגוני החדש הוא אבולוציה ולא רבולוציה. הקמתי את החברה לפני 23 שנים, אז היינו חברה קטנה. האתגר הקשה ביותר בחייה של חברה הוא המעבר להיות חברה בינונית, כפי שאנחנו כיום, עם מעל 60 עובדים ופריסה רחבה של פעילות. בצעד הנוכחי אנחנו עושים קפיצת מדרגה, כאשר הניהול השוטף ייעשה על ידי עפרוני ואני אוביל את הפעילות בחו"ל. פיתוח המוצרים והוורטיקלים, מרכז הידע והפיתוח, וכן האינטגרציה והיישום, יישארו בישראל, וככל הניתן, גם התמיכה הטכנית תבוצע מכאן. היכן שלא ניתן, נבצע התאמה לפתרונות מקומיים".

מאיר גבעון, המייסד, הנשיא והיו"ר הפעיל של GIV.

מאיר גבעון, המייסד, הנשיא והיו"ר הפעיל של GIV. צילום: יח"צ

כיצד השפיעה המלחמה על פעילות החברה?
"השוק שלנו, כמו יתר התחומים במדינה, הושפע בכמה מישורים, וזה התחיל עוד לפני המלחמה. כיום, מי שלא חייב – לא מוציא כסף, וזה משפיע על היקף ההשקעות, אם כי אצלנו זה הורגש פחות, כי מרבית הלקוחות שלנו לא נפגעו. בסך הכול. אני יכול לומר שלמרות תנאי שוק קשים, עליית ריבית, המאבק על הרפורמה המשפטית והמלחמה, סגרנו את 2023 עם היקף מכירות גדול יותר מ-2022, ובהתאם לזה הרווחיות שלנו. צריך בנוסף לזכור שרוב הפרויקטים שלנו הם במגזר הציבורי, והם מטבעם פרויקטים לטווח ארוך – מה שמשפיע על פעילות מערכות המידע, שאליהן אנחנו מכוונים את הפרויקטים שלנו.

אני חייב לציין עוד שלמרות הכול, עשינו את כל המאמצים לשמור על העובדים שלנו, שהם הנכס הכי חשוב שלנו. לא הוצאנו לחל"ת, ספגנו עלויות ונתנו הרבה מאוד תמיכה בעובדים, במשפחות שגויסו ובכאלה שנפגעו.

אנחנו צופים קדימה בתקווה, ממשיכים להרחיב את החברה. אחד העוגנים שלנו הוא ההון האנושי. יש פה עובדים שהולכים איתנו שנים רבות, אף על פי שיש להם לא מעט הזדמנויות בחוץ – וזה אומר הרבה על GIV".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים