דניס מרפי, נימבל: "הטכנולוגיות של חברות האחסון המסורתיות יילכו בדרכן של הדינוזאורים"

לדברי מרפי, סגן נשיא עולמי למכירות בחברה, "המאפיין את פתרונות האחסון של היצרניות הוותיקות הוא שהם מתבססים על ארכיטקטורות בנות עשרים שנה או יותר ואין בהם יתרון טכנולוגי כלשהו - מה שהיה מאובטח לפני שבע שנים, בוודאות אינו בטוח כיום"

דניס מרפי, סגן נשיא עולמי למכירות, נימבל

"עבדתי ב-EMC בשנות ה-90', ורבים מעמיתי עבדו בנט-אפ (Netapp). הטכנולוגיות של חברות האחסון המסורתיות יילכו בדרכן של הדינוזאורים", כך אמר דניס מרפי, סגן נשיא עולמי למכירות, נימבל (Nimble Storage).

מרפי ביקר בשבוע שעבר בארץ ונפגש עם לקוחות ושותפים עסקיים של החברה. לדבריו, "המאפיין את פתרונות האחסון של היצרניות הוותיקות הוא שהן מתבססות על ארכיטקטורות בנות עשרים שנה או יותר. חלק ניכר מהמנמ"רים וממנהלי התשתיות לא אוהבים את הגישה המסורתית הזו, ורוצים תפיסות שאינן שמרניות – ופה אנו באים ועונים על הצורך להטמיע חדשנות במערכי האחסון בארגונים. הפתרונות המסורתיים נבנו במילניום הקודם ואין בהם יתרון טכנולוגי כלשהו. מה שהיה מאובטח לפני שבע שנים, בוודאות אינו בטוח כיום".

החברה, אמר מרפי, "הוקמה ב-2008 על ידי בכירים בנט-אפ לשעבר. המוצר שלה הושק ב-2010, והונפקה ב-2013. מטה החברה נמצא בסן חוזה, קליפורניה, יש לה שיעור צמיחה שנתי של יותר מ-80%. זהו נתון גבוה משמעותית מול שאר השחקניות בתחום, ששיעור הצמיחה שלהן עומד על אחוזים בודדים – או שטוח. נימבל מונה כיום יותר מ-1,000 עובדים ולה יותר מ-6,000 לקוחות ארגוניים, עם יותר מ-1,000 מפיצים".

"ארגונים נמצאים במצב בו הם חווים גידול אקספוננציאלי בהיקף המידע המאוחסן, וכך יש להם אלפי ועשרות אלפי דיסקים", הסביר מרפי. "זאת, בשל השימוש במערכות בנות 24 שנים של EMC ונט-אפ. בעבר, הדגש היה על ביצועים – ואילו כיום יש אתגרים נוספים שנדרש לענות להם בעולם האחסון". הוא הסביר כי "לרוב ספקיות האחסון יש מערכות לטובת ביצועים מהירים, והן יקרות, ולצדן – יש מערכות המטפלות בהיבט הקיבולת, שהן זולות יותר. אנו משלבים בין שני האתגרים, של ביצועים עם קיבולת, לצד יכולת גידול והתרחבות מהירה, הגנה משולבת והתאוששות פרואקטיבית". כך, אמר מרפי, "אנו עונים לבעיה המאפיינת את כלל הספקיות בתחום, של ניצול חלקי ולא יעיל של מערכות האחסון".

אוספים נתונים מדי דקה

בהיבט הפרואקטיביות, ציין מרפי כי "כל מערכות האחסון מדווחות על נתוני הביצועים אחת לשבוע, או בעת תקלה. אנו אוספים נתונים מדי דקה, ובדרך זו פותרים 92% מהתקלות עוד בטרם הן הפכו לתקלות אמת".

לשאלת אנשים ומחשבים על המתחרות, ובראשן עסקת EMC-דל (Dell), אמר מרפי כי "אנו רואים בשוק את היטאצ'י (Hitachi Data Systems), את יבמ (IBM) אנו חשים פחות. המיזוג של EMC ודל מעלה חששות בקרב הלקוחות הארגוניים. ל-EMC יש את תחומי ההובלה שלה ולדל – יכולות אחרות. לא ברור לי איך ה'ממוצע' בין שתיהן יעשה טוב ללקוחות. בכלל, מדובר בהיצע של עשרות מוצרים מכמה משפחות מערכות אחסון שונות, איני רואה את איש המכירות שמצליח במשימה. עבורנו, בנימבל, מדובר בהזדמנות".

לדבריו, "יש לנו מענה לבריתות של סיסקו (Cisco) עם EMC ונט-אפ בדטה סנטר. חברנו לסיסקו, ל-VMware ולספקיות אחרות, ואנו מציעים את SmartStack, תשתית מוכחת ליישומים קריטיים לעסקים, המסייעת לכל ארגון לתפעל סביבה וירטואלית לטובת יישומים אלה".

הסניף הישראלי של החברה הוקם לפני כשנה ורפי שקולניק הוא מנכ"ל נימבל ישראל ואפריקה. One1, טלדור ו-DNA IT משמשות כאינטגרטוריות של המערכות שלה בארץ. "אנו משקיעים בסניף הישראלי כי אנו מאמינים בשוק הזה", אמר מרפי.

"יש לנו כבר כ-20 לקוחות במגזרי ההיי-טק, מלונאות, תעשייה, ומוסדות חינוך. אני צופה כי בשנה הבאה נכפיל את כוח האדם פה, כמו גם את היקף המכירות שלנו בישראל, לצד גידול בקצב הצמיחה".

"פתרונות האחסון ההיברידי שלנו מאפשרים להשיג שיפורים בביצועי היישום ובנפח האחסון, ולדלג על צווארי בקבוק הנובעים ממערך האחסון", סיכם מרפי. "בה בעת, אנו מספקים יכולות גבוהות של הגנה על נתונים והורדת עלויות. אנו מעניקים ללקוחות פלטפורמת אחסון שבאופן דינאמי וחכם מספקת משאבי אחסון לפי צרכים משתנים של האפליקציות העסקיות – כשהכל נעשה באופן שקוף למשתמש, עם שרידות של 99.999% ויכולת לענות על רוב הבעיות באופן אוטומטי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים