אלוף (מיל') יצחק גרשון יוביל את הפיתוח העסקי של סייבר 2.0

גרשון, לשעבר מפקד פיקוד העורף, מצטרף לחברה שבין מקימיה נמצא הרצל עוזר, לשעבר מנכ"ל ויו"ר HOT

אלוף (מיל') יצחק (ג'רי) גרשון, מנהל הפיתוח העסקי של סייבר 2.0

אלוף (מיל') יצחק (ג'רי) גרשון הצטרף אתמול (א') לחברת סייבר 2.0 וינהל את הפיתוח העסקי שלה. זאת, לאחר שבמסגרת שירותו הצבאי צבר ניסיון גם בתחום הטכנולוגי.

במסגרת תפקידיו פיקד אלוף (מיל') גרשון על יחידות רבות בצה"ל, ובכלל זה על חטיבת הצנחנים, אוגדה 98 וכוחות צה״ל ביהודה ושומרון. הוא היה אף מפקד פיקוד העורף בזמן מלחמת לבנון השנייה.

מסייבר 2.0 נמסר כי גרשון הוא מומחה ללוחמה בטרור ולתחום הגנת המולדת (HLS). במסגרת שירותו הצבאי, ולאחר מכן האזרחי (בשש השנים האחרונות הוא ניהל את FIDF – ארגון ידידי צה"ל בארצות הברית), הוא צבר ניסיון באפיון, בקליטה ובהטמעה של מערכות טכנולוגיות – הן תוכנה והן חומרה, ברמות הלאומית והארגונית. במקביל, הוא הוביל אופרציות גדולות ומורכבות.

סייבר 2.0 הוקמה לפני שנה וחצי על ידי הרצל עוזר, לשעבר מנכ"ל ויו"ר HOT, וארז קפלן העליון, העומד מאחורי הפיתוח הטכנולוגי, והיא מציעה פתרון סייבר הוליסטי. החברה סיימה את שלב הפיתוח, וכן סבב של פיילוטים, והתחילה כבר בפריסה מבצעית.

גרשון אמר כי "הייתה לי הזכות להתוודע לחברות רבות בעולם שעוסקות בתחום הגנת המולדת בכלל ובתחום הסייבר בפרט. הפתרון של סייבר 2.0 כבר מוכח בשטח, ומספק הגנה נגד מתקפות סייבר, כולל של וירוסים ומתקפות שעדיין לא מוכרות".

לדברי עוזר, "הצטרפותו של גרשון להנהלת החברה תסייע בפיתוח התחום העסקי שלה, הן הביטחוני והן האזרחי, בארץ ובעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים