אמן הטמיעה מערכת לניהול הנתונים ההיסטוריים של הלמן אלדובי; ההיקף: חצי מיליון שקלים

המערכת מאפשרת לבית ההשקעות לשמר ולאחזר את הנתונים ההיסטוריים בקופת הגמל, לטובת פעילויותיה השונות

קבוצת אמן. פרויקט בהיקף חצי מיליון שקלים

קבוצת אמן הטמיעה מערכת לניהול המידע ההיסטורי בבית ההשקעות הלמן-אלדובי. הפרויקט החל בדצמבר 2013 והסתיים באחרונה, והיקפו הכספי עומד על חצי מיליון שקלים.

המערכת מאפשרת לבית ההשקעות לשמר ולאחזר את הנתונים ההיסטוריים בקופת הגמל, לטובת פעילויותיה השונות. היא משרתת 220 מעובדי בית ההשקעות ופרי פיתוח של קבוצת אמן.

בשנת 2013 העבירה חברת הגמל של בית ההשקעות את תפעול קופות הגמל מהבנקים יהב ודיסקונט לבנק מזרחי-טפחות. כחלק מהפתרון התפעולי המתחייב מכך, נדרשת יכולת שימור היסטורית של הנתונים הדיגיטליים הקיימים במערכות התפעוליות הקודמות. זאת, לטובת מתן מענה לעמיתים שיבקשו לקבל בעתיד מידע מהנתונים הללו.

במסגרת הפרויקט הוסבו כלל הנתונים ההיסטוריים בקופות הגמל, מיום הקמתן ותפעולן בבנקים יהב ודיסקונט, למערכת אחידה, שמכילה מערך שאילתות לפי תכנים עסקיים. כך, יכולים המשתמשים להפיק דו"חות היסטוריים לפי מה שנדרש.

בית ההשקעות הלמן-אלדובי הוקם בשנת 1995 ומנהל נכסים בהיקף של יותר מ-14 מיליארד שקלים, עבור כ-270 אלף לקוחות. הוא מנוהל על ידי רמי דרור ומציע שירותים ומוצרים פיננסיים, בדגש על חסכון לטווח בינוני ולטווח ארוך.

לדברי יאיר אהרוני, מנכ"ל חברת קופות הגמל והפנסיה של הלמן-אלדובי, "במטרה לשמר את רמת השירות הגבוהה של בית ההשקעות ולפעול בהתאם להנחיות ולתקנות משרד האוצר, החלטנו להקים פרויקט להקמת מערכת הנתונים ההיסטוריים. המעבר נעשה באופן נאות ומהיר, תוך התחשבות בכל המדדים הרגולטורים החשובים".

פרי פוירשטיין, סגן מנהל חטיבת הפיננסים והיישומים בקבוצת אמן, ציין כי "המערכת שהטמענו מבוססת על 'קוביות מידע' של תוכן עסקי, שמחולקות לפי הנושאים התפעוליים של קופות הגמל וקרנות ההשתלמות של בית ההשקעות. המידע הזה כולל נתונים מנהליים של עמיתי הקופה לדורותיה, ונתונים פיננסיים אודות הקופות עצמן, כפי שתופעלו בבנקים יהב ודיסקונט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים